ruffi30

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    20
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O ruffi30

  • Ranga
    Obywatel
  1. ruffi30

    Guild Wars - Temat ogólny

    mam problem. wczoraj grajac pojawilmi sie komunikat bym zakonczyl gre bo jest nowa wersja gw. wyszedlem z gry, wlaczylem ja ponownie sciagnelo jakis plik i pojawil mi sie komunikat o bledzie: ''*--> Crash <--* Assertion: Unable to write patch file ''C:\Program Files\Guild Wars\Gw.tmp'' OsPatch.cpp(326) App: Gw.exe ProgramId: 1 Build: 23709 When: 9/24/2007 13:09:17 Flags: 0 *--> System <--* Name: STROMNESS IpAddr: 192.168.1.35 Processors: 2 [AuthenticAMD:15:8:2] OSVersion: 6.0 co mamzrobic?
  2. ruffi30

    Guild Wars - Temat ogólny

    siema!! ja niedawno zaczalem grac w propa i jestem na 12 lvl ktory nabija mi sie bardzo powoli, czy jest jakis sposob by dalo sie szybciej? i pytanie 2 gdzie dostane sygnet z uzdrowieniem?
  3. ruffi30

    Guild Wars - Temat ogólny

    hej!!! Kupilem GW w szkocji i mam pytanie czy jest mozliwosc grania w jezyku polskim, bo niestety zadnej opcji wyboru jezyka nie zauwazylem.
  4. ruffi30

