Ash

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    7954
  • Dołączył

  • Ostatnio

Posty napisane przez Ash


  1. Coś bym napisał, bo dość dawno odszedłem, znudzony tym czym gram.pl się stał. Jednak zachęcony wpisem Magi na forum ostatniej gry w którą gram - i gdzie jeszcze ją spotkać mogę - postanowiłem coś tu napisać.

    Gram.pl wspominam miło raczej tylko na starcie + kilka pierwszych lat kiedy to na forum stał ten serwis. Mile wspominam też spotkania na zlotach w Bałtowie i Wilkasach (wciąż są takie inicjatywy?) a nawet spotkania na PGA, ESWC itp. Dziś gry mnie nie jarają jak kiedyś, a forum straciło dawny urok. Ale wciąż gram.pl gdzieś tam w tle mojego umysłu istnieje. Życzę Wam powodzenia choć na moje udzielanie się tutaj już bym nie liczył. Nie pamiętam kiedy napisałem ostatniego posta.

    Zapomniałbym o najważniejszym, Na gram.pl poznałem moją obecną żonę, z którą bardzo mi się układa. Mamy nawet małą córeczkę. :) I poznałem tu wielu ludzi, z którymi wciąż mam jakiś kontakt.

    Pozdrawiam,
    Szerszeń45 (stary nick, który pewnie będzie pamiętany)


  2. Dnia 23.08.2012 o 21:48, Hartus napisał:

    Są dostępne jakieś screeny wszystkich/większości zbroi dla thiefa lub rangera? Te dwie
    klasy podobają mi się najbardziej i chciałbym sprawdzić czy wygląd także będzie mi odpowiadał.
    :)


    Jeśli to ci wyjaśni to obie te klasy używają armorów medium. I obie mogą używać tych samych wyglądów. Zmieniają się tylko w zalezności od rasy, ale nawet wtedy (jesli nie mówimy o pancerzach kulturowych) wyglądają tak samo w obrębie tej samej klasy pancerza.
    Tj norn inżynier i norn łowca i norn złodziej będą wyglądać identycznie w np. witalnych portkach wędrowca +10% do znajdowania magicznych przedmiotów.


  3. Dnia 22.08.2012 o 09:16, Sipso2008 napisał:

    Powiem tak: profesje które wytwarzają armory i bronie szybko umrą bo sprzęt z duengoeonów
    pewnie okaże się o wiele lepszy. [...]


    Zmartwić? Statystyki i dmg jest mniej więcej wyrównany dla broni tej samej jakości na tym samym lvl, nie ważne czy go wycraftujesz, wyleci ci z moba czy kupisz za nagrody z dunga. Może były lepsze tylko dlatego, że craftowałeś przedmioty fine (niebieskie) a wypadły ci masterwork (zielone) z gry? To różnica jakości przedmiotu, kiedy wycraftujesz na tym samym lvl zielony przedmiot statystyki będą bardzo podobne, a jak użyjesz konkretnych materiałów to nawet te same... dlatego craft i purchasing to bardziej pewna metoda, niż liczenie, a może teraz wypadnie...


  4. Dnia 12.08.2012 o 05:44, Olamagato napisał:

    GW1 nie umrze jeżeli w GW2 będzie sporo retrospekcji do GW1 [...]


    Ok, nie mówię, że gra umrze w 100%, ale tryby pvp, na które już teraz ciężko się dostać z małej liczby chętnych na umrą śmiercią naturalną. To samo stanie się z handlem. Jedyną rzeczą do robienia będą pobudki fabularne i ciekawość zaczerpnięta z sequela. Jednak i to można poddać wątpliwości biorąc pod uwagę wielki zasób GWWiki.


  5. Dnia 04.08.2012 o 00:06, IlMOD napisał:

    [...] żeby bić lvl jak najszybciej to zajmuje tak około 2-3h na jeden poziom, [...]


    Chyba grając solo i bez craftowania. :D
    Jak masz materiały do craftu i grasz z kimś ciągle robiąc mapy i eventy, głównie odpowiadające twojemu poziomowi, to wbicie lvla to 30minut do max 1h. Na crafcie jeszcze szybciej, ale trzeba mieć odpowiednie matsy. Craftując jak usiadłem do np. artficingu, to w 15-20 minut zrobiłem 1,5lvla, odkrywając nowe przepisy. Trzeba tylko mieć matsy.


  6. Dnia 02.08.2012 o 15:14, walgierz napisał:

    elka, bo ten też może bronie zmieniać, a żywioły ma pod F1


    Niet. Elek ma tylko żywioły podczas walki i jedną broń lub jeden set broni. Nie ma switchowania podczas walki (ani nawet poza nią). Trzeba skończyć walkę otworzyć invetory i dopiero wtedy zmienić.


  7. Dnia 02.08.2012 o 09:34, Boguslav4 napisał:

    Co w praktyce stanie się z Guild Wars po premierze sequela?


    Odejdzie 70-80% społeczności do nowej gry.
    Następstwa? Zdecydowanie mniej graczy, umrą tryby pvp jakie jak RA, JQ, FA czy HA. Na innych będzie też znacznie mniej graczy. PvE może się jakoś trzymać dzięki hero, ale gra stanie się niemal single player.
    Ekonomiczne konsekwencje będą gigantyczne, ceny będą wariować.
    Twórcy niby zapowiedzieli, że nie wyłączą serwerów, i będą nadal inwestować w eventy itp. Jednak na niedopowiedziany a zapowiedziany content już bym nie liczył, ale kto ich tam wie.


  8. Dnia 31.07.2012 o 12:31, Perry_Cox napisał:

    Po wyjściu z kina po seansie TDKR nie wiedziałem na jaki film znów tak będę czekać jak
    na niego. Teraz już wiem, dzięki :)


    Trailer jest zrobiony bardzo fajnie (zwłaszcza ta muzyka!) ale, to nadal tylko trailer. ;)
    Ciekawi mnie co ten film będzie sobą prezentować. Lubię filmy poruszające ciekawe problemy, a ten się na taki zapowiada. Premiera na jesień.


  9. Dnia 31.07.2012 o 02:19, DarkWolf_PL napisał:

    Chyba necro ma parę skilli związanych z przywołaniem kosy.


    Mówisz o możliwości summonowania environmental weapon? Nie ma. Ale walcząc ze staffem jego broń przybiera postać kosy, tzn na topie staffa powstaje cienista powłoka przypominająca ostrze kosy. Dodaje to smaczku - nasz necro wygląda jak rasowy reaper. :)
    Z focusu jest też taki fajny skill, że takie cieniste ostrze lata pomiędzy wrogami i sojusznikami, zadając kondycje tym pierwszym a buffując tych drugich.
    Pod wodą też jest jeden skill ze speara "koso-podobny".
    Jednak tak czy inaczej nic z tego faktyczną kosą nie jest nie było, a w działaniu kosy z GW1 zupełnie nie przypomina.


  10. Dnia 30.07.2012 o 23:44, Dregorio napisał:

    Wiem, że niby są miecze dwuręczne, ale mogliby dodać kose:D Tudzież możliwość noszenia
    innej broni dla klasy np. 2 miecze dla thiefa.


    Powtórzę się po raz n-ty, ale kos nie będzie właśnie ze względu na zastąpienie ich greatswordem, który ma niemal identyczne właściwości (wysoki dmg, rażenie kilku mobów na raz w okolicy targetu). Po co dawać inną broń tylko ze względu na wygląd? Swoją drogą 2h hammer też działa podobnie jak kosa, tylko ma mniejszy dmg niż greatsword, za to ogromne możliwośći powalania i odpychania wrogów i też dmguje kilka mobów w pobliżu targetu.
    Za to możliwość kolejnych broni dla klas, lub możliwość ich uzywania w offhandzie jest już bardziej prawdopodobna np. sword w offhandzie u thiefa.


  11. Dnia 30.07.2012 o 23:59, qq_MoaR napisał:

    Własnie ogarneła mnie straszna myśl.. będę mógł używać tylko 5 tych samych skilli do
    np. GreatSworda przez całą moją kariere w GW? To samo na 10 lvlu, to samo na 30, to samo
    na 50, to samo na 80. Nie brzmi to zbyt kolorowo.


    No niby tak, i mnie to też razi, bo wystarczy 1 lub 2 skille słabsze od innych z broni i od razu cała broń nam nie pasuje. Z drugiej strony dzięki traitom możesz daną bronią zadawać nie tylko efekty skillowe, ale też dodatkowe efekty, buffy, debuffy, condycje etc. Poza tym zmieniając bronie modyfikujesz statystyki. Także greatsword, który może się okazać dla ciebie średni na 30 lvlu, już na 70+ będzie niezastąpiony. Oczywiście to tylko przykład. Ja np. na elku nie mogłem się przekonać do scepter+dagger na niższym poziomie postaci, ale na wyższym ten set wyparł wcześniej używany u mnie staff.