Rivo

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    16
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O Rivo

  • Ranga
    Obywatel
  1. Tutaj macie nową grę: http://www.youtube.com/watch?v=sXgfwZP2Ayc Filmik z okazji 1 rocznicy Wiedźmina, pomiędzy scenami pojawia się gameplay nowego tytułu chyba (gdzieś tak od 40 sekundy)
  2. Rivo

    Sklep gram.pl

    Bon jest jeszcze ważny, przed chwilą udało mi się zamówić. Mimo wszystko CDP gratuluje osiągnięcia jeszcze lepszych wyników w obsłudze klienta niż TPSA. A myslałem, że telekomuny nic nie przebije. Widzicie? Wyrabiacie sobie właśnie dobrą markę!
  3. Rivo

    sklep gram.pl (problemy techniczne)

    Wreszcie! Kilka godzin przed końcem ważności ktoś ruszyl dupę i działa. Gratuluję refleksu. Mój ostatni zakup w tym sklepie. Przy okazji - przesyłka zostanie wysłana... za tydzień 0_o Pełen profesjonalizm.
  4. Rivo

    sklep gram.pl (problemy techniczne)

    Od trzech dni przy próbie zamówienia czegokolwiek wyskakuje mi błąd po kliknięciu "Zamawiam" "Przepraszamy, ale podczas wyświetlania tej strony wystąpił błąd. Prosimy spróbować ponownie za kilka minut." Próbowałem po kilku minutach, ba, zostawiłem nawet na noc włączony komputer i odświeżanie co 5 minut, nic. Byłbym bardzo wdzięczny, gdyby CDP dał możliwość wykorzystania bonu promocyjnego, bo to mi wygląda na niezły przekręt. Tak samo jak fakt, że CoD4 zniknął na miesiąc, a towar wiecznie niedostępny. Dostawa idzie Madagaskaru? Pozdrawiam
  5. Jest. Przyjechał. Biegałem za nim po całej ulicy, bo nie mógł trafić chyba ;) Życzę powodzenia i cierpliwości tym, którzy jeszcze czekają. Trzymajcie się! ;)
  6. Przyznaję, strasznie uogólniasz ;) Wiadomo, że na upartego zawsze można się wszędzie próbować czegoś dowiedzieć. Ale to nie ja tutaj nawaliłem ;) Rozumiem, że może w Twojej opinii brak mi (i wielu innym) cierpliwości, ale ja też miałem kilka miłych sytuacji z opóźnieniami oraz innymi problemami w kontaktach z firmami i szczerze mówiąc mam tego już czasami serdecznie dość. Może jest to spowodowane tym, że niedawno w ramach opóźnień musiałem czekać 3 miesiące na internet. Kłócąc się na zmianę z Netią i TP, dzwoniąc od jednej infolinii do drugiej, wysyłając kilkanaście skarg. Może przez to jestem teraz negatywnie nastawiony do wszelkich "wpadek"? Mimo wszystko wtedy dałem radę wytrwać bez żadnego szczególnego czepiania się, kłótni (ba, wytrwałem nawet spokojnie próbując się dodzwonić na infolinię jakieś 70-80 minut znosząc cholerną muzyczkę w tle :P ). Teraz nie denerwuje mnie tak bardzo same opóźnienie. Raczej narzekam na brak konkretnej informacji, zamieszczonej w jakimś widocznym miejscu (lub przesłanej mailem). Zamiast uspokoić klientów trzyma się ich bez żadnej wiedzy, co doprowadza do konfliktów i nieporozumień (patrz: większość topicu ;) ). Wypraszam sobie, nigdzie nie powiedziałem, że kiedykolwiek korzystałem z ich usług. W tej chwili (tak, to można uznać za poważny błąd i stereotypowe myślenie) opieram swoje zdanie na opinii innych klientów, którzy swoje już zdążyli powiedzieć na temat tej firmy. Może czasem pod wpływem emocji i zniecierpliwienia, ale jednak trochę tych opinii jest ;-)
  7. W pewnym sensie Ty robisz to samo, bo Ty nigdy nie miałeś problemów, to czemu inni mają narzekać? ;-) (wybaczcie za double-posta, poleciało z rozpędu, po zauważeniu odpowiedzi ;) )
  8. Czy prośba (tak, prośba, nie "postawa roszczeniowa" jak raczyłeś to ująć) o jakieś szczegółowe informacje jest już strzelaniem fochów? Wiem, że w tej chwili moje dopytywanie się o to nic nie zmieni (przed chwilą i moja paczka wróciła do sortowni). Ale mogę chyba wiedzieć, dlaczego nie dotarła. I nie próbuj mi zaraz mówić, żebym dzownił do ML i się sam dowiedział, bo z tego co czytam to obie strony (i CDP i ML) miały w tym jakiś udział. ;-) Ja chcę po prostu wiedzieć co się stało (jako klient mam chyba jeszcze to prawo, co? ;-) ), a nie opierać się na różnych wersjach wydarzeń i strzępkach informacji, które userzy "wydobyli" od CDP i ML dzwoniąc na infolinie. IMO brak jakiegoś "oficjalnego" wyjaśnienia w tej sprawie świadczy źle o firmie. (nie, krótkiego postu na forum nie biorę za oficjalną informację). A co do ogólnej nerwowości. Niektórzy mają prawo się trochę wkurzyć, bo już dostali niespodziankę z dodatkami. ;-) Po jednej wpadce raczej wszyscy mieli nadzieję, że już teraz wszystko będzie dopięte na ostatni guzik. I pamiętaj, to jest tylko moja prośba. Nie lubię, gdy ktoś od razu osądza mnie jak jakiegoś rozwydrzonego dzieciaka, który nie dostał swojej zabawki. Zresztą sam oczekiwałem tej przesyłki dopiero jutro, ale jednak informacja, że poszły w świat dała mi odrobinę nadziei, że i do mnie trafi Wiedźmin ;-) Pozdrawiam.
  9. I jeszcze jedno. Pośrednio ponosi. Jak sam widzisz mamy tutaj 20 stron tematu, w którym klienci narzekają na firmę kurierską wybieraną przez CDP. Nie widzę żadnych efektów.
  10. Nie żebym narzekał, ale TY już dostałeś przesyłkę i nie miałeś z tym żadnych problemów. Postaw się w sytuacji nas, którzy nie dostali przesyłki, niektórzy (w tym ja) nawet żadnej informacji o opóźnieniu. A gdybym nie zajrzał na forum to w ogóle bym nie wiedział, że coś jest nie tak.
  11. Cytat z innego tematu: > Dostałem! o 19! Więc i może wam się jeszcze dzisiaj uda pograć ! Może jest jednak jest jeszcze szansa :P
  12. U mnie podobna sytuacja, ale już raczej na to nie liczę. -_-
  13. Ironia losu. Mieszkam kilka kilometrów od warszawskiej sortowni, paczki i kuriera na oczy nie ujrzałem. Za to dała radę dotrzeć do mojego znajomego w Gdańsku. Oo
  14. Z tej sortowni w Warszawie do... Warszawy to kawał drogi musi być. Jak na razie moja paczka teoretycznie jest u kuriera. Teoretycznie. Ten nawet się nie pofatygował i nie zadzwonił.
  15. Rivo

    Wiedźmin (The Witcher) - temat ogólny

    Już to widzę. Po jednej sztuce w 4-5 wybranych Empikach, co? :P