    Guild Wars - Temat ogólny

    hej!!! cz podstawka zawsze sie instaluje tak dlugo? czekam juz ze 40 min a gra caly czas laczy sie z arenanet i nie wiem czy sie nie moze polaczyc czy tez tak ma byc? prosze o odpowiedz
  5. I jeszcze na marginesie,jesli moge cos zasugerowac....moglibyście usprawnic komunikacje z klientami.Naprawde cięzko sie do Was dodzwonic o jakąs sensowna informacje,nie mówiac o doczekaniu sie na odpowiedz na e-maila. Pania Katarzyne serdecznie pozdrawiam,choc nie spełniła obietnicy danej telefonicznie i nie spoczeło cacko na mym dysku do godziny 14-stej.
  6. Witaj Mike, Mam na imie Karolina i pozwoliła sobie odezwac sie z profilu mojego narzeczonego poniewaz to ja jestem ta połówka która z niecierpliwoscia wyczekuje EK:) Podejrzewam iz moja historia mniej wiecej przypomina ta reszty forumowiczów. Nie wdajac sie w szczegóły,mam kilka uwag-pytan i bardzo prosze o odpowiedz: 1)DLACZEGO GRAM.PL ZOBOWIAZAŁO SIE DO DOSTARCZENIA EK NA 2 DNI PRZED PREMIERA ZAPISEM KTORY W TEJ CHWILI CUDOWNIE ZNIKNAŁ:) 2)SERDECZNIE POLECAM ZWRÓCENIE SIE DO PANI MAŁGORZATY SZANEJCH,kierwnika działu obsługi klienta Masterlink o odsłuchanie prowadzonych przeze mnie rozmów z pracownikami niura obsługi kiienta. Rano obiecano nam telefonicznie dostawe miedzy 15 a 16-sta.O 15.30 narzeczony dowiedział sie ze ..kurierowi zepsuł sie samochód,10 minut poznije usłyszałam w słuchawce ze kurier z przyczyn technicznych nie dotrez do mnie...wycisnieta jak cytrynka biedna pani telefonistka przyznała sie ze kurier stoi w korku.Przez nastepne 2 godziny nie mozna było sie z nim skontaktowac telefonicznie.o 18.30 paczka wrociła do sortowni. Nie chciano podac mi bezposredniego telefonu do kuriera,ani skontaktowac z przeozonym przed poniedziałkiem.Kurier istnieje dla nie jedynie jako nrJB2,nazwiska równiez nie chciano mi podac. Nie udaje ze jestem aniołkiiem,przyznaje troszke sie paniom i panom oberwało(w granicahc kultury rzecz jasna) Pytam:CO CDP MA ZAMIAR W TEJ SPRAWIE ZROBIC? Bo krótko mówiac ,gdyby nie t ze mieszkam w Legionowie juz dzis pognałabym do Empiku,a tak...uczynie to..jutro. Pozdrawiam Karolina vel Feliosal
  7. 1 Magazyn: przyjęcie od kur. 09/12/2006 18:00:44 Przesyłka wchodząca do sortowni WA2 2 nb 09/12/2006 15:30:00 Nieudana próba doręczenia WA2 3 Magazyn: wydanie kurierowi 09/12/2006 09:11:28 Przesyłka wychodząca z sortowni WA2 4 Przyjęcie linehaul 09/12/2006 01:21:05 Przesyłka wchodząca do sortowni WA2 5 Utworzenie kwitu importowego DPD 08/12/2006 22:40:57 Przesyłka odebrana przez kuriera WA1 6 Magazyn: przyjęcie od kur. 08/12/2006 20:35:07 Przesyłka wchodząca do sortowni PARANOJA!SIEDZE MUREM W DOMU A OBSŁUGA KLIENTA NIE MOZE OD 16 SKONTAKTOWAC SIE Z KURIEREM BO ALBO JEST POZA ZASIEGIEM ALBO MA WYŁACZONY TELEFON!!!!!!!
  8. Tak sie składa ze w BOK ciezko skontaktowac sie z kimkolwiek.Gdy juz udało m isie usłyszec głos Pani Magdy,przełaczono mnie bezskutecznie pod inny numer...a potem...rozłaczono.I podobnie kilke razy... Prosze gmx czytaj uwaznie posty...migem pisla wczoraj o połnocy ze FIZYCZNIE GRY NIE MA I NIE BEDZIE DO JUTRA. a status widnieje od wczoraj połusnia. Ktos wszystkich wprowadza w bład i mydli nam oczy....Wielki Bart pewnie...nie chodzi o nałóg chodzi o ZASADE fair play:):):)pozdrawiam
  9. MIGEM NADAL NIE USTOSUNKOWAŁ SIE PAN DO MOICH WATPLIWOSCI. pozdrawiam
  10. ha,ha to ciekawe,wszyscy siedza i zawijaja w sreberka powietrze...przeciez nwn idzie do magazynu,a nie do siedziby CDP,raczej jak napisał Sahiel "O a jednak ktoś tam u was żyje... Ciekawe, że na zarzuty nie odpowiadacie kiedy są prawdziwe, tylko na te które możecie zdementować..."
  11. I cały czas bede sie czepiac"GWARANTOWANEJ 2 DNI PRZED PREMIERA DOSTAWY"zapisu który dzownym trafem zniknal.... Czy którys z Panów moze sie wreszcie do tego ustosunkowac?
  12. Czemu status naszych zamówien od wczoraj południa to "pakowanie i przygotowywanie do wysyłki" skoro fizycznie gry jeszcze nie ma a napewno nie było jej wczoraj. Ktos nas tu robi w konia,delikatnie rzecz ujmując....
  13. Skoro CDP dostanie EK od producenta dopiero dzis to : 1)skad EK w sieciach empik 2)czemu status naszych zamówien od wczoraj południa to "pakowanie i przygotowywanie do wysyłki"? Ktos nas tu robi w konia,delikatnie rzecz ujmując.... Mój drogi Migem skoro CDP wiedział ze nie ma fizycznej mozliwosci pakowania wczoraj nieistniejacego produktu CZEMU WPROWADZA NAS W BŁAD? Wstyd...
  14. Zdaje sie ze to nie definicja wolnego rynku? Mozna zawsze podziekowac i kupic w sklepie i NIE czekac. Chyba sam sobie odpowiedziałem co robic:) Polecam reszcie czekajacych...ktorzy nie pokusili sie o płatnosc karta:):):)
  15. O to chodzi ze nie dostałem. I chciałbym by wreszcie ktos potraktował mnie jak klienta a nie miłosnika gry który i tak poczeka...bo moze właśnie drodzy Panie i Panowie,przestaniemy czekac .. Ostatnia moja ransakcja zawarta z CDP,i nie chodzi o przekładanie premiery a o NIERZETELNOSC ,BRAK JAKIEGOKOLWIEK KONTAKTU MIMO USILNYCH MYCH PRÓB I PRÓŚB ORAZ IGNORANCJE. gratuluje gigantowi podejścia do klienta!