Roooody
Gramowicz(ka)-
Zawartość
7 -
Dołączył
-
Ostatnio
Reputacja
0 NeutralnaO Roooody
-
Ranga
Obywatel
-
Test Drive Unlimited - oficjalny temat Pomocy Technicznej
Roooody odpisał Akashi na pytanie w Pomoc techniczna
No właśnie. Co z tym patchem w końcu? Miał być w połowie tego miesiąca, a tu już prawie jego koniec a łaty nie widać. Ciekawe ile później zostanie wydany do polskiej wersji? -
Test Drive Unlimited - oficjalny temat Pomocy Technicznej
Roooody odpisał Akashi na pytanie w Pomoc techniczna
UWAGA! Odkryłem co zrobić jeśli mamy firewalle wyłączone, a gra i tak po sieci nie chciała działać! :) Więc tak... Jeśli miałeś tak jak ja, czyli (przyznam się bez bicia) zainstalowałeś najpierw piracką wersję tdu żeby zobaczyć jak Ci pójdzie, a dopiero potem zainstalowałeś oryginała rozwiązanie jest bardzo proste. 1. Usuń grę (sejwy możesz zachować). 2. Usuń pliki pozostałe w ścieżce :"C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\Test Drive Unlimited". 3. Zainstaluj ponownie gre i viola! A niech to! Znowu się sprawdziło powiedzenie, że proste rozwiązania są zawsze najlepsze! :P Ps. Czy ktoś wie kiedy bedzie ten patch do polskiej wersji? Aha. Jakby co to moja ksywka w TDU to "RoooodyUnlimited[PL]" jakby ktoś się chciał pościgać... :D Lecę zagrać w TDU (NARESZCIE) po necie! Trzymajcie się. -
Test Drive Unlimited - oficjalny temat Pomocy Technicznej
Roooody odpisał Akashi na pytanie w Pomoc techniczna
To wie ktoś co zrobić jak konto multi jest dobrze skonfigurowane, firewalle są wyłączone a TDU nie chce się połączyć z serwerem??? -
Test Drive Unlimited - oficjalny temat Pomocy Technicznej
Roooody odpisał Akashi na pytanie w Pomoc techniczna
Nie mam routera i z innymi grami jest bardzo dobrze. Wszystko zawsze działało bez problemów. A w TDU nawet jak zaporę systemową wyłącze, jest to samo... :( A tu przypadkiem nie chodzi o aktualizacje jakieś do windowsa nowe? Ja mam sp2, kilka jakichś innych i to wszystko. -
Test Drive Unlimited - oficjalny temat Pomocy Technicznej
Roooody odpisał Akashi na pytanie w Pomoc techniczna
Witam. Ja mam taki dość dziwny problem... Otuż kupiłem oryginała TDU od CDProjektu i już od 2 tygodni nie mogę się połączyć z serwerem TDU... Oczywiście konto multi na gamespy i w grze mam NAPEWNO dobrze skonfigurowane. Kiedy próbuje się połączyć wyskakuje ten komunikat o tym, żebym sprawdził połączenie sieciowe. No więc odblokowałem porty w firewallach i to nic niedało. Potem wyłączyłem wszystkie niepotrzeble programy (firewalle, antyspyware, antywirusa) i ciągle to samo... Mam Neo 1Mb (bez liveboxa). Czy ktoś z Was kto posiada neostradę miał podobny problem? I co zrobiliście z Neo żeby gra działała? Proszę o pomoc wszystkich ludzi dobrej woli. ;-) Z góry dzięks! -
Wie ktoś może jak odpalić Larrego 7 pod Win XP???
-
Wie ktoś jak uruchomić Larrego 7 pod Win XP???