samson92

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    153
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O samson92

  • Ranga
    Przodownik
  1. samson92

    Fallout 3 - temat ogólny

    Na Wikipedii są podane takie jak te z TES4. Grafika podobno jest bardzo podobnej jakości jak ta z Obka, przynajmniej tak czytałem w którymś z previewów ("powrót do przeszłości", jak to autor określił). Myślę, że jak pomnożysz minimalne wymagania przez dwa, to ci wyjdą -prawdziwe- wymagania sprzętowe.
  2. samson92

    Fallout 3 - temat ogólny

    Heh, zależy jak kto rozumie efektywność i łączy szkodliwość ze skalą.
  3. samson92

    Fallout 3 - temat ogólny

    Ja: Zapomniałem o linku: http://fallout.wikia.com/wiki/Divergence Rzeczywiście, mój błąd... Ale! Polecam paragraf "Physics in a Different World" z powyższego linku.
  4. samson92

    Fallout 3 - temat ogólny

    > A tu o co ci chodzi? Masz chociaz pojecie jak przebiega wybuch atomowy? Bomba A nie musi > zaliczyc bezposredniego trafienia w cel. W Hiroszimie od 1 bomby zostalo zniszczone 12km > kwadratowych miasta. Wiec nie wierze ze ostaly sie sprawne tunele metra, czesc byc moze, > ale i tak wstrzasy od fal uderzeniowych musialy je mocno uszkodzic. A fala uderzeniowa > to 50% energii bomb A. Podczas prob atomowych w Korei Polnocnej sila wstrzasow tektonicznych > po wybuchu wynosila 4 stopnie w skali Richtera. A to byla bomba probna, bomby przeznaczone > na duze miasta sa mocniejsze. Wiec spokojnie naruszyly strukture tuneli metra a czesc > zawalily nawet bez bezposrednich trafien. Ale jaki to wszystko ma związek? Czekaj, czy ty próbujesz posługiwać się logiką? Eh, to chyba nie jest zalecane gdy mówimy o świecie Fallouta, w którym nie wynaleziono tranzystora i w 2050 komputery wciąż są szafami (o dziwo nie PipBoy), lecz istnieją roboty z zaawansowaną sztuczną inteligencją, itd. > > Akurat krater po Glow był dosyć mały, > Dosc maly w stosunku do...? Nie wiem. Ma jakieś 50? 75? 100? metrów średnicy (nie mogę znaleźć screena, a dosyć mgliście pamiętam jego rozmiary), myślę, że rosyjskie, 50 megatonowe bomby zrobiłyby coś większego. > Waszyngton jako stolica USA mialby obskoczyc tylko kilka mniejszych trafien? No bez przesady. Logicznie rzecz biorąc Waszyngton jako stolica USA i miasto znajdujące się w bezpośredniej "okolicy" Pentagonu powinien zamienić się w kraterowisko, bo Rosjanie/Chińczycy/Koreańce na pewno nie żałowaliby atomowych prezentów na takie piękne cele. Więc umieszczenie akcji F3 w tym mieście było bardzo złym pomysłem (ale to samo stałoby się praktycznie z każdym większym miastem - włącznie z San Francisco i L.A.). A ta jedna bombka co nie cyknęła nie zrobiłaby naprawdę wielkiej różnicy. > Btw. pierwsze slysze o podziale bomb atomowych na szkodliwe i mniej szkodliwe. Rozwin > mysl. Nie będę się wysilał: http://en.wikipedia.org/wiki/Tsar_Bomba 50 megaton Promień bezspośredniego rażenia - 4.6 km http://en.wikipedia.org/wiki/Fat_Man 20 kiloton Promień bezpośredniego rażenia - 0.2 km Więc, biorąc pod uwagę, że cały świat Fallouta jest "bes sęsu" myślę, że metro jest OK. Sądze, że są większe problemy niż jakieśtam "metro" czy "drewniane domy 200 lat po wojnie" (problem o którym zawzięcie dyskutowały ludy na NMA), np. dlaczego gra nie rozgrywa się na Falloutowo-MadMaxowej pustyni? Ble. + Khraan > Hmm, zaraz.. to w Waszyngton w ogole walnely bomby? dla mnie to miasto wyglada jak zniszczone zwykla wojna (normalne naloty). Dokładnie. I to miałem na myśli mówiąc "mniej szkodliwe bomby". Ale mniej i bardziej nieszkodliwe atomówki w każdym razie istnieją.
  5. samson92

