rauf

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    3
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O rauf

  • Ranga
    Obywatel
  1. rauf

    Forza Motorsport 6 - recenzja

    > > Kierownic współpracujących jest kilka z X1, rozumiem że nie pod ręką akurat były. > Niewielka > > strata podpowiem, FFB jest kiepskie, nic z tym nie zrobili w sumie od dekady. W > FM4 i > > CSR było lepiej. > > No zbieram powoli na G920, żeby mieć jeden sprzęt i pod PC i pod X''a. ;) > > Twój tekst czytałem dziś zanim jeszcze dałeś linka, znalazłem w sieci. Trochę mnie zasmucił, > bo miałem nadzieję, że może na kierze poślizgi aut są trochę bardziej przewidywalne. > Okazało się, że nie, a grać trzeba tak, jak na padzie - trochę się poduczyć, potem na > pamięć. Szkoda. :) > > > Z dźwiękiem myślałem że to moja wina (przestrzenne słuchawki) ale na forum jest > sporo > > zgłoszeń jako "niesłyszalny dźwięk auta". > > A to dziwne. Osobiście nie dotknął mnie ten problem ani razu, a gram już kilkanaście > dni. > Właśnie napisałem reckę podsumowującą yt testy i opinie userów z usa gdzie Logitech jest już dostęny. Kiera wygląd na lifta G27 i szczególnie w tej cenie nie jest konkurencyjna do TX/T300RS. To ciągle zębatka, terkotanie i deadzone w środku ;( Dzięki za miłe słowa, niestety znając T10 jakiejś poprawki większej nie będzie, to nie SMS które zadeklarowało 2 lata supportu pCARS. Zresztą T10 nigdy jakiś większych zmian nie wprowadza, najbliższa to...Forza 7 za 2 lata ;)
  2. rauf

    Forza Motorsport 6 - recenzja

    Kierownic współpracujących jest kilka z X1, rozumiem że nie pod ręką akurat były. Niewielka strata podpowiem, FFB jest kiepskie, nic z tym nie zrobili w sumie od dekady. W FM4 i CSR było lepiej. Polecę moją reckę zatem, testowane Fanatec Clubsport i Thrustmaster TX. http://simrace.pl/index.html/_/simracing/gamenews/10-lat-copypaste-recenzja-forza-motorsport-6-r131 Z dźwiękiem myślałem że to moja wina (przestrzenne słuchawki) ale na forum jest sporo zgłoszeń jako "niesłyszalny dźwięk auta".
  3. rauf

    Forza Motorsport 6 - recenzja

    "Grając na kierownicy instynktownie czuję czy przypadkiem nie jadę za szybko przed następnym zakrętem. W Forzie często dowiaduję się o tym dopiero wchodząc w zakręt, ale i tak pod tym względem jest lepiej niż w poprzednich częściach." To znaczy że gra była testowana kierownicą czy to tylko odniesienie do innych gier? W mojej wersji gry dźwięki auta są zbugowane, na starcie praktycznie nie słychać naszego silnika, opon, dopiero jak odjechać stawce to wiadomo chociaż kiedy biegi zmieniać. Na forum T10 jest o tym sporo, tak samo jak o problemie zbyt oddalonego fotela kierowcy i braku regulacji FOV co sprawia że często trzeba wsiąść na maskę.