Wojtekzozlak
Gramowicz(ka)-
Zawartość
41 -
Dołączył
-
Ostatnio
Reputacja
0 NeutralnaO Wojtekzozlak
-
Ranga
Przodownik
-
Twórcy Wiedźmina 2 odpowiadają na pytania graczy o DRM, wymagania sprzętowe i inne
Wojtekzozlak odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
może być tak, że 5 komputerów na raz to tylko postanowienie licencyjne... nie wyobrażam sobie sposobu kontroli tego, jeśli tekst nie ma błędu -
[Plotka] Wii 2 to Project Café - twierdzi dobrze poinformowane źródło
Wojtekzozlak odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Tak się składa, że Nintendo Wii nigdy nie starało się wyznaczać standardów jakości grafiki w grach. Nie ten target. Narzekanie nieco bez sensu. -
Blizzcon - więcej szczegółów na temat Demon Huntera i multi w Diablo III
Wojtekzozlak odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Wiesz... to taki marketingowy bełkot, który kiedyś dość często stosowano. Weźmy, że postać ma 15 umiejętności (np. 3 drzewka po 5 skillów), a każda może mieć 5 poziomów. Zakładając (co jest kłamstwem oczywistym, oczywiście, ale na pokaz wystarczy), że nie ma zależności wymagań między umiejętnościami, level-cap jest na poziomie 90ciu, a na poziom możemy podbić jednego skilla (co jest idiotyczne, bo zakładamy, że nie wydamy masy punków) to dostajemy 5^16 = 30 517 578 125 buildów postaci. Zależności oczywiście będą, ale prawdopodobnie będzie też parę umiejętności więcej, a górna granica wepchniętych punktów dla tych z początku drzewka duużo wyższa ( w Diablo 2 chyba można było mieć spokojnie -dziesiąt punktów w umiejętności). Zasadniczo - jak mnożysz to szybko rośnie, a nikt nie zapewnił, że te buildy będą odczuwalnie różne... -
wygląda jakby Terry Gilliam w tym palce maczał... Monthy Python w czystej formie
-
jeśli mówisz o normalnej wersji, to głównie na GoGu możesz ją dostać
-
Intro z Final Fantasy XIV to uczta dla oczu
Wojtekzozlak odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
ale to nie jest normalny Final, tylko MMO... mnie to skutecznie odstrasza -
Tippl: "Zmęczenie marki" jest wymówką na brak pomysłów
Wojtekzozlak odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
hm... nie doczytałem, że gość mówi o sprzedaży, a nie o robieniu dobrych gier... no super - tym bardziej Tippl bredzi o tej jakości, bo jak widać nie ma ona wiele do rzeczy w kwestii sprzedawalności przy markach-legendach -
Tippl: "Zmęczenie marki" jest wymówką na brak pomysłów
Wojtekzozlak odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Myślę, że zmęczenie marki to właśnie JEST brak pomysłów. Czasem dochodzi się do momentu, gdy opowiedziano co jest do opowiedzenia, rozbudowano co jest do rozbudowania i jakiekolwiek dalsze próby kończyły by się gorszym niż lepszym produktem. -
nie uwierzę w projekt, póki nie zobaczę czegoś dynamicznego - całość śmierdzi preprocessingiem potrzebnym do uzyskania wydajnego przeszukiwania. A zmiana tych struktur danych w locie może być bardzo kosztowna. Myślę, że do prawdziwych zastosowań i tak będzie to potrzebowało układów dedykowanych do obliczeń, ale tym razem na vortexach. Z grubsza będzie to samo ale inaczej. Coś jak zacząć matematykę od odmiennej aksjomatyki. Ale przełomy w tym nie widzę
-
Tom Clancy’s Splinter Cell: Conviction - recenzja
Wojtekzozlak odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
"przesłuchiwanie światków" na pierwszej stronie recki razi EDIT: "i zdanie sterowane kamerki" z drugiej -
[Plotka] Pierwsze zdjęcia bebechów "Xboksa 360 Slim"
Wojtekzozlak odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
SliksBoks czysta-szęśćdziesiąt ? -
niech ktoś poprawi ten art i domknie kursywę... kurcze no...
-
tia, niemniej stylistycznie jest to masakryczne
-
Supreme Commander 2 z wymogiem Steama i bez edytora map
Wojtekzozlak odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
ale, że SupCom bez ekonomii Total Anihilation? dla mnie zła wiadomość... -
eee... "Wezwana drona" ? jest "ta drona"? chyba pierwszy raz w życiu widzę użycie w formie żeńskiej...