Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Gry na Xbox Live Arcade coraz droższe

9 postów w tym temacie

Spayki

Xbox Live Arcade miało zapewniać młodym programistom oraz niewielkim studiom developerskim możliwość promowania własnych pomysłów i osiągnięć. Okazuje się jednak, iż również tworząc takie, na pozór proste, gry niezbędne jest odpowiednie zaplecze finansowe.

Przeczytaj cały tekst "Gry na Xbox Live Arcade coraz droższe" na gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Po dosyć ciekawym Soapboxie coś takiego. Ja wiem, ze wszystko kosztuje, ale moim zdaniem powinna być możliwość otrzymania (oczywiście na odpowiednich warunkach) tych certyfikatów za free. I nie chodzi mi o to, ze M$ źle robi pobierając opłate ( w końcu wszystko kosztuje, a miejsce na serwerach nie jest za darmo, a do tego trzeba jeszcze opłacić licencje, a na dodatek przecież byle czego M$ nie wpuści na swoje serwery, ale dla mnie samo zdobycie 100 000 baksów wydaje sie dosyc trudne, na dodatek jeszcze te opłaty...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.09.2006 o 08:56, Alexei Kaumanavardze napisał:

Po dosyć ciekawym Soapboxie coś takiego. Ja wiem, ze wszystko kosztuje, ale moim zdaniem powinna
być możliwość otrzymania (oczywiście na odpowiednich warunkach) tych certyfikatów za free.
I nie chodzi mi o to, ze M$ źle robi pobierając opłate ( w końcu wszystko kosztuje, a miejsce
na serwerach nie jest za darmo, a do tego trzeba jeszcze opłacić licencje, a na dodatek przecież
byle czego M$ nie wpuści na swoje serwery, ale dla mnie samo zdobycie 100 000 baksów wydaje
sie dosyc trudne, na dodatek jeszcze te opłaty...


ale przeciez jest mozliwosc robienia gier na 360 za free - microsoft udostepnil XNA Express ktory jest kompletnym frameworkiem umozliwiajacym tworzenie gier na X360, takze tych na live arcade. kazdy moze pobrac to za darmo i tworzyc gre bez devkita, a mozliwosc ich publikacji kosztuje smieszne 99$ na rok. lepszego uklonu w strone "mlodych programistow" zrobic juz chyba nie mozna. oczywiscie news zupelnie ten fakt zdaje sie pomijac.

a pan tunnel to niech nie udaje takiego pokrzywdzonego, bo ci "niby mali" developerzy z xbla wyciagaja w ciagu dwoch miesiecy okolo milion dolarow. to jest rynek i jesli ktos zrobil crap to oczywiscie na takim interesie sie przejedzie. a swoja droga to "zrobiony" przez garagegames marble blast wlasnie do najlepiej sprzedajacych nie nalezy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hm... fajnie, u nich budżet na gierke "drugiej kategorii" wykonanej przez "początkujące studio developerskie" jest pare razy większy niż u nas na przeciętną produkcję... Ofc to tylko takie przekolorowanie, bo wiem przeca że robienie gier na konsole kosztuje owiele więcej... jednak mimo wszystko - cenią się skurczybyki ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować