City_Lukasz
Gramowicz(ka)-
Zawartość
29 -
Dołączył
-
Ostatnio
Reputacja
0 NeutralnaO City_Lukasz
-
Ranga
City-Interactive
-
Konsul odpowiada - zadaj pytanie Łukaszowi Machowi z City-Interactive!
City_Lukasz odpisał GRAMy na temat w Konsulat
Hej, Mamy zagraniczne oddziały, w tym studio designerskie w Londynie. Stuart prowadzi prace z tego miejsca, ale bardzo często jest też w naszym studiu Rzeszowskim, które prowadzi większość prac programistycznych i graficznych. -
Konsul odpowiada - zadaj pytanie Łukaszowi Machowi z City-Interactive!
City_Lukasz odpisał GRAMy na temat w Konsulat
Rozróżniajmy dwie rzeczy. Jakość gier produkowanych przez City i jakość gier przez nas wydawanych na licencji. Wydajemy różne gry, po to by zarabiać na nich pieniądze. I akurat w przypadku John Deere sprzedaż była bardzo zadowalająca - to biznes. Czym innym są zaś gry które tworzymy w studiach developerskich City. Tu już wymagania co do poziomu są DUŻO wyższe. -
Konsul odpowiada - zadaj pytanie Łukaszowi Machowi z City-Interactive!
City_Lukasz odpisał GRAMy na temat w Konsulat
Na razie nie planujemy kolejnych dużych tytułów w tym gatunku. -
Konsul odpowiada - zadaj pytanie Łukaszowi Machowi z City-Interactive!
City_Lukasz odpisał GRAMy na temat w Konsulat
To nie nasza gra:) Nic nie wiem o problemach, o których piszesz. -
Konsul odpowiada - zadaj pytanie Łukaszowi Machowi z City-Interactive!
City_Lukasz odpisał GRAMy na temat w Konsulat
I będą - zapewniam:) -
Łukasz Mach z City Interactive w gąszczu pytań
City_Lukasz odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
:) Dzięki za przedstawienie mnie gramowej braci Piotrbov:) Czy mi się wydaje czy byłeś na zlocie gramów i wiedźminów?:) -
City Interactive otwiera studio w Londynie i zatrudnia Stuarta Blacka!
City_Lukasz odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
neonek90, uwierz mi, że gdyby nie było wcześniej "zarobków", nie byłoby na pewno wydatków:). Mogę Cię uspokoić. Nie ma u nas "hurra" optymizmu ani biegu Lemmingów:) Wszystko co robimy, robimy spokojnie, analizując rynek, finanse, możliwości. Nie ma mowy o pochopnych decyzjach. -
City Interactive otwiera studio w Londynie i zatrudnia Stuarta Blacka!
City_Lukasz odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
@ Henrar - za wcześnie, by mówić oficjalnie, ale biorąc pod uwagę rozmach przedsięwzięcia, silnik który będzie użyty (CE3) i obecność tuzów pokroju Blacka w pracach nad projektem - myślę że będzie bardzo multiplatformowo:) @ Vernio - polecam lekturę wczorajszego Pulsu Biznesu (podejrzewam, że gdzieś na ich stronie jest ten artykuł cały czas) - Twoje zdanie podzielają najważniejsi analitycy biznesowi. City Interactive znalazł się wczoraj w 13tce firm, których akcje warto sobie sprawić na Święta zdaniem analityków właśnie:) @ metronom - ciekawy pomysł, przekażę go Stuartowi:) -
City Interactive otwiera studio w Londynie i zatrudnia Stuarta Blacka!
City_Lukasz odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Ten shooter zdecydowanie będzie kręcił się wokół fabuły - taki jest plan i zatrudnienie Stuarta ma być gwarancją jego wykonania:). Dzięki wszystkim za pozytywne opinie. Staramy się jak możemy - CE3, nowe studio, Stuart Black... robimy wszystko żeby Polska pojawiła się na developerskiej "mapie" świata. A to jeszcze nie koniec newsów, prawdopodobnie w tym tygodniu będzie kolejny ciekawy. pozdrawiam wszystkich, Łukasz Mach, City Interactive -
Konsul odpowiada - zadaj pytanie Łukaszowi Machowi z City-Interactive!