    Fallout 3 - temat ogólny

    Jaki Nowy Jork? Nie, wiesz, masz rację - one magicznie trafiały wszystkie tunele metra i do tego niszczyły cele żywe! Akurat krater po Glow był dosyć mały, a sama baza ostała się w prawie idealnym stanie (działająca elektronika). Waszyngton również jest w zaskakująco dobrym stanie, więc jak sądze tknęło go tylko kilka mniej szkodliwych bomb.
  6. samson92

    Fallout 3 - temat ogólny

    Nie mniej ''post-apo'' niż New Reno, Vault City, New California Republic i San Francisco. Akurat crapowy świat, przeciwnicy (raidersi i mutki) odziani w jakieś śmieci i kanibalizm w F3 są bardziej ''post-apo'' niż świat F2. Bethesda lubi jak wszystko jest sztampowe. A fast travel via tunele metra to fast travel via tunele metra. Nie widzę w tym żadnego problemu.
  7. samson92

    Fallout 3 - temat ogólny

    http://fallout3.net/ie_falloutbible_1_pl.htm Chris Avellone, jeden z projektantów FO1 i 2: FEV powoduje bezpłodność u niektórych stworzeń, na pewno robi to w przypadku supermutantów i ghouli. Komentarz Marcusa w New Reno był jedynie żartem (niesmacznym zresztą, za co wszystkich przepraszam). (...) Gdyby co drugi "złomiarz" w jakiś tajemny sposób dowiedział się, gdzie leży Mariposa i robił sobie kilkuset kilometrową wycieczkę na samo dno tego kompleksu, po czym zrobiłby sobie piknik zaraz obok kadzi z FEV, to rzeczywiście... - krocie. Hę?
  8. samson92

    Fallout 3 - temat ogólny

    O, tak, wszystkie! Lands of Lore, Might & Magic, Eye of the Beholder, Ultima Underworld, Betrayal at Krondor, Daggerfall, Arena, (bla, bla, bla...), to jedne z najbardziej izometrycznych RPGów w widoku FPP jakie znam.
  9. samson92

    Fallout Tactics - Temat Ogólny

    Generalnie, to gra jest stworzona do rozgrywki w trybie rzeczywistym. Granie w kampanię trybie turowym nie daje żadnej przewagi graczowi, bo w samej grze zbyt wiele taktyki nie ma. Do tego zabiera o wiele więcej czasu z powodu ogromnej liczby przeciwników i uniemożliwa robienia np. "fizycznych" uników (polega to na "przestawieniu" postaci za jakąś przeszkodę, np. ścianę czy kamień gdy przeciwnik będzie przygotowywał się do strzału [tzn. kiedy rozpocznie się animacja strzelania], dzięki temu postać gracza zostanie nietknięta, a przecwinik straci PA - ta taktyka sprawdza przy tradycyjnej wymianie ognia [seria gracza, "fizyczny" unik, nietrafiona seria npca]). O multi już nawet nie wspomnę, bo to już podchodzi pod prawdziwą mordęgę, nawet przy liczbie dwóch graczy z niepełną drużyną.
  10. samson92

    KwonHo!

    A ja słyszałem, że Luminary jest kolejną grą do usunięcia w kolejce..
  11. samson92

    KwonHo!

    Nie działa od półtorej godziny..
  12. samson92

    KwonHo!

    GM zajmuje się grą i reprezentuje ijji ijji to Amerykański oddział NHN Games NHN ma wyłączność na Kwonho
  13. samson92

    KwonHo!

    Z forum ijji: Hint: soo gm is there a possibility that another company other than ijji might take kwonho? GM_Jaquio: I don''t think so. W wolnym tłumaczeniu: Nie sądze :P
  14. samson92

    KwonHo!

    Kwonho Deweloper: Radio Games / Vertigo Games Dystrybutor: Korea - NHN (aka Hangame); USA & Kanada - ijji (aka NHN USA)
  15. samson92

    SWAT 4 - temat ogólny

    Rzecz w tym, że gościu opisuje problem identyczny do tego, który ty przedstawiłeś: czarny ekran przy włączaniu, widać jedynie kursor, a demo wcześniej działało świetnie, itp. Natomiast po wyłączeniu firewalla wszystko śmiga. Poza tym znalazłem więcej wyników z tym samym problemem. IMO warto spróbować... komputery bywają kapryśne, a to nie pierwszy raz gdy się spotykam z problematycznymi firewallami. :P Inne "możliwości" jakie wygrzebałem to: - zła wersja DX9 (sic) - stare stery (możliwe) - konfiguracja kompa nie pasująca ''marudnego'' SWAT4 (wątpliwe) Do wyboru, do koloru. Moim zdaniem to kwestia firewalla/antywira...