Viger
Gramowicz(ka)-
Zawartość
30 -
Dołączył
-
Ostatnio
Reputacja
0 NeutralnaO Viger
-
Ranga
Robotnik
-
Warhammer był w 5A... > Ja byłem na praktycznie każdym pga od drugiej edycji, nie ominąłem nawet on/offa w warszawie. > W tym roku nie pojechałem gdyż nie miałem transportu do poznania z łodzi, a nie uśmiechała > mi się podróż pkp. Dlaczego? Bo nie byłem pewien czy te targi zwrócą mi w "radości" męki > podróży w obie strony i koszty. Rok temu miało być genialnie i w ogóle "PGA powraca, > będzie mega". Nie, nie było. > > Jednym z wielkich minusów dla "nowego pga" jest brak fantasy areny. Zawsze lubiłem pójść > tam i poprzyglądać się jak ludzie grają w warhammery, a że sam w tym roku zacząłem, to > chciałbym jakąś bitwę na pga rozegrać... > > PGA is dead wg mnie... albo to ja się starzeję:P
-
Tylko pajace kupują ten sam produkt co rok, LOL! :D Fajny chwyt marketingowy, też bym powiedział "bije rekordy sprzedaży" nawet jakby się jedna sztuka sprzedała :P
-
Cztery pytania do Krzysztofa Dzięcioła związane z polską wersją Guild Wars 2 – jak, kiedy i czy w ogóle?
Viger odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Polska wersja jak najbardziej, proszę tylko o profesjonalne podejście do tematu. -
Worms Collection - trzy gry z serii w jednym pudełku wkrótce w sprzedaży
Viger odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Dla mnie mogą wywalić wszystkie poza klasycznymi "Worms 2" z normalnym edytorkiem w Windzie. Wszystko dało się zrobić i ustawić: ilość clusterów, zasięg, czas wybuchu, timingi. Reszta odsłon to już tylko uproszczenia dla dzieci i niepotrzebne ficzery. -
Worms Collection - trzy gry z serii w jednym pudełku wkrótce w sprzedaży
Viger odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Coś namieszaliście. Worms były z 94''. Worms 2 wyszło w 97'', więc w zestawie nie jest "Worms" tylko "Worms 2" i "Worms 2: Armageddon". -
Rozdajemy 3000 kluczy do bety Might & Magic Duel of Champions
Viger odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Nieupgradowane szkielety :D -
Zaprojektuj klasę postaci do Diablo 3 i zgarnij diabelskie nagrody
Viger odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Rozumiem, że teraz Blizzardowi płaci się za błędy, error37, brak balansu w grze, lagi, zwiechy, a teraz w dodatku mamy im wymyślić jeszcze nowe klasy by zbił więcej kasy na dodatku ? :D -
Journey najszybciej sprzedającą się grą na PSN w historii; ścieżka dźwiękowa z gry w drodze
Viger odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Na jakim CD znowu? Przecież to nie na PeCeta, ta firma nie tworzy gier-bubli jak Bethesda czy EA na PC z opcją kompilacji na wszystko co istnieje. Potem gry wyglądają jak kupa. To PS3 exclusive jest. -
Rozdajemy 100 kluczy do ostatniej fazy zamkniętej bety gry TERA
Viger odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
TERA to ja wracam do domu grać w Guild Warsy :) No chyba, że kod dostanę!!! :D -
Znamy minimalne i zalecane wymagania sprzętowe Diablo III
Viger odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
>> Moim zdaniem to dlatego, ze wersja na Maca bedzie korzystala z renderingu OpenGL, ktory w wiekszym stopniu >> wykorzystuje procesor niz Direct X. Buhahahaha :D Idź lepiej dalej buraki przerzucać na pole :D OpenGL korzystający z procesora bardziej niż z DirectX :D -
Remake Little Big Adventure potwierdzony! Autorzy serii nie wykluczają powstania trzeciej części!
Viger odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Rewelacyjne info! Też nie mogę się doczekać :) Jeszcze chciałbym w dobrym 2D zobaczyć takie tytuły jak "Gobliins" czy "Monkey Island"(jakościowo trójka była najlepsza). Rayman: Origins dla przykładu wygląda genialnie :) -
[M - H]
-
Battlefield 3 - kompletna i oficjalna lista rodzajów broni
Viger odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Nie ma mojego ukochanego L85A2 :((( -
Rozdajemy 2500 kluczy do bety Might & Magic: Heroes VI
Viger odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Tylko Nekropolis od czasów homm2 :) -
>>Cóż, ten tekst świetnie pokazuje jedną rzecz - że jednak marudzenie PC-towców, że przestarzałość >>konsol+multiplatformowość hamują rozwój wizualny gier na PC, jest całkiem zasadne. Nagłupsza rzecz jaką słyszałem. PC i PS3 to dwie różne platformy pod względem budowy - wyśrubowane perełki PS3 nie pójdą na PC lub nawet nie można ich przepisać na PC i odwrotnie. PC-towcy narzekają na jakość gry, ale tak samo właściciele narzekają na jej jakość, przez to, że powstawała w środowisku typowo PCtowym (engine zbudowany pod pcta, a potem dostępne marne kompilacje pod PS3 lub XBoxa). To nie jest ani wina PCtów, ani PS3 - to wina programistów i firm - idą na łatwiznę tworząc wieloplatformowy produkt, gdyż kalkulacja 3x(zysk z krapowatej gry) > zysk z dobrej gry na jedną platformę. Najgorsze pod tym względem jest EA, ale jest cała masa innych firm, które postępują podobnie. Przykładów dobrych firm, które tak nie postępują jest trochę. Zarówno konsola PS3 jak i XBoX może poszczycić się perełkami, których nie zobaczymy na PeCecie czy na innej konsoli, a to dlatego, że jeśli gierka jest pisana pod daną architekturę idealnie wpasowuje się w jej możliwości. PS3 nie ma tekstur - nie potrzebuje ich, single draw pass wygląda zupełnie inaczej, nie ma shaderków itp. niestety z tego powodu, że gra powstaje na środowisku PC takie rzeczy są w konsolę wtłaczane no i potem niezadowolenie graczy. Jeśli ktoś uważa, że ten "hamulec" tytułów wychodzących na PC wygląda dobrze na PS3 to jest w błędzie :D Multiplatformowe gry nigdy nie dogonią takich tytułów na PS3 jak God of War 3, Ratchet&Clank czy choćby jakakolwiek odsłona Final Fantasy. Takie gry na PCtach by w ogóle nie poszły, ba! kodu nie dałoby się skompilować a przepisanie wymagałoby takich zmian w konstrukcji, iż nie jestem pewny czy gra byłaby dalej tym samym co na PS3. Pozdr.