Zaloguj się, aby obserwować  
Icestalker

Kącik Pracy Domowej [M]

10604 postów w tym temacie

a na kiedy to potrzebujesz? bo mogę się postarać o przetłumaczenie (nie, nie samemu :P). więc jak?

P.S my się chyba widzimy w piątek, nie? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.01.2008 o 18:42, plmko napisał:

powiedzcie mi jak gra się na flecie te nuty:

1. Jak mam Ci to powiedzieć?! Musiałbym zagrać...
2. Poprzecznym, czy zwykłym :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.01.2008 o 19:11, rogoz94 napisał:

> powiedzcie mi jak gra się na flecie te nuty:
1. Jak mam Ci to powiedzieć?! Musiałbym zagrać...
2. Poprzecznym, czy zwykłym :D

1. narysuj jakie dziurki trzeba zagrać
2.na zwykłym
xD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 09.01.2008 o 19:13, plmko napisał:

1. narysuj jakie dziurki trzeba zagrać

Widać, że kolega się dopiero uczy... Lecz jakbyś nie wiedział, "dziurkę" można zakryc do połowy, trzy-czwarte...

Dnia 09.01.2008 o 19:13, plmko napisał:

2.na zwykłym

Nie umiem :P

Dnia 09.01.2008 o 19:13, plmko napisał:

xD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

>liczyć nie będę, chyba sam do tego dojdziesz :P
Tu Cie mam, nie umiesz tego obliczyć ! :P Dzięki za tłumaczenie, choć i tak za wiele z tego nie rozumiem.

Mam jeszcze cuś takiego, na myślenie :
Między podane niżej liczby wpisz znaki +, -, *, :, (można również stosować nawiasy) aby otrzymać : a) 27; b) 33; c) -113; Te liczby to : 1 2 3 4 5 6 7 8 9. UWAGA, kolejność liczb nie może ulec zmianie i wszystkie liczby muszą być użyte. Prosiłbym do każdego podpunktu po dwa przykłady z tymi liczbami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 09.01.2008 o 19:15, rogoz94 napisał:

Widać, że kolega się dopiero uczy... Lecz jakbyś nie wiedział, "dziurkę" można zakryc do połowy,
trzy-czwarte...

więc można ją również zamalować do połowy, trzy-czwarte...

Dnia 09.01.2008 o 19:15, rogoz94 napisał:

Nie umiem :P

Ja się przynajmniej ucze :P

Dnia 09.01.2008 o 19:15, rogoz94 napisał:

> xD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

znaczy że mamy takie liczby jak podałeś u musimy przy pomoc ''plus'' ''minus'' ''razy'' ''podzielić'' musimy otrzymać wyniki jak w a) b) i c) ? tak? i do tego po dwa przykłady na każdy podpunkt? jeśli tak to już się biorę do roboty...

wiesz, liczyć umiem, ale czytać nie, dlatego się pytam czy dobrze rozumiem :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.01.2008 o 19:50, pizmak666 napisał:

znaczy że mamy takie liczby jak podałeś u musimy przy pomoc ''plus'' ''minus'' ''razy'' ''podzielić''
musimy otrzymać wyniki jak w a) b) i c) ? tak? i do tego po dwa przykłady na każdy podpunkt?
jeśli tak to już się biorę do roboty...

Dokładnie, tylko tak jak pisałem : nie może być przekręcona kolejność i wszystkie one muszą być użyte. I jeszcze jedno, podpunkt a) już zrobiłem : daje dla przykładu : 27) 1+2+3+4+5+6+7+8-9, i jeszcze drugi : 1-2-3-4+5+6+7+8+9 (razy i podzielić nie użyłem, bo trochę ciężko jest :P)
Proszę teraz o b i c (nadal po dwa).

Dnia 09.01.2008 o 19:50, pizmak666 napisał:

wiesz, liczyć umiem, ale czytać nie, dlatego się pytam czy dobrze rozumiem :P

Nie ma sprawy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no właśnie 27 rozkminiłem :P
to postaram się zrobić reszte, jak będę miał to dam, nawet z * i :
tymczasem....

edit:
fajnie by było z tymi nawiasami, bo mógłbym rozkminić coś bardziej rozbudowanego, ale nie wiem czy się mi opłaca... znaczy się, czy nie da się jakoś inaczej :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

na razie tyle:
33 = [(1+2+3+4+5+6) : 7] * 8 + 9

-113 = (1+2+3+4+5+6) - [(7+8)*9]

robione w pamięci, mogłem się pomylić...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.01.2008 o 20:10, pizmak666 napisał:

na razie tyle:
33 = [(1+2+3+4+5+6) : 7] * 8 + 9

Yeah, dzięki ! Jedno sam zrobiłem do tego podpunktu, tak więc mamy komplet :D

Dnia 09.01.2008 o 20:10, pizmak666 napisał:

-113 = (1+2+3+4+5+6) - [(7+8)*9]

Niestety, tutaj pomimo sprawdzania po 3 razy, ciągle wychodzi -114. Wynika, ze jednak sie pomyliłes :)

Dnia 09.01.2008 o 20:10, pizmak666 napisał:

robione w pamięci, mogłem się pomylić...

