oberstudent

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    5
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O oberstudent

  • Ranga
    Obywatel
  1. XF5U-1 Latający naleśnik ;P
  2. oberstudent

    Dragon Age

    Podepnę się pod temat z moją sprawą ;) Ostatnio zacząłem bawić się toolsetem, znalazłem kilka poradników na forach internetowych i wszystko układa się dobrze. W grze pojawia się stworzony przeze mnie przedmiot, działa i wygląda tak jak chciałem. Problem jest następujący - jak stworzony przedmiot za pomocą toolsetu przetworzyć na moda, którego można wrzucić na nexusa lub jako projekt na forum Bioware? Przedmiot jest widoczny w grze ale jak sprawdzam postać na Bioware w miejscu gdzie powinien być ów stworzony przedmiot jest puste miejsce. Szperałem nieco po googlach i nic takiego nie znalazłem - przeważnie mody są w formie DAZIP do instalacji aktualizatorem lub Zipa, który po rozpakowaniu umieszcza się w override. Przedmioty zrobione w Toolsecie są widoczne w pobranej i zainstalowanej zawartości ale co dalej zrobić aby podzielić się swoją twórczością? Moduł z dodanym przedmiotem jest widoczny w folderze "addins" tam gdzie wszystkie dlc. Uściślając - jak tak przygotowany moduł przetworzyć aby był tak jak np mody na nexusie? Pozdrawiam!
  3. Witam, ostatnio zacząłem bawić się toolsetem, znalazłem kilka poradników na forach internetowych i wszystko układa się dobrze. W grze pojawia się stworzony przeze mnie przedmiot, działa i wygląda tak jak chciałem. Problem jest następujący - jak stworzony przedmiot za pomocą toolsetu przetworzyć na moda, którego można wrzucić na nexusa lub jako projekt na forum Bioware? Przedmiot jest widoczny w grze ale jak sprawdzam postać na Bioware w miejscu gdzie powinien być ów stworzony przedmiot jest puste miejsce. Szperałem nieco po googlach i nic takiego nie znalazłem - przeważnie mody są w formie DAZIP do instalacji aktualizatorem lub Zipa, który po rozpakowaniu umieszcza się w override. Przedmioty zrobione w Toolsecie są widoczne w pobranej i zainstalowanej zawartości ale co dalej zrobić aby podzielić się swoją twórczością? Moduł z dodanym przedmiotem jest widoczny w folderze "addins" tam gdzie wszystkie dlc. Uściślając - jak tak przygotowany moduł przetworzyć aby był tak jak np mody na nexusie? Pozdrawiam!
  4. Trailer bardzo ładny, zgrabny i powabny - no a serio to elementy walki rodem z 300 i tu chyba to nawiązanie BioWare "walcz jak spartanin". Ciekawa i dynamiczna walka z ładnymi czarami i jak gra będzie wyglądała podobnie to myślę, że będę bardzo zadowolony. Mam nadzieję, że nie pójdzie w stronę uproszczenia rozgrywki kosztem elementów fabularnych. Dla mnie najważniejsza jest historia przedstawiana w grze, sposób jej podania a nie grafika - kolorowa i błyszcząca. DA Początek miał to wszystko w sobie; BioWare robiło i robi świetne gry więc jeśli Panowie nie zeszli na ciemną stronę (nie)mocy to powinna, pomimo wielu kontrowersji takich jak kółko dialogowe, brak bezpośredniej kontynuacji pierwszej części odnieść wielki sukces. Aha - jeszcze jedno - Hawke widać ma moc i to nie byle jaką więc kolejne szczęśliwe dziecko? moc podarowana od Flemeth? czy uderzenie pioruna w burzową noc? Tyle pytań... poczekamy, zobaczymy :)