fallendwarf

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    14
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O fallendwarf

  • Ranga
    Obywatel
  1. fallendwarf

    World of Warcraft Expansion: Burning Crusade

    Odnośnie wymieszania klas. Pomysł nie trafiony zupełnie IMO. Obydwie strony konfliktu czymś się cały czas różniły. Po dodatku tylko wyglądem na dobrą sprawę... Tragedia. Fabuła Blood Knight czy jakoś tak została jakoś wyjaśniona ale pamiętam że bardzo mnie ona rozbawiła (nie w sensie pozytywnym). Co do undead... Fakt, nie pasują im kapłani. Wg mnie powinni mieć np możliwość bycia tylko Shadow Priestem. Ale za to dałbym im coś takiego jak Death Knight czy mroczny paladyn albo coś takiego. Bo wiemy że forsaken jest rasą szukającą zemsty na pladze i ludziach którzy ich opuścili (w końcu undead kimś w przeszłości był i nie z wlasnej woli stał się tym kim jest). Forsaken jedna z najciekawszych ras wg mnie. Blizz starając się wprowadzić równowagę robi to w sposób niesamowicie sztuczny. Nie podoba mi się to jednak dodatek ogólnie wychodzi na plus.
  2. fallendwarf

    Przesyłki gier(główny wątek przesyłka gothic 3)

    do mnie nie przyjechał mimo że miał 10 minut drogi... Stary licz się ze wszystkim od strony kurierów.
  3. fallendwarf

    Przesyłka w 24h (Masterlink)

    TO jest tracking przesyłki "w 24h"... żal 1 Magazyn: przyjęcie od kur. 31/10/2006 17:50:55 Przesyłka wchodząca do sortowni WA1 2 02.11. 18-20 31/10/2006 13:26:00 Umówiony późniejszy termin doręczenia WA1 3 błedny adres 31/10/2006 13:10:00 Błędny adres, wymagany kontakt z biurem WA1 4 Magazyn: wydanie kurierowi 31/10/2006 09:38:32 Przesyłka wychodząca z sortowni WA1 5 Magazyn: przyjęcie od kur. 30/10/2006 19:00:04 Przesyłka wchodząca do sortowni WA1 6 31,10,06, 11-13 30/10/2006 16:48:00 Umówiony późniejszy termin doręczenia WA1 7 nb. 30/10/2006 10:30:00 Nieudana próba doręczenia WA1 8 Magazyn: wydanie kurierowi 30/10/2006 08:28:04 Przesyłka wychodząca z sortowni WA1 9 Przyjęcie linehaul 28/10/2006 02:17:18 Przesyłka wchodząca do sortowni WA1 10 Utworzenie kwitu importowego DPD 27/10/2006 22:14:14 Przesyłka odebrana przez kuriera WA1 11 Magazyn: przyjęcie od kur. 27/10/2006 20:26:16 Przesyłka wchodząca do sortowni WA2
  4. fallendwarf

    Redakcja gram.pl – Książka Życzeń i Zażaleń

    Hmm to natomiast jest powiedziane nad wyraz. Bo nie każdy się do takiej roboty nadaje. Ale narzekać ma prawo każdy kto zaplacił za produkt i GWARANTOWANĄ przesyłkę . Tak jak napisałem w innym temacie czekam dalej na odp na moje pytanie do serwisu.
  5. fallendwarf

    Przesyłka w 24h (Masterlink)

    Niesamowicie zostałem dzisiaj zdenerwowany przez firmę masterlink. Mianowicie w ostatni czwartek około 16 złożyłem w gram.pl zamówienie. W poniedziałek miał być kurier ale go nie było a jak zadzwoniłem do firmy to powiedzieli że był! Umówiłem się na następny dzień. Czyli dzisiaj i znowu , czekam 2h i gówno! Dzwonię do masterlink a oni mówią że były jakieś problemy i za 10 min kurier będzie. Kurier za 10 min dzwoni i pyta gdzie jest ten adres (podaje mi błędny) i ja wtedy myślałem że wyjdę z siebie. Kurier jeździł po mokotowie z błędną ulicą a ja mieszkam na pradze płd. (Wawa) Mówi mi on szczerze że dzisiaj już w takim razie przesyłki nie dostanę. Ja mało nie roz*** telefonu i dzwonię znowu do masterlink a oni mi łaskawie mówią że przesyłka będzie (chyba że znowu ktoś się popisze analfabetyzmem w pracy) w CZWARTEK. Ot! Zapewnienie serwisu gram.pl i samej firmy kurierskiej: "Przesyłką kurierską - za pośrednictwem firmy kurierskiej MASTERLINK.Jest to najpewniejszy i najlepszy sposób, jeśli szczególnie zależy Ci na czasie. Gwarantowany czas dostarczenia przesyłki wynosi 24-48 godzin (tylko dni robocze) od chwili nadania." Wycieranie sobie twarzy gwarancją?? Otórz mówię wam wszystkim na tym forum : nie macie ŻADNEJ gwarancji że dostaniecie w terminie paczkę! To jest jakaś kpina! W sumie tydzień czekania, godziny spędzone w domu czekając na kuriera który się nie pojawia... KPINA KPINA KPINA z klienta!!! (posta wkleiłem tutaj bo wydaje mi się że tu lepiej pasuje ) No i Tuddrussel nie dziwię ci się że mówisz żeby się mailem bądź telefonem kontaktować. W końcu nie można pozwolić żeby firma traciła twarz. Akurat w moim przypadku wina leży po stronie kuriera jednak to u was kupuję i to wy powinniście zapewnić aby przesyłka dotarła na czas. Wklejam tu jeszcze wypowiedź innego forumowicza z poprzedniego tematu: "Pozwolę sobie się pod to podpiąć: Zamówiłem EK CoHa i miałem je dostać Mastelinkiem. Miało być w poniedziałek. Okazało się, że nikogo nie było akurat w domu. Niestety. Mieli przyjechać we wtorek. Choć był ktoś w domu o tej godzinie, którą pokazuje Tracking - tracking mówi, że nikogo nie było. Środa to samo. Na czwartek się umówiliśmy na 13, okazało się wieczorem, że kurier w ogóle nie wziął paczki z sortowni. Na piątek mieli przyjechac. Nie przyjechali do 16 z hakiem, to po dosyć gwałtownym telefonie kurier przybył około 18. I paczka dotarła. Jak słowo daję, jeśli po tym przeczyta się to "Przesyłką kurierską - za pośrednictwem firmy kurierskiej MASTERLINK.Jest to najpewniejszy i najlepszy sposób, jeśli szczególnie zależy Ci na czasie. Gwarantowany czas dostarczenia przesyłki wynosi 24-48 godzin (tylko dni robocze) od chwili nadania." to można dostać spazmów wesołości :P" Zmieńcie firmę bo im więcej takich spraw tym więcj klientów w plecy w też będziecie mieli. Ja już rezygnuję z kupowania u was pre paid . napisałem do słuchu i do masterlinka i do gram.pl jak nie zrobią porządku to serwis padnie bo ile jeszcze klientów musi być w balona zrobionych?? Kurde przecież musi być jakaś kara. Zapłaciłem za przesyłkę GWARANTOWANĄ W JEDEN DZIEŃ ROBOCZY. Patrząc z punktu logicznego nie dostałem tego za co zapłaciłem. I co z takim fantem ekipo cd projektu??
  6. fallendwarf

    Masterlink i ich lekceważenie klienta...

    Niesamowicie zostałem dzisiaj zdenerwowany przez firmę masterlink. Mianowicie w ostatni czwartek około 16 złożyłem w gram.pl zamówienie. W poniedziałek miał być kurier ale go nie było a jak zadzwoniłem do firmy to powiedzieli że był! Umówiłem się na następny dzień. Czyli dzisiaj i znowu , czekam 2h i gówno! Dzwonię do masterlink a oni mówią że były jakieś problemy i za 10 min kurier będzie. Kurier za 10 min dzwoni i pyta gdzie jest ten adres (podaje mi błędny) i ja wtedy myślałem że wyjdę z siebie. Kurier jeździł po mokotowie z błędną ulicą a ja mieszkam na pradze płd. (Wawa) Mówi mi on szczerze że dzisiaj już w takim razie przesyłki nie dostanę. Ja mało nie roz*** telefonu i dzwonię znowu do masterlink a oni mi łaskawie mówią że przesyłka będzie (chyba że znowu ktoś się popisze analfabetyzmem w pracy) w CZWARTEK. Ot! Zapewnienie serwisu gram.pl i samej firmy kurierskiej: "Przesyłką kurierską - za pośrednictwem firmy kurierskiej MASTERLINK.Jest to najpewniejszy i najlepszy sposób, jeśli szczególnie zależy Ci na czasie. Gwarantowany czas dostarczenia przesyłki wynosi 24-48 godzin (tylko dni robocze) od chwili nadania." Wycieranie sobie twarzy gwarancją?? Otórz mówię wam wszystkim na tym forum : nie macie ŻADNEJ gwarancji że dostaniecie w terminie paczkę! To jest jakaś kpina! W sumie tydzień czekania, godziny spędzone w domu czekając na kuriera który się nie pojawia... KPINA KPINA KPINA z klienta!!! (posta wkleiłem tutaj bo wydaje mi się że tu lepiej pasuje ) No i Tuddrussel nie dziwię ci się że mówisz żeby się mailem bądź telefonem kontaktować. W końcu nie można pozwolić żeby firma traciła twarz. Akurat w moim przypadku wina leży po stronie kuriera jednak to u was kupuję i to wy powinniście zapewnić aby przesyłka dotarła na czas. Wklejam tu jeszcze wypowiedź innego forumowicza z poprzedniego tematu: "Pozwolę sobie się pod to podpiąć: Zamówiłem EK CoHa i miałem je dostać Mastelinkiem. Miało być w poniedziałek. Okazało się, że nikogo nie było akurat w domu. Niestety. Mieli przyjechać we wtorek. Choć był ktoś w domu o tej godzinie, którą pokazuje Tracking - tracking mówi, że nikogo nie było. Środa to samo. Na czwartek się umówiliśmy na 13, okazało się wieczorem, że kurier w ogóle nie wziął paczki z sortowni. Na piątek mieli przyjechac. Nie przyjechali do 16 z hakiem, to po dosyć gwałtownym telefonie kurier przybył około 18. I paczka dotarła. Jak słowo daję, jeśli po tym przeczyta się to "Przesyłką kurierską - za pośrednictwem firmy kurierskiej MASTERLINK.Jest to najpewniejszy i najlepszy sposób, jeśli szczególnie zależy Ci na czasie. Gwarantowany czas dostarczenia przesyłki wynosi 24-48 godzin (tylko dni robocze) od chwili nadania." to można dostać spazmów wesołości :P" Zmieńcie firmę bo im więcej takich spraw tym więcj klientów w plecy w też będziecie mieli. Ja już rezygnuję z kupowania u was pre paid .
  7. fallendwarf

    To już przekracza granice ludzkiej bezczelności !!!

    napisałem do słuchu i do masterlinka i do gram.pl jak nie zrobią porządku to serwis padnie bo ile jeszcze klientów musi być w balona zrobionych?? Kurde przecież musi być jakaś kara. Zapłaciłem za przesyłkę GWARANTOWANĄ W JEDEN DZIEŃ ROBOCZY. Patrząc z punktu logicznego nie dostałem tego za co zapłaciłem. I co z takim fantem ekipo cd projektu??
  8. fallendwarf

    To już przekracza granice ludzkiej bezczelności !!!

    Niesamowicie zostałem dzisiaj zdenerwowany przez firmę masterlink. Mianowicie w ostatni czwartek około 16 złożyłem w gram.pl zamówienie. W poniedziałek miał być kurier ale go nie było a jak zadzwoniłem do firmy to powiedzieli że był! Umówiłem się na następny dzień. Czyli dzisiaj i znowu , czekam 2h i gówno! Dzwonię do masterlink a oni mówią że były jakieś problemy i za 10 min kurier będzie. Kurier za 10 min dzwoni i pyta gdzie jest ten adres (podaje mi błędny) i ja wtedy myślałem że wyjdę z siebie. Kurier jeździł po mokotowie z błędną ulicą a ja mieszkam na pradze płd. (Wawa) Mówi mi on szczerze że dzisiaj już w takim razie przesyłki nie dostanę. Ja mało nie roz*** telefonu i dzwonię znowu do masterlink a oni mi łaskawie mówią że przesyłka będzie (chyba że znowu ktoś się popisze analfabetyzmem w pracy) w CZWARTEK. Ot! Zapewnienie serwisu gram.pl i samej firmy kurierskiej: "Przesyłką kurierską - za pośrednictwem firmy kurierskiej MASTERLINK.Jest to najpewniejszy i najlepszy sposób, jeśli szczególnie zależy Ci na czasie. Gwarantowany czas dostarczenia przesyłki wynosi 24-48 godzin (tylko dni robocze) od chwili nadania." Wycieranie sobie twarzy gwarancją?? Otórz mówię wam wszystkim na tym forum : nie macie ŻADNEJ gwarancji że dostaniecie w terminie paczkę! To jest jakaś kpina! W sumie tydzień czekania, godziny spędzone w domu czekając na kuriera który się nie pojawia... KPINA KPINA KPINA z klienta!!! (posta wkleiłem tutaj bo wydaje mi się że tu lepiej pasuje ) No i Tuddrussel nie dziwię ci się że mówisz żeby się mailem bądź telefonem kontaktować. W końcu nie można pozwolić żeby firma traciła twarz. Akurat w moim przypadku wina leży po stronie kuriera jednak to u was kupuję i to wy powinniście zapewnić aby przesyłka dotarła na czas. Wklejam tu jeszcze wypowiedź innego forumowicza z poprzedniego tematu: "Pozwolę sobie się pod to podpiąć: Zamówiłem EK CoHa i miałem je dostać Mastelinkiem. Miało być w poniedziałek. Okazało się, że nikogo nie było akurat w domu. Niestety. Mieli przyjechać we wtorek. Choć był ktoś w domu o tej godzinie, którą pokazuje Tracking - tracking mówi, że nikogo nie było. Środa to samo. Na czwartek się umówiliśmy na 13, okazało się wieczorem, że kurier w ogóle nie wziął paczki z sortowni. Na piątek mieli przyjechac. Nie przyjechali do 16 z hakiem, to po dosyć gwałtownym telefonie kurier przybył około 18. I paczka dotarła. Jak słowo daję, jeśli po tym przeczyta się to "Przesyłką kurierską - za pośrednictwem firmy kurierskiej MASTERLINK.Jest to najpewniejszy i najlepszy sposób, jeśli szczególnie zależy Ci na czasie. Gwarantowany czas dostarczenia przesyłki wynosi 24-48 godzin (tylko dni robocze) od chwili nadania." to można dostać spazmów wesołości :P" Zmieńcie firmę bo im więcej takich spraw tym więcj klientów w plecy w też będziecie mieli. Ja już rezygnuję z kupowania u was pre paid .
  9. fallendwarf

    Redakcja gram.pl – Książka Życzeń i Zażaleń

    a do tego wszystkiego najbardziej niepojęte jest to że jest to przesyłka krążąca po warszawie! Radzę zmienić firmę kurierską bo tę można potłuc o kant d***. Już wiem dlaczego masterlink zmienia nazwę...
  10. fallendwarf

    Redakcja gram.pl – Książka Życzeń i Zażaleń

    zapomniałem zaznaczyć że kieruję to do ludzi za to odpowiedzialnych a nie do redakcji. Chodzi mi o pokazanie tego jak się traktuje klienta.
  11. fallendwarf

    Redakcja gram.pl – Książka Życzeń i Zażaleń

    Niesamowicie zostałem dzisiaj zdenerwowany przez firmę masterlink. Mianowicie w ostatni czwartek około 16 złożyłem w gram.pl zamówienie. W poniedziałek miał być kurier ale go nie było a jak zadzwoniłem do firmy to powiedzieli że był! Umówiłem się na następny dzień. Czyli dzisiaj i znowu , czekam 2h i gówno! Dzwonię do masterlink a oni mówią że były jakieś problemy i za 10 min kurier będzie. Kurier za 10 min dzwoni i pyta gdzie jest ten adres (podaje mi błędny) i ja wtedy myślałem że wyjdę z siebie. Kurier jeździł po mokotowie z błędną ulicą a ja mieszkam na pradze płd. (Wawa) Mówi mi on szczerze że dzisiaj już w takim razie przesyłki nie dostanę. Ja mało nie roz*** telefonu i dzwonię znowu do masterlink a oni mi łaskawie mówią że przesyłka będzie (chyba że znowu ktoś się popisze analfabetyzmem w pracy) w CZWARTEK. Ot! Zapewnienie serwisu gram.pl i samej firmy kurierskiej: "Przesyłką kurierską - za pośrednictwem firmy kurierskiej MASTERLINK.Jest to najpewniejszy i najlepszy sposób, jeśli szczególnie zależy Ci na czasie. Gwarantowany czas dostarczenia przesyłki wynosi 24-48 godzin (tylko dni robocze) od chwili nadania." Wycieranie sobie twarzy gwarancją?? Otórz mówię wam wszystkim na tym forum : nie macie ŻADNEJ gwarancji że dostaniecie w terminie paczkę! To jest jakaś kpina! W sumie tydzień czekania, godziny spędzone w domu czekając na kuriera który się nie pojawia... KPINA KPINA KPINA z klienta!!!