olo201

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    11
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O olo201

  • Ranga
    Obywatel
  1. ponawiam pytanie: czy ktoś ma/wie skąd ściągnąc moda który odblokwouje więcej bohaterów w trybie duel?
  2. wie ktos skąd ściągnąc moda aby odblokowac w trybie duel więcje bohaterów?
  3. wiadomo coś o maksymalnym poziomie bohatera? w demie, w kampani haven ostatni poziom to 24 (wiem bo taki miałem)
  4. niby nieumarłych i akademię też można wziąc za jedną "nację" - ale haven i inferno? nie bardzo...
  5. ja bym dodał tylko trochę czarów, dodające (lub przeciwnie - blokujące) specjalne umiejętności jednostce, np. wieczny kontratak itp. poza tym wolałem system czarów masowych jaki był w III (taki czar automatycznie był rzucany na wszystkie jednostki - nasze lub wroga, a nie na małym obszarze)
  6. bardzo fajna (ale angielska, nie polska) stronka to Age of Heroes - http://www.heroesofmightandmagic.com/heroes5/heroesofmightandmagic5v.shtml masz tu wszystkie opisy z bety (i nie tylko), nawet te których nie ma na oficjalnej stronie.
  7. no nie, zupełnie nie jest to takie proste. nie uwzględniłeś tu przecież ilości jednostek, a więc wynikałoby że atak i obrona w starciach większych armii nie mają zbyt dużego znaczenia. wzór na obrażenia w Herosach IV wygladał tak (imo był b. dobry) obrażenia*ilośc*atak/obrona=obrażenia końcowe gdzie oczywiście uzględniamy atak jednostki aktakujacej, a obrone atakowanej. w Herosach III było to bardziej skomplikowane i jak sobe przypomnę, to napisze :P co do Herosów V to nie grałem za długo w bętę więc nie wiem który system wybrali twórcy
  8. to chyba tylko bug w becie, w finalnej werji pewnie będzie możliwośc rozłożenia jednostek trochę dalej od krańca planszy
  9. no tak, ale to może byc wada jak i zaleta (zależy z kim walczysz)
  10. smoki w sylvanie mają tylko pozornie małe obrażenie, a to przez inicjatywę 15 - w ciągu dwóch ruchów czarnego smoka (inicjatywa 10) złoty zaatakuje 3 razy. a więc: 45*3=135 (złoty) > 57,5*2=115 (czarny). pisząc o tym że jest wolny chyba chodziło ci o inicjatywę (7), bo szybkośc ma niezłą - 5 (tyle samo ile np. war dancer)
  11. Zwróc uwage, że te jednostki są naprawde tanie jak na 6 poziom (1500, podczas gdy więkzośc kosztuje 2000). dodatkowo po zbudowaniu odpowiedniego budynku można zwiększyc ich przyrot o 1 co tez ma spore znaczenie.