wutek03

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    7
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O wutek03

  • Ranga
    Obywatel
  1. Ludzie czego sie czepiacie? sami otwórzcie sklep i go poprowadźcie tak by wszystko prosperowało tip top. Pozdrawiam ekipe Gram.pl nigdy nie miałem problemów, a nawet sam kilka razy stwarzałem nie odbierając paczki za co sorry. Polacy zawsze potrafią tylko narzekać nie mając o wielu czynnikach zależnych bladego pojęcia w branży... ehh żal. Edit: jest jak jest... wyluzujcie.
  2. Sprawdziłem "NOCNA SPRZEDAŻ! w gram.pl na Jagiellońskiej 74 A zamówienie nr *******: złożone Pt, 07.11.2008, zamówienie przyjęte do realizacji. Po skompletowaniu Twojego zamówienia (do 48h w dni robocze, nie dotyczy preorderów), zmieni ono status na "gotowe do odbioru", a Ty otrzymasz powiadomienie e-mail. Czyli spokojnie w nocy odbiore. Dziękuje za pomoc. Pozdrawiam.
  3. Czy pan Konsul rozwieje me wątpliwości przedstawione w poprzednim moim poście?
  4. co do punktu odbioru to dalej widnieje w mailu metro centrum i po linku zmieniającym na jagiellońska ani śladu. Co z tym? gdzie to moge zmienić ale wpisałem mojego maila na stronce wotlk i wyskoczyło "Dziękujemy Twój egzemplarz został zarezerwowany." Czy to wystarczy by jechać o 24 odebrać dwa pudełka z mojego zamówienia? bez klikania uprzedniego linka? Prosze konsula o szybką odpowiedź Pozdrawiam.
  5. ok, wpisałem maila i wyskoczyło "Dziękujemy! Twój egzemplarz został zarezerwowany." co do lunktu odbioru to dalej widnieje w mailu metro centrum i po linku zmieniającym na jagielonska ani śladu. Co z tym? gdzie to moge zmienić mam jeszcze pytanko bo zamówione mam dwa egzemplarze, czy obydwa bedą do odbioru po przez tę jedną rezerwację?
  6. wutek03

    CD-ACTION

    Smug pokaż twarz! ;)