Pblo

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    12
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O Pblo

  • Ranga
    Robotnik
  1. No elfy są dość mocne... W ataku na dystans szczególnie, ale jeśli znajdziesz sposób aby w miarę szybko unieszkodliwic druida i łucznika to dalej idzie o wiele łatwiej. Tak swoją drogą to czy ktoś potrafi powiedzieć od czego zależy to kóry gracz rusza się pierwszy. Chodzi mi o konkretny przypadek. Miałem okazje grac w dual elfy vs. elfy. I najpierw ruszał sie mój elf z mieczami, potem ta samam jednostka przeciwnika, potem ruszala sie moja leśna wróżka, a następnie ta sama jednostka przeciwnika. Lecz po tych 4 ruchach już nie było tak wesoło bo następował potem 3 ruchy przeciwnika pod rząd, druid, łucznik i bohater... a dopiero potem mój ent i jego ent... oczywiście nie trudno przewidzieć że walkę przegrałem ponieważ przeciwnik pozbawił mnei moich jednostek dystansowych... Ale nadal nie rozumiem dlaczego kolejność ruchów wyglądała własnie w ten sposób...
  2. No wszystko super... Ale te wszystkie przednioty trzeba niejednokrotie sprawdzić już w trakcie produkcji, zapakować i dostarczyć w jedno miejsce gdzie zostaną złożone w zestawy (nie sądze żeby była fabryka która jednocześnie robi płytki, pudełna z tworzywa, drukuje instrukcje, wykonuje drewniane skrzyneczki i składa to wszystko w komplet. no ale może się myle...). Co do twoich obliczeń to moje produkcyjne doswiadczenia pokazują że należało by przewidzieć dodatkowy czas na wszelkiego rodzaju przestoje spowodowane np. awarią maszyny technologicznej, brakiem prądu czy choćby tym że nasz poddostawca nawali z terminem. Dodatkowo należy uwzględnić także wszystkie sprawy logistyczne. Przecież gra musi się znależć w sklepach co najmniej przeddzień premiery, a najlepiej jak było by to wcześniej. Tak więc proces produkcji nie jest takim banalnym zagadnieniem! Proponuje abyś wybrał się kiedyś do dowolnej firmy która wykonuje choćby pudełka na płyty kompaktowe i zobaczysz ze to wszystko nei wyglada tak wesolo.
  3. Jakoś mało piszecie o trybie rozgrywki multiplayer... konkretnie o jedynej dostępnej formie w demo czyli duel''u. Moim zdaniem to fajny pomysl. Kiedy grałem jeszcze w betę to już mi się podobał, ale teraz w demie zyskał jeszcze bardziej w moich oczach. Spodobała mi się nawet opcja gry na czas... tylko aby płynnie grać w tym trybi należy uprzednio dobrze zapoznać się z możliwościami swojej armi i heroesa. Jeśli chodzi o stan wyrównanych szans miedzy rodami w tej rozgrywce to muszę przyznać że nie jest to do końca dopracowane. Moim zdaniem trudno jest wygrać rodem nieumarłych natomiast w miarę prosto pokonać przeciwnika elfami. W tym miejscu chciałbym zapytać was czy jak graliście nekromantą to czy jak korzystaliście z umiejetności odzyskiwania many poprzez obrażenia zadawane danej jednostce, to czy kiedykolwiek waszemu bohaterowi przybył choćby 1 punkt?? U mnie się to nie udało :(. A gdy się gra przeciwko inferno... to imp zaraz kradnie nam praktycznie wszystkie punkty many (a i tak jest ich niewiele)...
  4. Oceniając demo: Za ogromny plus uważam to że demo działa mi o wiele lepiej niż beta. Dodatkowo wrażenia audio wizualne są o wiele bardziej zadowalające. Niezgadzam się z opinią że kamera po wejściu do zamku jest beznadziejna. Moim zdaniem jest całkiem fajna, mogła by tylko robić troche lepsze ujęcia... Gra się na prawde przyjemnie, o niebo przyjemniej niż w wersje beta. Sterowanie przyjemnie i intuicyjne (byłem sceptycznie nastawiony do tej zmiany, ale mi się spodobało). Ale żeby nie było tak cukiekowo to napisze też o kilku rzeczach które mi się nie podobają: Po pierwsze, mimo iż nastąpiła pewna zmiana w kwesti wyboru budynków w mieście, to mimo wszystko nie odpowada mi ten system, ikony są zbyt małe i nie wiem czy wynika to z mojego gapiostwa ale jakoś brakuje mi wiadomości dotyczących zależności miedzy budynkami. Jest to jeden z niewielu elementów które wolał bym oglądać w innym wydaniu w wersji końcowej. Drugą sprawą która mi nie odpowiada to nowy wygląd niektórych postaci... Jest może troche tak jak UT napisał, czyli że już sie przyzwyczaiłem, ale swoją drogą enty - patyczaki to już przesada. No i trzecia sprawa... czyli błedy występujące w grze. Nie wiem jak wam ale u mnei dość często się trafiają. Np. podczas walki potrafią zniknąć wszstkie jednostki, pozostają jedynie bohaterowie, jedyne co wtedy pozostaje to wgrac grę od nowa. Na razie tyle Pozdrowionka.
