DanDraver

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    44
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O DanDraver

  • Ranga
    Przodownik
  1. Pewnie, że tak! :) Wersja audio jest dostępna tutaj: https://www.box.com/s/vgw2rheqb7miqzi5m01d
  2. Jedyną sensowną radą jaką mogę udzielić jest to: pisać gierki - najpierw małe, potem większe, najpierw 2D, potem jakieś 3D... Uczyć się C++ i DirectX''a. Studia średnio uczą programowania gier, a nawet jeśli to i tak najwięcej uczysz się potem we własnym zakresie - najlepiej jest liczyć na samego siebie, a nie na studia. :)
  3. Ciężko mi od ręki podać jakąkolwiek przyczynę takiego problemu, gdyż jeszcze z czymś takim się nie spotkaliśmy. Przekazałem info do QA. :)
  4. Niestety, ale na żadne z powyższych pytań nie mogę udzielić odpowiedzi, gdyż zbytnio dotyczą one naszych przyszłych planów. Dopiero gdy będziemy gotowi ujawnić co planujemy dalej, pojawią się odpowiedzi na te i wiele innych pytań... :)
  5. Wyzima z Aktu 5 jest przykładem wyciskania z Aurory dosłownego maksimum, dlatego też lokacja troszkę więcej wymaga od samego sprzętu. Nie planujemy żadnej konwersji Wiedźmina na linuxa. Aurora było mocno przez nas modyfikowana i ponowna konwersja zajęła by nam zbyt dużo czasu, którego nie możemy na ten proces przeznaczyć. :) Głównym powodem jest chęć wydania edycji równocześnie na całym świecie. Data premiery powinna być ujawniona wkrótce - tego typu informacje zostawmy do przekazania PR''owi. :)
  6. Nauka we własnym zakresie plus studia. :) Ja dodatkowo miałem trochę szczęścia bo udało mi się trafić na fantastycznego informatyka w podstawówce od którego dużo się zdążyłem nauczyć. :)
  7. Z tego co mniej więcej kojarzę na ten temat raczej nie wprowadzaliśmy większych zmian pod tym kątem.
  8. Wiesz... zawsze możesz podrzucić pomysł designerom. ;) Aczkolwiek raczej po tą tematykę nie sięgniemy w najbliższym czasie. :)
  9. Balans gry nie będzie zmieniony w Edycji Rozszerzonej, aczkolwiek z tego co słyszałem HARD w przygodzie "Cena Neutralności" jest na prawdę ciężki do przejścia. :) Faktem jest, że Geralta da się rozwinąć w taki sposób, że stanie się na prawdę overpowered, aczkolwiek pamiętam wiele momentów, szczególnie na bagnach, które były dla mnie dosyć problematyczne. Jeśli o mnie chodzi, to poziom trudności był ok - wystarczający aby grało się przyjemnie, a też nie za łatwy, żeby nie trzeba było kombinować np. z eliksirami - ogólnie Hard bez eliksirów i dodatkowych power-up''ów raczej jest nie do przejścia. :)
  10. Jak się nauczysz OpenGL''a to poznasz trochę teorii związanej z programowaniem 3D, więc teoretycznie łatwiej się nauczyć DX''a. Aczkolwiek API różnią się na tyle, że raczej więcej nie zyskasz. :)
  11. Myślę, że wszystkie wydania są zbliżone merytorycznie, więc zaopatrz się na przykład w najnowsze wydanie? Oczywiście wszystkie tomy, ale zacznij od pierwszego. :)
  12. Zapraszam na http://www.thewitcher.com/ :)
  13. To pytanie raczej należy kierować do Metropolisu, gdyż dev team CDPRed nie jest zaangażowany w prace nad projektem. Proponuje zapytać się Łukasza Macha jak wróci z urlopu. :) Jak najszybciej będzie to możliwe. Toolset, wraz z przygodą i patchem 1.3 jest już gotowy od pewnego czasu, jednak z przyczyn niezależnych od nas jesteśmy zmuszeni trochę jeszcze poczekać na premierę. Wkrótce zostaną ujawnione informacje na temat FIGHT''a. :)
  14. Pierwsza, jak i druga przygoda (a także edycja rozszerzona) będą dostępne do pobrania dla zarejestrowanych użytkowników. :)
  15. Nie mogę Ci powiedzieć. ;) Może kiedyś ujawnimy jego tożsamość, aczkolwiek na pewno nie dziś. :)