Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Wszystko, co wiemy o Battlefield 3

31 postów w tym temacie

Dnia 06.02.2011 o 14:54, mcnitrox napisał:

No i co? Przeszkadzało to komuś? :P
Jedno wiem na pewno. Ta gra nie zrobi na PC jakiejś wielkiej furory właśnie ze względu
na wymagania. Nikt nie będzie specjalnie do sklepu leciał po Radeona 5870 czy GTX580
po to, żeby sobie w Battlefielda 3 komfortowo zagrać. Bad Company 2 próbował Call of
Duty prześcignąć, ale jakoś też mu to nie wyszło specjalnie, co widać na Xfire. Pewnie
jest to po części zasługa jego wysokich wymagań.


DICE nie będzie robił z serii BF drugiego głupiego Call of Duty to raz. (małe mapy, bez pojazdów)
Dwa widzę że nie znasz się w ogóle na BF bo jak byś grał w którąkolwiek część to wiedział byś że w czasie jak wychodził BF 2 też miał wysokie wymagania i jakoś zrobił furorę. Trzy od kiedy to Xfire jest wyznacznikiem furory gry. Większość ludzi nie ma tego gówna zainstalowanego na kompie. Codziennie w BF BC2 gra powyżej 34 tyś ludzi więc nie mów mi że BF nie robi furory. Idź graj dalej w jełopowate Call of Duty i nie siej flame-u na forum.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie będzie potzeba żadnego GTX 580 do wysokich detali. Wreszcie procesory i grafiki będą miały okazję rozwinąć skrzydła bo przy większości ostatnich produkcji zwyczajnie się nudziły przez zastój w grafice. Bardzo dobrze, że w końcu ktoś postanawia pójść do przodu z technologią a nie tylko wypuszczać gry na przestarzałych silnikach, które nic nowego nie oferują i nie wykorzystują potencjału dobrych PC-tów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chwila, chwila, chwila, CHWILA!
>"...jest optymalizowany z myślą o 64-bitowych systemach."

Dnia 06.02.2011 o 14:50, mcnitrox napisał:

Czyli innymi słowy nie jest optymalizowany.


Poczytaj, czym się różnią 32 bitowe systemy od 64 bitów. 64 graczy na ekranie będzie wymagać znacznie większej mapy, a co za tym idzie więcej pamięci (która w 32 bitowych systemach jest ograniczona do 3-4GB).
Poza tym, widzę, że już grałeś w grę i wiesz, że jest słabo zoptymalizowana.

Dnia 06.02.2011 o 14:50, mcnitrox napisał:

Prawdę mówiąc mam już dosyć tej marketingowej papki od EA. Oni po prostu robią sobie na PC plac zabaw i
eksperymentów - przygotowują się do kolejnej generacji konsol i muszą gdzieś trenować, a rynku konsol nie
zaryzykują, bo na nim najlepiej się przecież gry sprzedają.


Ciekaw jestem jak mają wykorzystać nowe technologie w konsolach mając kilkuletni hardware.

Dnia 06.02.2011 o 14:50, mcnitrox napisał:

Szlag by trafił całą tę serię, Call of Duty przynajmniej ma jakieś ludzkie wymagania.


Yhy, co pokazało Black Ops na 90% komputerów zanim wyszły odpowiednie patche.

Dnia 06.02.2011 o 14:50, mcnitrox napisał:

Bad Company 2 chodziło mi w miarę płynnie na najniższych detalach, więc domyślam się, że Battlefield 3 w
ogóle mi nie ruszy ze względu na to dzieło szatana o nazwie Frostbite 2.0 (zgiń, przepadnij).


Tak, nowy silnik graficzny to zło, bo mam słabego PCta. Równie dobrze mogę napisać, że Metro 2033 to crap, bo nie mogę go uruchomić w DX11.

Dnia 06.02.2011 o 14:50, mcnitrox napisał:

A mnie pozostaje się cieszyć, że to dziadostwo jak na razie wykorzystane zostało tylko w serii Battlefield


"Dziadostwo"bo?

Dnia 06.02.2011 o 14:50, mcnitrox napisał:

Unreal Engine 3 FTW!


Najbardziej plastikowy engine tej generacji (ale id Tech4 nie pobije).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.02.2011 o 12:46, Henrar napisał:

> Najbardziej martwią mnie podejrzenia o wyższe wymagania sprzętowe.

Tak to jest gdy fanatyczni PCtowcy krzyczą o tym, że konsole ograniczają grafikę. Dostali,
co chcieli.

Mi to odpowiada. Może wreszcie będzie jakaś gra która faktycznie wykorzysta potencjał karty graficznej za 600-1000zł...nie licząc jednego Crisisa, ale to wyjątek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.02.2011 o 15:02, sylwasss napisał:

Codziennie w BF BC2 gra powyżej 34 tyś ludzi więc nie mów
mi że BF nie robi furory.


Według pomiaru z końca stycznia w BC2 na PC gra 40k + gracze ze steama, których nie uwzględniono (ok. 12k).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.02.2011 o 14:50, mcnitrox napisał:

"...jest optymalizowany z myślą o 64-bitowych systemach."
Czyli innymi słowy nie jest optymalizowany.

Czytanie ze zrozumieniem FTW.

Dnia 06.02.2011 o 14:50, mcnitrox napisał:

Prawdę mówiąc mam już dosyć tej marketingowej papki od EA. Oni po prostu robią sobie
na PC plac zabaw i eksperymentów - przygotowują się do kolejnej generacji konsol i muszą
gdzieś trenować, a rynku konsol nie zaryzykują, bo na nim najlepiej się przecież gry
sprzedają. Czemu otwarcie tego nie przyznają, tylko mydlą ludziom oczy?

Akurat Battlefield Bad Company 2 sprzedał się najlepiej na PC. Dziękuję. Dobranoc. Tam są drzwi, wyjdź i nie wracaj.

Dnia 06.02.2011 o 14:50, mcnitrox napisał:

Szlag by trafił całą tę serię, Call of Duty przynajmniej ma jakieś ludzkie wymagania.

http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=1570196 Tam są drz... a nie to już mówiłem...

Dnia 06.02.2011 o 14:50, mcnitrox napisał:

Bad Company 2 chodziło mi w miarę płynnie na najniższych detalach, więc domyślam się,
że Battlefield 3 w ogóle mi nie ruszy ze względu na to dzieło szatana o nazwie Frostbite
2.0 (zgiń, przepadnij).

BC2 na najniższych detalach - w miarę płynnie, data wydania: 3 marca 2010.
Battlefield 3 na najniższych - trochę mniej płynnie, data wydania jesień 2011.
WTF?
To się nazywa ewolucja, ale niektórzy nadal żyją w epoce kamienia łupanego i myślą, że inni ochoczo będą siedzieć razem z nimi.

Dnia 06.02.2011 o 14:50, mcnitrox napisał:

A mnie pozostaje się cieszyć, że to dziadostwo jak na razie wykorzystane zostało tylko
w serii Battlefield i nowym Medal of Honor, który swoją drogą i tak jest do kitu. Oby
w żadnej innej grze tego silnika nie było. Unreal Engine 3 FTW!

Unreal Engine to bieda i pomyje, nadaje się tylko do słodkich kolorowych gierek z obcymi, mięśniakami i dużymi giwerami. Tona lukru, glow, specularów i refleksów na obiektach które ich nie powinny mieć. Tam nawet beton lśni jak lustro w mojej łazience.
Unreal Engine to trup, tak samo jak silnik na którym chodzi CoD - to nadal ten sam silnik na którym jechał Quake 3, co to ma być!?

Ogólnie tak o Tobie:
http://icanhasinternets.com/wp-content/uploads/2010/05/haters6.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jejuśka....podnieśliście mi ochotę na tą grę.
Nawet wstrzymałem się z wymianą kompa w tym roku ze względu na wiadomość że wychodzi BF3 dlatego mój nowy zakup będzie specjalnie dopasowany pod te cudeńko :)
Mam nadzieję że nowa odsłona BFa zmiażdży cienkiego jak sznurówki w mokasynach Call Of Duty !
Czekam na kolejne infooooooo oby do marca.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

COD BO hmmm hehehehe! Dodam tylko że śmieszy mnie jego multi. A co do wymagań .... kupcie PS3 albo Xbox do tego fragefx i po kłopocie!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować