ApeBoy

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    103
  • Dołączył

  • Ostatnio

Posty napisane przez ApeBoy


  1. 3 godziny temu, TigerXP napisał:
    4 godziny temu, Emiliano666 napisał:

    Masz rację, Ja na pewno z nich nie skorzystam, farmic gear przez dziesiątki godzin też nie mam zamiaru, poprostu wgram se trainera jakiegoś...

    Gra bedzie wymagala ciaglego podlaczenia do neta zeby skorzystac ze sklepu, takze powodzenia z trainerami.

     

    Co to zmienia, jedyne w trybie multiplayer nie można korzystać z trainerów w każdym innym przypadku nie ma problemu. 


  2. itkovian1128 napisał:

    Widzę że na gram ost jest moda na totalną krytykę. Ja oglądałem ze znajmymi Ghosta bez znajmości innych wersji i dla nas to najlpeszy fim w tej tematyce i zarazme świat w nim przedstawiony od czasów Matrixa. Film bardzo dobry jeśli jak widzę nie ma się komiksowych oczekiwań.

    chyba tylko oprawa, gra aktorska jest jak z podrzędnego filmu porno. Film jest po prostu średniakiem


  3. Bocian-stork napisał:
    Ekonochrist napisał:

    "Pitolenie o Szopenie".

    Za to zdecydowanie gdyby Naughty Dog było niezależnym studio ich gry były by wydane na innych niż Sony platformach. A takie pieprzenie, że gdyby nie Sony to "Ooo hooo hooo!!" to mogą se między bajki wsadzić. 

    Yep, lud przemówił. Poza tym redaktorka tego tematu tym tematem mnie w ogóle dobiła (oczywiście nie obrażając).

    Gdyby nie Sony Naughty Dog nie stworzyłoby wielkich hitów jak Uncharted?

    Jak to brzmi? Nie lepiej by było napisać"Bez SONY Naughty Dog nie stworzyłby wielkich hitów. I tyle. Po co kombinować???

    Nie lepiej po prostu dodać przecinek po słowie Sony?


  4. > > Słowo "Ork" można odmienić na "Orkami", tak jak "Orki" na "Orkami", wiem że budzi
    > to
    > > zamęt u czytelników ale polszczyzna to dozwala Pani Małgorzato. Dowód: http://aztekium.pl/przypadki.py?tekst=orkowie&lang=pl
    >
    > > Równie dobrze jeśli zaczęła pani od nazw angielskojęzycznych jak np. "Eldar" oraz
    > "Space
    > > Marines" to mogła pani nie spolszczać słowa "Orcs".
    > >
    > > Można usunąć ten komentarz jeśli uraził panią redaktor. Miałem na celu tylko zachowanie
    >
    > > najwyższych standardów umieszczanych na stronie newsów.
    > > Pozdrawiam.
    > Jeśli mnie pamięć nie myli to akurat angielską nazwę orków w świecie WH40K też piszemy
    > przez K
    Zgadza się, w WH40K nie pisze się Orcs tylko Orks.


  5. > > Zawsze lubiłem gdy Obsidianu, ale w PoE po raz kolejny pokazali, że nie umieją nalezycie
    >
    > > przetestować swoich gier i wydać ich w zadowalającym stanie. Aktualnie nie gram
    > w Pillars
    > > of Eternity, bo czekam na patcha, który naprawi kilka gamebreaking bugów, np. ten,
    > który
    > > sprawia, że wczytywanie gry w lokacji, w której zrekrutowało się jakiegoś bohatera
    > i
    > > podczas, gdy ma on na sobie jakiś przedmiot zwiększjący jakąś cechę (inteligencja,
    > odbicie
    > > itp), sprawia, że jego statystyki się podnoszą - wystarczy kilka razy wczytać grę
    > i nasz
    > > mag Będzie miał 40 inteligencji lub wojownik 99 odbicia.
    >
    > blad faktycznie jest chociaz nie jest to blad niszczacy rozgrywke, ja mialem to szczescie
    > ze nie zapisywalem i wczytywalem co chwile gry w miejscach gdzie rekrutuje sie jakis
    > NPC''tow i mnie on nie dotyczy a majac jego swiadomosc istanienia latwo mozna go uniknac.
    >
    > Oczywiscie gra ma kilka bledow ale w porownaiiu z tytulami AAA ktore ostatnio sie pojawily
    > i byly niegrywalne np ostatni Assasyn. To naprawde niewielka liczba nie odbiegajaca od
    > sredniej ilosci bledow w grach.
    >
    > Zreszta nie widzialem jeszcze wydanej gry ktora by kilku bledow nie miala.
    >
    > Obsydian zapowiedzial patcha w tym tygodniu wiec wszytsko powinno byc ok.

    Dokładnie, przy wszystkich ostatnio wydanych grach AAA wypada super. Swoją drogą BG1 do samego końca miał pewien bug z wszelkiego rodzaju przedmiotami jak mikstury, różdżki, grimuary itp. który powodował, że miało się ich miliony (co można było wykorzystać lub zamienić na kasę)...


  6. > > ...Gdyż na dorównanie Hexen 2 (Portal of Praevus w szczególności) raczej nie ma
    > co liczyć.
    > > Czy w Hellraid zaimplementowano jakiekolwiek zagadki?
    >
    > A wiesz, nawet korciło mnie, żeby użyć gdzieś po drodze porównań do Hexen, czy pierwszego
    > Heretica, ale... No coś się nie spinało tak do końca. :)
    >
    > No właśnie, tego nie wiem, tego nikt nie powiedział. Obstawiam raczej czysty wygrzew.
    > Ale, jeśli wszystko co usłyszałem będzie działać prawidłowo, mający potencjał. Bardziej
    > Dark Messiah, ale z serio angażującym systemem walki. Jeśli balans magii i innych sztuczek
    > tego nie spi...aprze, to jest szansa na kilka godzin wymagającej, a przy tym niezobowiązującej,
    > radosnej rozpierduchy. W całkiem ładnych okolicznościach przyrody na dodatek.

    Prawda jest taka, że może powstać z tego całkiem ciekawy, pozwolę sobie użyć stwierdzenia - klon diablo tyle, że z pierwszej osoby. Wszystko zależy od tego jak rozwiążą wszystkie aspekty tego typu gier i jakie będzie dalsze wsparcie dla tej gry. Mogłaby być wtedy grą na kilkadziesiąt godzin jak nie więcej ;)


  7. > > Ciekawe czy dorówna Dark Messiash.
    >
    > Graficznie napewno ale gameplayowo raczej nie : D. Szczególnie jeżeli znasz cancele i
    > triki w Dark Messiah, obczaj sobie, może zagrasz na nowo w nowym stylu xD:
    > https://www.youtube.com/watch?v=zgDyRgVtp-M&t=4m55s
    > https://www.youtube.com/watch?v=ucSqMS4siVw&t=7m50s
    >
    > Jak chcesz się nauczyć tych canceli/trików to obczaj ten pierwszy link od początku.

    Takiego systemu walki brakowało mi w Skyrimie aby gra była idealna...