City_Lukasz

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    29
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O City_Lukasz

  • Ranga
    City-Interactive
  1. Hej, Mamy zagraniczne oddziały, w tym studio designerskie w Londynie. Stuart prowadzi prace z tego miejsca, ale bardzo często jest też w naszym studiu Rzeszowskim, które prowadzi większość prac programistycznych i graficznych.
  2. Rozróżniajmy dwie rzeczy. Jakość gier produkowanych przez City i jakość gier przez nas wydawanych na licencji. Wydajemy różne gry, po to by zarabiać na nich pieniądze. I akurat w przypadku John Deere sprzedaż była bardzo zadowalająca - to biznes. Czym innym są zaś gry które tworzymy w studiach developerskich City. Tu już wymagania co do poziomu są DUŻO wyższe.
  3. Na razie nie planujemy kolejnych dużych tytułów w tym gatunku.
  4. To nie nasza gra:) Nic nie wiem o problemach, o których piszesz.
  5. :) Dzięki za przedstawienie mnie gramowej braci Piotrbov:) Czy mi się wydaje czy byłeś na zlocie gramów i wiedźminów?:)
  6. neonek90, uwierz mi, że gdyby nie było wcześniej "zarobków", nie byłoby na pewno wydatków:). Mogę Cię uspokoić. Nie ma u nas "hurra" optymizmu ani biegu Lemmingów:) Wszystko co robimy, robimy spokojnie, analizując rynek, finanse, możliwości. Nie ma mowy o pochopnych decyzjach.
  7. @ Henrar - za wcześnie, by mówić oficjalnie, ale biorąc pod uwagę rozmach przedsięwzięcia, silnik który będzie użyty (CE3) i obecność tuzów pokroju Blacka w pracach nad projektem - myślę że będzie bardzo multiplatformowo:) @ Vernio - polecam lekturę wczorajszego Pulsu Biznesu (podejrzewam, że gdzieś na ich stronie jest ten artykuł cały czas) - Twoje zdanie podzielają najważniejsi analitycy biznesowi. City Interactive znalazł się wczoraj w 13tce firm, których akcje warto sobie sprawić na Święta zdaniem analityków właśnie:) @ metronom - ciekawy pomysł, przekażę go Stuartowi:)
  8. Ten shooter zdecydowanie będzie kręcił się wokół fabuły - taki jest plan i zatrudnienie Stuarta ma być gwarancją jego wykonania:). Dzięki wszystkim za pozytywne opinie. Staramy się jak możemy - CE3, nowe studio, Stuart Black... robimy wszystko żeby Polska pojawiła się na developerskiej "mapie" świata. A to jeszcze nie koniec newsów, prawdopodobnie w tym tygodniu będzie kolejny ciekawy. pozdrawiam wszystkich, Łukasz Mach, City Interactive
  9. Na tym etapie developmentu nie udzielamy takich informacji niestety. Po premierze gry przyjdzie pewnie czas na takie podsumowania.
  10. I jak widać, nie kłamałem;). Wiedźmin jest fantastyczną grą, a Wiedźmin 2 również się fajnie zapowiada. Choć, gwoli ścisłości, nie pracowałem już przy Wiedźminie 2 więc chyba mnie z kimś pomyliłeś;) Nie chodzi tak naprawdę o to, co ja myślę. City jest w tej chwili najmocniejszym graczem, z najmocniejszymi perspektywami w Polsce, to są fakty. Mamy własne fundusze, nie wspieramy się pieniędzmi wydawców z zachodu (dzięki czemu mamy pełną kontrolę nad swoimi grami i nikt nas batem nie popędza), a do tego sporo się na pierwszym Sniperze nauczyliśmy. A teraz dodatkowo mamy najlepszy możliwy silnik dla takiej gry. @ Mercuror - ja też nie zauważyłem niegrzeczności, to po prostu mocna opinia oparta na faktach (wyniki finansowe, sprzedaż Snipera 1, sukces giełdowy ostatnich miesięcy). Uważamy w City, że czas skończyć z wiecznym tłumaczeniem się za czasy budżetowe. W tej chwili jesteśmy zupełnie inną firmą i w zupełnie innym kierunku idziemy. I mamy potencjał by być najlepsi. Rozumiem, że to mało PR''owe z mojej strony, ale w to wierzymy i tego celu się trzymamy.
  11. Hej wszystkim, Z tej strony Łukasz z City Interactive. @Phobos_s i kilka innych osób. Silnik CryENGINE to nie tylko grafika, to przede wszystkim zestaw narzędzi, które pozwalają grze takiej jaką ma być Sniper Ghost Warrior 2 osiągnąć najwyższą jakość. Silnik gry nie odpowiada tylko za grafikę:) Mamy tu m.in. fantastyczne narzędzia do kreowania zachowań sztucznej inteligencji przeciwników i wiele innych, których brakowało w poprzednim silniku. Bądźmy więc wszyscy dobrej myśli. Mamy najlepsze narzędzie do tego typu gry na świecie. Mówiąc wprost, City to w tej chwili najprężniejsza i najdynamiczniej się rozwijająca firma developersk/wydawnicza w Polsce, czy to się komuś podoba czy nie. Sniper: Ghost Warrior był naszym wejściem na globalny rynek i mimo swoich niedociągnięć okazał się hitem, który pozwolił nam nauczyć się więcej a przy okazji zarobić na kolejne gry. W tej chwili robimy wszystko, by następca tego tytułu był produktem AAA w pełnym tego słowa znaczeniu! Jako jedyni w Polsce naprawdę mamy na to pieniądze, coraz lepszy team i realne perspektywy szybkiego postępu prac. Do tego, współpracujemy ze studiami outsource''owymi, które są w absolutnej czołówce na świecie... inni w Polsce mogą o tym tylko pomarzyć, mówiąc krótko. Niedługo zresztą będzie osobny news w tej sprawie:) Nie prosimy o oklaski. Prosimy o wsparcie rodzimego developera i kibicowanie polskiej branży. Może być tylko lepiej. Łukasz Mach City Interactive
  12. Hej, Na razie nie planujemy kontynuacji żadnej z gier budżetowych.
  13. Trochę nie miejsce na takie dywagacje:D Mówiąc krótko, dostałem ciekawą ofertę w tamtym czasie (bo między CDP a City Interactive pracowałem w jeszcze innej firmie). Z ekipą CDP pozostaję w bardzo dobrych stosunkach do dzisiaj:)
  14. To na razie jeszcze nie jest potwierdzone.