BoingBoing

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    3
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O BoingBoing

  • Ranga
    Obywatel
  1. BoingBoing

    StarCraft II: Heart of the Swarm - betatest

    Ja osobiście zgadzam się z Autorem a propos początkowej nudy. scouting nie wnosi żadnych emocji poza sprawdzeniem czy przeciwnik wziął gaz czy nie. W grze panują popularne buildy, gracze dokładnie wiedzą w której minucie co dana rasa może zrobić i to chyba jest największą zmorą Starcrafta. Pamiętam jak kiedyś oglądałem transmisje i sami komentatorzy się śmiali że Stefano znowu maksuje rouche jak to robił przez ostatnie 4 gry w turnieju, najlepsze było to że mimo przeciwnik wiedział co się dzieje i tak przegrał przez gorszy micromanagement jednostkami. Podsumowując uważam że gra ma naprawde fajnie zbudowany klimat, ale rozgrywka stała się zbyt hermetyczna, Dodatek powinien iść w strone - "Easy to play, hard to master" a idzie po utartym już "hard to play, Click like crazy to master" :) > Ale to nie problem. Jest nim nuda. A bierze się ona z tego, że w tej grze generalnie > nic ciekawego się nie dzieje przez znakomitą większość czasu. > > trzeba miec minimalne pojecie o mechanice aby robic betatest rtsa (podpowiedz: scouting). > w skrocie caly tekst gowno wart. do ciezkiej cholery nawet nie ma zmian w umiejetnosciach > starych jednostek opisanych, ani nie przedstawiono nowych. kompletny laik pisze bez znajomosci > tematu. odradzam czytanie, jest tu tylko sam hejt czlowieka, dla ktorego gra jest za > trudna (bo jest trudna, ale jest jednoczesnie cholernie sprawiedliwa i stawia na umiejetnosci, > a nie na farme roznych dodatkow/sprzetu). zero sensownej analizy. > > kwintesencja rzetelnosci tekstu wyzej: > > Dodatku z sześcioma nowymi jednostkami. > > 2 (mine, warhound)+2(swarm host, viper)+3(oracle, motership core, tempest) = 7
  2. Dungeon w Hereos III i Sylvan w Heroes V