  5. ja moge Ci oddac klucz. podaj tylko swoje gg
  6. Bardzo mnie cieszy to co napisłeś. Zastanawiam się tylko czy to że gram wystarczajaco pomaga w testach... czy można jeszcze gdzieś się wypowiedzieć żeby opinia była wzięta pod uwagę. Nigdy nie brałem udziału w beta testach ale zawsze wyobrażałem sobie że producent wysyla co jakiś czas ankietę mailem z zapytaniem co sie podoba a co nie... Ale może to były moje błedne wyobrażenia. Pozdrawiam wszystkich :)
  7. Teraz ja się podziele moimi spostrzeżeniami na temat gry w betę: Ogólnie gra mi się bardzo podoba i czuje podobny magnetyzm co w 3. Jeśli chodzi o moje uwagi to zmienił bym następujące rzeczy: 1. Sposób wyboru budynku do zbudowania w zamku. Takie "przewijanie" budynków jest dość czasochłonne i jak się ustawi np. turę na max 2 min. to czasem ciężko "doklikać" do wybranego budynku (wiem że jest drzewko, ale to znów kolejne kliknięcia, dlaczego nie mogło by być samo drzewko gdzie po kliknięciu na konkretny budynek ukazywał by się jego opis itp.??). 2. Druga spraw którą chciałbym poruszyć to rozgrywaka duel. Jest to bardzo fajny pomysł, ale uważam że fajnie by było gdyby został on rozbudowany o możliwość indywidualnego doboru jednostek (np. kazdy gracz miałby pewną kwotę za którą mógłby kupić sobie takei jednostki jakie by wolal i w wybranej ilości). Wiem że tego typu potyczka ma być z założenia szybką rozgrywką ale opcje wyboru jednostek (może czarów i artefaktów również??) moża by opcjonalnie wybierać przy tworzeniu gry. A teraz to co mi się podoba: 1. Kamera w grze. Fajnie że można nią prawie dowolnie odbracać (szczególnie na polu walki). Teraz już rzaden przedmiot nie ukryje się za krajobrazem :). 2. Klimat w grze - nadal czuje się magie. 3. Bohaterowie - dobrze że nie biorą udziału w walce na takiej zasadzie jak w 4 i fajnie że teraz bohater bez magi nie stoi bezczynnie i tylko dodaje punkty jednostka, tylko bierze udzial w walce. Podoba mi się wygląd większości bohaterów. 4. Specjalne zdolności jednostek - to jest super sprawa nie jednokrotnie dzięki nim można zmienić przebieg walki. To z grubsza na tyle, jak sobie cośprzypomne to jeszcze napisze. Pozdrawiam
  8. Tez blagam o klucz... wiem że dużo osób które od dawna maja klucze i grają denerwuje się na nas że ciągle prosimy o klucz... proszę zrozumicie też chcemy pograć, a jak komuś klucz niepotrzebny to czemu ktoś inny nie miał by korzystać. pozdrawiam moje gg 1644061
  9. gdyby ktoś miał już dość grania w betę lub z powodu konfiguracji sprzętowej nie jest w stnie proszę o przekazanie/pożyczenie klucza. jestem u skraju rozpaczy... pomórzcie!!! pozdrawiam gg 1644061 (niewidoczny)
  10. ta sama proźba co w przypadku przedmówcy!: gdyby ktoś miał już dość grania w betę lub z powodu konfiguracji sprzętowej nie jest w stnie proszę o przekazanie/pożyczenie klucza. pozdrawiam gg 1644061 (niewidoczny)
  11. Jak rozumiem nie ma już możliwości uzyskania klucza do bety? Proszę o jasną odpowiedź, wszystkie linki pokasowane a na fileplanet nic nie znalazlem (mimo iz czytalem newsa o nowych 10000 kluczy). Jesli ktoś coś wie to prosze o odpowiedz. Jesli komus nie dziala gra albo nie bedzie juz gral a posiada klucz to bardzo prosze o przekazanie lub ewentualnie porzyczenie. gg 1644061 bede wdzieczny za wszelkie informacje pozdrawiam
  12. Jak rozumiem nie ma już możliwości uzyskania klucza do bety? Proszę o jasną odpowiedź, wszystkie linki pokasowane a na fileplanet nic nie znalazlem (mimo iz czytalem newsa o nowych 10000 kluczy). Jesli ktoś coś wie to prosze o odpowiedz. Jesli komus nie dziala gra albo nie bedzie juz gral a posiada klucz to bardzo prosze o przekazanie lub ewentualnie porzyczenie. gg 1644061 bede wdzieczny za wszelkie informacje pozdrawiam