Liczę jeszcze na dwa działania do tego c) :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.01.2008 o 20:19, Gryczka napisał:

Yeah, dzięki ! Jedno sam zrobiłem do tego podpunktu, tak więc mamy komplet :D


no to fajno :D

Dnia 09.01.2008 o 20:19, Gryczka napisał:

Niestety, tutaj pomimo sprawdzania po 3 razy, ciągle wychodzi -114. Wynika, ze jednak sie pomyliłes


no wiesz, jak się nie ma kartki ani kalkulatora pod ręką to ciężko... niby jest na kompie ale lipny...
i w ogóle to z tą liczbą -113 jest tak, że mam pare przykładów jak wychodzi -114... coś dziwnego. aha, z przedziału 1-6 da się zrobić -113 ale inaczej póki co nie umiem... :/

MAM :D

-113 = (1+2+3) - (4*5*6) +8-9

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam mam do wszystkich prośbę możecie mi pomóc w tych zadaniach
1. Oblicz jaka miarę ma kąt wpisany oparty na :
a) 1_8
b) 8_9

2. Punkty A, B i C leżą na okręgu o środku S i promieniu długości 4 cm kąt ABC ma miarę 30 stopni. jaki obwód ma trójkąt ASC??

3. W kole narysowano trapez równoramienny ABCD tak, że jego wierzchołki leża na okręgu. Przekątna AC podzieliła kąt BAD na kąty o miarach 40 stopni i 25 stopni. Podaj miary kątów wpisanych utworzonych w tym okręgu.

Błagam was o pomoc musze babie od matmy to dać na jutro bo jak nie to mi wystawi 1 na półrocze prosze o obliczenia i wyjaśnienia jak można błagam o pomoc bo ja tego nie łapie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

>niby jest na kompie ale lipny...
Eee.. tu bym się mógł kłócić ;) Jest w porządku, liczy szybko, tylko jakiś skin do niego by się przydał ;D

Dnia 09.01.2008 o 20:27, pizmak666 napisał:

i w ogóle to z tą liczbą -113 jest tak, że mam pare przykładów jak wychodzi -114... coś dziwnego.
aha, z przedziału 1-6 da się zrobić -113 ale inaczej póki co nie umiem... :/

No wlaśnie - mam to samo..

Dnia 09.01.2008 o 20:27, pizmak666 napisał:

MAM :D

-113 = (1+2+3) - (4*5*6) +8-9

Niestety.. lipa ;) Brakuje 7 w tym wyrażeniu. Liczmy dalej ! ;P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

cholera! to nie wiem już jak... nic mi nie wychodzi, to -113 jest dziwne. znaczy na pewno się da na 10 różnych sposobów, ale nie jestem kopmem który robi 10000000 działań na sec i nie mogę nic wymyślić :/
sorry, więcej chyba nie dam rady

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.01.2008 o 20:52, pizmak666 napisał:

sorry, więcej chyba nie dam rady

Tych działań, hę ;> Dzięki, i tak dużo pomogłeś.
Ale jest sprawa, jak działań już nie możesz, to pozwolisz, że Cie jeszcze pomęczę :P Mianowicie, takie zadanko:
Za dwa opakowania ciastek Niutków i 3 opakowania Balków zapłacono 31 zł. Gdyby zapłacono za 4 opakowania Balków i 3 Niutków, to z 50 zł zostałoby 6 zł reszty. Ile kosztuje 1 Niutek, a ile jeden Balek ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam mam do wszystkich prośbę możecie mi pomóc w tych zadaniach
1. Oblicz jaka miarę ma kąt wpisany oparty na :
a) 1_8
b) 8_9

2. Punkty A, B i C leżą na okręgu o środku S i promieniu długości 4 cm kąt ABC ma miarę 30 stopni. jaki obwód ma trójkąt ASC??

3. W kole narysowano trapez równoramienny ABCD tak, że jego wierzchołki leża na okręgu. Przekątna AC podzieliła kąt BAD na kąty o miarach 40 stopni i 25 stopni. Podaj miary kątów wpisanych utworzonych w tym okręgu.

Błagam was o pomoc musze babie od matmy to dać na jutro bo jak nie to mi wystawi 1 na półrocze prosze o obliczenia i wyjaśnienia jak można błagam o pomoc bo ja tego nie łapie

Błagam pomocy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.01.2008 o 21:04, Gryczka napisał:

> sorry, więcej chyba nie dam rady
Tych działań, hę ;> Dzięki, i tak dużo pomogłeś.
Ale jest sprawa, jak działań już nie możesz, to pozwolisz, że Cie jeszcze pomęczę :P Mianowicie,
takie zadanko:
Za dwa opakowania ciastek Niutków i 3 opakowania Balków zapłacono 31 zł. Gdyby zapłacono za
4 opakowania Balków i 3 Niutków, to z 50 zł zostałoby 6 zł reszty. Ile kosztuje 1 Niutek, a
ile jeden Balek ?


2n+3b=31 /*-3
4b+3n=44/*2

-6n-9b=-93
6n+8b=88

-b=-5
b=5
n=8

1 niutek kosztuje 8 zł , jeden Balek 5 zł.


Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Niutek - x
Baltek - y

2x + 3y = 31
50 - (3x + 4y) = 6

2x + 3y = 31
- (3x + 4y) = - 44 //zjadam minusy i mnożę górę razy 3 a dół razy 2 i mam:

6x + 9y = 93
6x + 8y = 88 // odejmuję od siebie kolumnami i mam:

y = 5

wtedy podstawiam:

2x + 3 * 5 = 31
2x = 16
x = 8

prosze : )
[tak starałem się jasno zrobić, żebyś wiedział co z czego wynika, jakby się nauczyciel pytał :P]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować