Zaloguj się, aby obserwować  
Szarik_PL

Neverwinter Nights 2

8336 postów w tym temacie

Zamierzam sprubować tej gry a jestem nowicjuszem tego typu grach. Gralem troche w dragon age ale troche za wysoki poziom trudnosci a miałem ustawiony nolmalny a z koleji poziom latwy byl za łatwy. Czy tej grze dam rade sobie na nolmalnym poziomie trudności lub wyższym?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ta gra jest znacznie bardziej skomplikowana od Dragon Age i nie chodzi tu o poziom trudności ale o ilość statystyk (nie mówiąc już o całym zatrzęsieniu klas i ras do wyboru) oraz różnorodność strategii jakie należy stosować.
Ułatwieniem jest tu jednak to że poziom trudności można zmieniać w trakcie rozgrywki więc najlepiej zacznij na łatwym i zwiększ go jak już opanujesz podstawy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.01.2010 o 14:02, malaczek1 napisał:

a wiesz jak to czarne usunąć?

"To" czarne to ramka chatu do multi, problem dość znany. Z reguły pomaga zwykle naciśniecie pare razy entera ale niektórzy nie maja tyle szczęścia. Niektórym pomagał reinstal a niektórzy musieli się bawić np:

http://nwn2forums.bioware.com/forums/viewtopic.html?topic=512035&forum=109

PS: Nie wiem czy z którymś patchem tego nie naprawili.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam
Czy ktoś mi morze powiedzieć gdzie znajde wodza jaszczorow. Po oswobosdzeniu jaszczurów w ruinach zamku byla umowa z uratowanym jaszczurem wcześniej ze pokaże mi droge do niego faktycznie pojawił sie dialog z tą opcją lub przełorzenia wizyty na kiedy indziej kiedy bede gotów. Kiedy postnowiłem się tam udać za pomocą mapki bo opcja dialogowa z tym jaszczurem ktory jest druzynie jest niedostępna przynajmiej tak mi sie zdaje to na mapie niema zaznaczonego miejsca pobytu tego wodza co zrobic(jest to troche dalszy poczatek gry).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Spoiler