Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

W Deus Ex: Human Revolution zagramy na Xboksie One dzięki wstecznej kompatybilności?

7 postów w tym temacie

> Jeśli bedzie to dzialac na premiere tak samo jak teraz to podziekowal tej usłudze...
> lepiej zainwestowac w x360 i grac plynnie niz meczyc sie na XO w 10-20fps

Zwróć uwagę, że to jednak Xbox One preview, poczekałbym do oficjalnego startu z osądem. Co nie zmienia faktu, że mi to tam bez różnicy mój X360 stoi jakieś 10cm od XO więc jak gry we wstecznej kompatybilności będą działać słabo to po prostu odpalę na X360, chociaż miło by było zagrać w starsze gry padem od XO.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.09.2015 o 19:23, maxankazuya napisał:

Jeśli bedzie to dzialac na premiere tak samo jak teraz to podziekowal tej usłudze...
lepiej zainwestowac w x360 i grac plynnie niz meczyc sie na XO w 10-20fps

Niewiele gorzej niż oryginał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To pewnie zagramy na XBO. Dziwne, jakby MS odrzucił ten pomysł... XD

@maxankazuya
Gdyby na premierę miało to działać tak samo jak teraz, to ta usługa byłaby dostępna teraz, nie? Zaskoczę Cię, przez cały ten czas od ogłoszenia wstecznej kompatybilności pracują nad tą usługą. Więc raczej nie ma się o co bać. Chociaż fakt faktem miło by było, gdyby podbili płynność działania do 60 FPS, ale to zapewne niemożliwe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie super wiadomość, kupiłem Deus Exa na chwilę przed premierą 3 Wieśka i od tego czasu kurzy się na półce. Gdyby HR trafiło na XOne w ramach wstecznej kompatybilności, do tego jeszcze wszystkie części Gersów i gitara. Ta wsteczna kompatybilność coraz bardziej mi się podoba :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.09.2015 o 22:52, Skelldon napisał:

Gdyby na premierę miało to działać tak samo jak teraz, to ta usługa byłaby dostępna teraz,
nie? Zaskoczę Cię, przez cały ten czas od ogłoszenia wstecznej kompatybilności pracują
nad tą usługą.

Wydajności już nie poprawią, co najzwyżej wyrzucą V-sync, który w niektórych grach odpalili i poprawią ewentualne bugi.

Dnia 01.09.2015 o 22:52, Skelldon napisał:

Więc raczej nie ma się o co bać. Chociaż fakt faktem miło by było, gdyby
podbili płynność działania do 60 FPS, ale to zapewne niemożliwe.

Impossibru, zbyt duże ryzyko wystąpienia bugów w logice gry.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować