• 0
Zaloguj się, aby obserwować  
Jaszczur358

Titan Quest Pomocy!

Pytanie

Witajcie, niosący pomoc rodacy.Zwracam się do was z problemem dotyczącym Titan Questa. Zakupiłem wraz ze znajomym Titan Questa Gold na promocji Steam. Problem leży w tym, że gdy ja stawiam server to koledze nie znajduje mojego serva, a co gorsza gdy klika refresh wyskakuje mu błąd (wrzucam do załącznika). Co (chyba) dziwne mi dzieje się to samo. Co robić ?

20111017210113

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

6 odpowiedzi na to pytanie

  • 0

Problem powinno rozwiązać zaznaczenia we właściwościach pliku exe gry (w folderze Steam, dalszy ciąg ścieźki jest podany w komunikacie), na zakładce Zgodność, opcji uruchamiania gry jako administrator.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 19.10.2011 o 11:26, Solostran napisał:

Problem powinno rozwiązać zaznaczenia we właściwościach pliku exe gry (w folderze Steam,
dalszy ciąg ścieźki jest podany w komunikacie), na zakładce Zgodność, opcji uruchamiania
gry jako administrator.


Zrobiłem tak jak powiedziałeś. Zapisałem ustawienia. Uruchamiam przez Team i wyskakuje error przed włączeniem się gry. Failet to find Steam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

W tym niestety nie pomogę, ale możesz spróbować następujących rzeczy:
1) Upewnij się, że uruchamiasz grę przez Bibliotekę Steam, a nie przez plik exe "Titan Quest".
2) Sprawdź spójność plików we Właściwościach gry w Steam.
Jeśli komunikat nadal "failed to find Steam" nadal będzie się pojawiać, sugerowałbym kontakt bezpośrednio ze wsparciem Steam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 20.10.2011 o 10:53, Solostran napisał:

W tym niestety nie pomogę, ale możesz spróbować następujących rzeczy:
1) Upewnij się, że uruchamiasz grę przez Bibliotekę Steam, a nie przez plik exe "Titan
Quest".
2) Sprawdź spójność plików we Właściwościach gry w Steam.
Jeśli komunikat nadal "failed to find Steam" nadal będzie się pojawiać, sugerowałbym
kontakt bezpośrednio ze wsparciem Steam.


Wielkie dzięki. Wypróbowałem obu i nic. Email do Steam''a poszedł. Teraz czekam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 28.12.2011 o 19:48, P1oTr3K napisał:

mialem podobny problem tylko ze pisze "ten klucz cd jest juz w uzyciu"

Co prawda nie ma to wiele wspólnego z tym problemem jak dla mnie, ale mniejsza o to...

PS> Czy autor tematu próbował zainstalować path 1.17?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować