Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Nvidia - Battlefield V otrzymał RTX a Wolfenstein II Adaptive Shading

2 posty w tym temacie

"Ta mierzy spójność kolorów dla wyrenderowanych przestrzeni w kolejnych klatkach i gdy te dla następujących po sobie kadrów pozostają niezmienne, to obniża stopień cieniowania, usprawniając wydajność produkcji."

To tereaz zamaist optymalizować gry będą twórcy wciskać ten bloatware on Nvidii ?, podobnie dąło by się zaprogramować WBUDOWANY już w silnik gry "Adaptive Quality" opcja która jest w wielu grach, w jednych obniża rozdzielczość, w innych AA a jeszcze w innych poszczególne ustawienia grafiki w "trudnych" momentach OMEGALUL

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować