marcban1973

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    2
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O marcban1973

  • Ranga
    Obywatel
  1. marcban1973

    Jak się z Wami skontaktować w sprawie reklamacji?

    W końcu udało mi się znaleźć informację że trzeba się zalogować na BoxOff Store. Szkoda że nie ma informacji o tym w emailu ani na stronie zamówienia. Szkoda też że formularz zgłoszeniowy nie działa....
  2. Dokonałem zakupy elektronicznej wersji gry (zamówienie RC00661498). Po opłaceniu otrzymałem na emaila jakiś klucz (z którym nie mam pojęcia co mam zrobić, email tego nie wyjaśnia) i link do strony z której rzekomo mogę pobrać zamówiona grę, szkoda że strona nie działa. Po kliknięciu na "pobierz klucz" mam tylko napis "Twój klucz Age of Wonders III - Edycja Premium - wersja cyfrowa:" i przycisk OK. Oraz jakiś rysunek ze strzałką. Wasza strona jest wyjątkowo nieprzejrzysta. Próba skorzystania z formularza zgłoszeniowego kończy się błędem. Proszę o prawidłowy klucz do Steam lub link do pobrania zamówionej gry lub zwrot pieniędzy. To mój pierwszy i ostatni zakup w tym sklepie.