City_Lukasz odpisał GRAMy na temat w Konsulat
Na tym etapie developmentu nie udzielamy takich informacji niestety. Po premierze gry przyjdzie pewnie czas na takie podsumowania. -
Sniper: Ghost Warrior 2 na silniku... CryEngine 3
City_Lukasz odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
I jak widać, nie kłamałem;). Wiedźmin jest fantastyczną grą, a Wiedźmin 2 również się fajnie zapowiada. Choć, gwoli ścisłości, nie pracowałem już przy Wiedźminie 2 więc chyba mnie z kimś pomyliłeś;) Nie chodzi tak naprawdę o to, co ja myślę. City jest w tej chwili najmocniejszym graczem, z najmocniejszymi perspektywami w Polsce, to są fakty. Mamy własne fundusze, nie wspieramy się pieniędzmi wydawców z zachodu (dzięki czemu mamy pełną kontrolę nad swoimi grami i nikt nas batem nie popędza), a do tego sporo się na pierwszym Sniperze nauczyliśmy. A teraz dodatkowo mamy najlepszy możliwy silnik dla takiej gry. @ Mercuror - ja też nie zauważyłem niegrzeczności, to po prostu mocna opinia oparta na faktach (wyniki finansowe, sprzedaż Snipera 1, sukces giełdowy ostatnich miesięcy). Uważamy w City, że czas skończyć z wiecznym tłumaczeniem się za czasy budżetowe. W tej chwili jesteśmy zupełnie inną firmą i w zupełnie innym kierunku idziemy. I mamy potencjał by być najlepsi. Rozumiem, że to mało PR''owe z mojej strony, ale w to wierzymy i tego celu się trzymamy. -
Sniper: Ghost Warrior 2 na silniku... CryEngine 3
City_Lukasz odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Hej wszystkim, Z tej strony Łukasz z City Interactive. @Phobos_s i kilka innych osób. Silnik CryENGINE to nie tylko grafika, to przede wszystkim zestaw narzędzi, które pozwalają grze takiej jaką ma być Sniper Ghost Warrior 2 osiągnąć najwyższą jakość. Silnik gry nie odpowiada tylko za grafikę:) Mamy tu m.in. fantastyczne narzędzia do kreowania zachowań sztucznej inteligencji przeciwników i wiele innych, których brakowało w poprzednim silniku. Bądźmy więc wszyscy dobrej myśli. Mamy najlepsze narzędzie do tego typu gry na świecie. Mówiąc wprost, City to w tej chwili najprężniejsza i najdynamiczniej się rozwijająca firma developersk/wydawnicza w Polsce, czy to się komuś podoba czy nie. Sniper: Ghost Warrior był naszym wejściem na globalny rynek i mimo swoich niedociągnięć okazał się hitem, który pozwolił nam nauczyć się więcej a przy okazji zarobić na kolejne gry. W tej chwili robimy wszystko, by następca tego tytułu był produktem AAA w pełnym tego słowa znaczeniu! Jako jedyni w Polsce naprawdę mamy na to pieniądze, coraz lepszy team i realne perspektywy szybkiego postępu prac. Do tego, współpracujemy ze studiami outsource''owymi, które są w absolutnej czołówce na świecie... inni w Polsce mogą o tym tylko pomarzyć, mówiąc krótko. Niedługo zresztą będzie osobny news w tej sprawie:) Nie prosimy o oklaski. Prosimy o wsparcie rodzimego developera i kibicowanie polskiej branży. Może być tylko lepiej. Łukasz Mach City Interactive -
Konsul odpowiada - zadaj pytanie Łukaszowi Machowi z City-Interactive!
City_Lukasz odpisał GRAMy na temat w Konsulat
Hej, Na razie nie planujemy kontynuacji żadnej z gier budżetowych. -
Konsul odpowiada - zadaj pytanie Łukaszowi Machowi z City-Interactive!
City_Lukasz odpisał GRAMy na temat w Konsulat
Trochę nie miejsce na takie dywagacje:D Mówiąc krótko, dostałem ciekawą ofertę w tamtym czasie (bo między CDP a City Interactive pracowałem w jeszcze innej firmie). Z ekipą CDP pozostaję w bardzo dobrych stosunkach do dzisiaj:) -
Konsul odpowiada - zadaj pytanie Łukaszowi Machowi z City-Interactive!
City_Lukasz odpisał GRAMy na temat w Konsulat
To na razie jeszcze nie jest potwierdzone.