• 0
Zaloguj się, aby obserwować  
Zygomir

Company of Heroes - Opposing Fronts

Pytanie

Witam,

posiadam CoH oraz CoH - OF. Miałem niedawno reinstalkę systemu i musiałem od nowa zainstalować grę. Po zainstalowaniu - wszystko ok, tylko że mam dostępną tylko kampanię w Normandii - kampania brytyjska/niemiecka z dodatku jest nieaktywna. Gra poprosiła mnie o włożenie płyty i wpisanie klucza, co też uczyniłem i otrzymałem komunikat "Twój klucz jest już uzywany" (oczywiście, że jest - przeze mnie! o.O). Próbowałem się skontaktować z Relic, ale milczą. Czy da się coś z tym zrobić? Odpinanie kabla od sieci mam za przeproszeniem gdzieś - nie płaciłem grubej forsy po to, żeby się gimnastykować za biurkiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

4 odpowiedzi na to pytanie

  • 0

Tak to już działa. Relic jest zrobiony podobnie do steam''a. Utworzyłeś nowe konto tak? Bo jeśli tak to należało zapisać hasło i login starego konta;/ Tak już działają... Mi w multi też zablokowali Opposing Fronts i nie mogę grać panzer elite ani brytami bo mam nowe konto...;/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 23.02.2012 o 19:51, Zygomir napisał:

No właśnie nie - stary login i hasło :/ dlatego w ogóle tego nie ogarniam.


Nie ma opcji odzyskania tego keya z poziomu gry? Nie mam teraz zainstalowanego CoH-a to nie sprawdzę, ale mam wrażenie że coś się dało kombinować gdy wpisałeś klucz i Ci wyskoczyło, że już jest zajęty. Miałem podobnie z podstawką, ale to było przed premierą dodatków.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 01.02.2012 o 21:15, Zygomir napisał:

Witam,

posiadam CoH oraz CoH - OF. Miałem niedawno reinstalkę systemu i musiałem od nowa zainstalować
grę. Po zainstalowaniu - wszystko ok, tylko że mam dostępną tylko kampanię w Normandii
- kampania brytyjska/niemiecka z dodatku jest nieaktywna. Gra poprosiła mnie o włożenie
płyty i wpisanie klucza, co też uczyniłem i otrzymałem komunikat "Twój klucz jest już
uzywany" (oczywiście, że jest - przeze mnie! o.O). Próbowałem się skontaktować z Relic,
ale milczą. Czy da się coś z tym zrobić? Odpinanie kabla od sieci mam za przeproszeniem
gdzieś - nie płaciłem grubej forsy po to, żeby się gimnastykować za biurkiem.

Odpal za pomocą płyty potem wejdz we właściwości konta i aktualizuj dane i powinno być po problemie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować