Numenpl

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    5569
  • Dołączył

  • Ostatnio

Numenpl ostatnio wygrał w dniu: 20 Czerwiec

Numenpl miał najwięcej polubień!

Reputacja

5 Neutralna

O Numenpl

  • Ranga
    Przodownik

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Problemem jest że w wywiadach bardzo często przekręcają słowa i w tym przypadku wiele razu pojawia się słowo targeting czyli celowanie więc nie wiadomo jak to z wersjami konsolowymi wyjdzie. Już teraz zaczynają dochodzić przykre plotki gdzie większość firm trzecich ma zamiar całkowicie olać standardowe wersje konsol, bo zwyczajnie im się nie opyla robić 5-6 wersji gry.
  2. Akurat ta konfiguracja działała na maks detalach w 4K i 30 fps jeżeli chodzi o to 45 minutowe demo. Więc zakładając że jak ktoś chce grać w 1080p oraz 1440p to wymagania będą i wiele niższe coś mi się wydaje. Ale z drugiej strony ten jeden dystrykt z sześciu jest czymś co przypomina miasto Novigrad tylko nieco większe, więc obstawiam obecnie wielkość świata na taką samą co największa mapa w Wiedźminie 3(Velen+Novigrad po sercu z kamienia). A i ta plotka o wielkości świata cyberpunka pochodzi o tych samych kłamców co gadali że pokażą to 45 minutowe demo na E3, a gadali o trailerze z konferencji MS czyli mowa o IGN.
  3. to zależy co pokażą, bo jeśli chodzi o słynne demo W3 z 2014 to twórców modów już to naprawili. I żeby było zabawniej ten mod ma niemal zerowy wpływ na wydajność
  4. 1. No to przyzwyczaj się, bo to samo tyczy się wszystkich gier zapowiedzianych na E3. 2&3. Weź pod uwagę parę spraw których wielu ludzi takich jak ty pomijają albo nie chcą wiedzieć. Gdy Wiedźmin 3 był w produkcji to był czas nazwijmy "uczenie się devkita każdej konsoli, a przy okazji stwórzmy nową wersję naszego silnika" gdzie w dodatku producenci konsol nie kwapili się z wydawaniem najnowszych wersji firmom trzecim. I tutaj trzeba pamiętać, że jeżeli chodzi o okres 2013-2015 to naprawdę dobrą sprawę zdecydowana większość firm trzecich poległa spójrz np. na UBISOFT. Co oznacza, że na takim PS4 i XB1 teoretycznie grafika z E3 2014 była całkiem możliwa skoro podstawowy XB1 ma HD 7790. Ale ze względu na brak najnowszych devkits oraz fakt o pracach nad RED Engine 3 to downgrade był nieunikniony. Z tym że w przeciwieństwie do takiego Watch Dogs to twórcy to i owo poprawili w departamencie tekstur itp. w finalnej wersji. No i teraz sytuacja przy tworzenia Cyberpunk 2077 jest teraz z deczka inna. Po pierwsze Sony i MS ma tak wyrobione DevKity, że o wiele łatwiej jest wprowadzić to co pierwotnie się chciało do wersji gier na te konsole. Co oznacza że przy tworzeniu RED Engine 4 nie było problemów na zasadzie "jazdy jakimś starym samochodem w nocy i w deszczu ze światłami porównywalnymi z tania latarką z biedronki" czyli wiadomo co i jak jeśli chodzi możliwości tych konsol. I teraz kwestia tego jak na tych konsolach to ma działać obstawiam tak XB1(S) 720p, PS4(S) 768p, PS4 Pro 1080p, XB1X 1080p, a to z tego podstawowego powodu, że domyślne konsole w każdym innym przypadku niż First party to obecnie low góra medium detale. I teraz kwestia optymalizacji się liczy całe demo dzieje się w 1 z 6 dystryktów które gra będzie miała i by utrzymać te 30 fps w 4K potrzebowali tylko jednego GTX 1080 ti(i z tego co wiadomo to był referencyjny egzemplarz) czyli w 900p to nawet 750 ti powinien tą grę pociągnąć.
  5. A i tak znajdą się idioci którzy to kupią.
  6. Albo grami które za cholerę nie chcą niektórym działać z win 8, 8.1, 10 nawet jeżeli użyjesz trybu kompatybilności z win7 albo xp.
  7. Skoro nie znasz historii to musisz wiedzieć te celowniki optyczne i inne przyrządy typu noktowizja itp. to właśnie zapoczątkowali Niemcy w czasie 2 wojny. A co do broni fakt historyczny niemcy wolili swoją niemiecką broń, ale jak co do czego przyszło to zbieranie broni przeciwników była na porządku dziennym.
  8. Najlepsze jak użył tego słynnego trailera Dead Island jako argumentu. Nie ma jak to porównanie CGI trailera z Game Engine trailerem dwóch różnych gier z założenia i gatunku.
  9. I jednym tym postem pokazałeś jakim jesteś fanatykiem Bethesdy który łyknie każde gó**o przez nich wydane. W ramach przypomnienia CDP Red zapowiedział grę w 2013, ale prace zaczną się dopiero po skończeniu wszystkich większych prac nad Wiedźminem 3 i formalnie prace nad Cyberpunk 2077 pełną parą ruszyły w czerwcu 2016 po wydaniu drugiego dodatku. Czyli mamy defacto mamy dopiero 2 lata pełnej produkcji gry i pamiętaj w przeciwieństwie do Bethesdy CDPR także tworzył nową wersję swojego autorskiego silnika czyli RED Engine 4 w ciągu tych dwóch lat. I ten trailer jest pokazówką tego silnika czyli o wiele lepiej niż Bethesda która wciąż używa tego cholernego Gamebryo Engine ze zmienioną nazwą na Creation Engine który będzie napędzać nowego Fallout 76 i to nie napawa optymizmem biorąc pod uwagę, że owa gra ma mieć czterokrotnie większy świat niż Fallout 4. I historia jak to z Fallout 4 od perspektywy technicznej jest totalnie spier!@#!@#!@ wszyscy znają. Natomiast zwiastun Elders Scrolls VI to żenada totalna o góry i błękitne niebo gdzie pojawia się napis gry. Jak już chcesz o czymś pisać to pamiętaj by sprawdzić o czym się pisze.
  10. Zacznijmy od tego że wszystkie gry dziejące się w mieście zawsze są porównywane do GTA więc tutaj skok pod publiczkę. Druga sprawa no to jest właśnie czego CDP Red się trzyma i tu mamy, że gra jest formalnie odświeżeniem Cyberpunk 2020 i tutaj należy trzymać się opinii twórcy owej gry. Natomiast William Gibson zapomina pewną rzecz czyli Cyberpunk 2077 to gra, a nie książka.
  11. Ta albo jak ludzie narzekają, że nie będzie wiecznej nocy jakoś w Deus Ex HR i MD nikt nie narzekał na to.
  12. Przynajmniej wiemy czego się spodziewać bo sam trailer jest prezentacją RED Engine 4. Oraz wiemy jak to będzie w miarę wyglądać jeżeli chodzi o artstyle. Czyli wiemy, że CDP RED tego nie spierdzieli w przeciwieństwie do bethesdy która zapewnie wciąż będzie korzystać z GameBryo ze zmienianą nazwą.
  13. Jak już to powinno być na odwrót, bo nic nie wiadomo o Elder Scrolls 6, a Fallout 76 z tego co widać jest na wciąż na tym samym badziewnym silniku co Fallout 4. I znając Bethesda ES 6 będzie na tym samym silniku więc nie spodziewam się niczego dobrego z tej gry.
  14. Jak czytam narzekania w tym wątku to szczerze widać że wszyscy zapominają że oryginalne UFO: Enemy Unknown miało cukierkową-komiksową grafikę i nikt nie narzekał, że to psuje klimat. To samo przy okazji nowych odsłon serii. Poza tym to, że będzie pełny cykl dobowy wiadomo było od dawna, więc za przeproszeniem ci co są zawiedzeni niech spadają na drzewo, bo ich krytyka jest żenująca.
  15. Dobra to chyba już potwierdzone skoro nowy CEO firmy Sony Takashi Mochizuki oficjalnie potwierdził, że PS4 wchodzi w ostatni cykl swego życia. Czyli wszystko się zgadza PS5 w 2020.