Dym_Taaw

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    1
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O Dym_Taaw

  • Ranga
    Obywatel
  1. Dym_Taaw

    pr0gram - odcinek 56, diablo spóźniony

    Nie wiem dokładnie jaka jest przyjęta forma pr0gramu jednak wydaje się ona bardzo nieprofesjonalna przypomina wręcz przypadkową pogawędkę kumpli pod trzepakiem :F . Widać a raczej słychać ze panowie nie starali się głębiej przemyśleć aspektów gry przed wyciąganiem i rozpowszechnianiem dość pochopnych i dalece idących wniosków. Jestem wielkim fanem Diablo 1 i trochę mniejszym Diablo 2 (właściwie D2 ratuje tylko usprawniony multiplayer i system przedmiotów) dlatego mimo iż podchodzę do D3 delikatnie mówiąc bardzo krytycznie to bardzo cieszy mnie że wydaje się być (po analizie gameplayu z bety i informacji udzielonych przez Blizzard) swojego rodzaju fuzja klimatyczna (i nie tylko) pomiędzy swoimi dwoma poprzednikami (Jedyne co mi nie odpowiada to muzyka która wydaje mi się bardziej warcraftowa niż diablowa). Jeżeli chodzi o podstawowy rozwój postaci to nie różni się on praktycznie niczym od rozwoju postaci z D1 poza tym iż gracz w D1 musiał samodzielnie decydować które statystyki podnieść najpierw i aby maksymalnie rozwinąć wszystkie staty/czary musiał poza zdobywaniem poziomów kupować książki/mikstury od starej sknery Adri/Pepina. W D2 sytuacja nie była inna ponieważ praktycznie wszystkie buildy postaci były robione pod określony sprzęt i wyglądały następująco Siła pod sprzęt Zręczność 0 lub pod blok reszta w Życie. D3 rezygnuje z ułudy wyboru i wszystko to zostało zawarte w zdobywaniu kolejnych poziomów. Jeżeli chodzi o same umiejętności to system 5 run (które naprawdę znacznie zmieniają zastosowanie dla danej umiejętności) i możliwości wyboru każdej dostępnej umiejętności bez potrzeby specjalizacji daje znacznie większą swobodę i różnorodność buildów postaci niż D2 (zwłaszcza po 1.10). Jeżeli chodzi o rewolucyjne rozwiązania w Diablo 3 to Blizzard słusznie zauważył iż jednym z najważniejszych a z pewnością najdłużej trzymających graczy przed komputerami aspektów D2 nie było samo tłuczenie sługów Diabolo a właśnie handel pomiędzy graczami dlatego wprowadzenie przetestowanego już w WoWie AH a także rewolucyjnego RMAH jest według mnie krokiem milowym w branży gier na skalę światową (czytałem że tego typu próby były już podejmowane jednak próbować a naprawdę coś zrobić to jednak nie to samo a co jak co ale na Blizzarda można liczyć że zrobi to porządnie). Po szybkim przeglądzie bazy przedmiotów D3 na pierwszy rzut oka widać że Blizzard nie pozostawia nic przypadkowi i że główną metodą modyfikacji/rozwoju/odróżnienia się od szarego tłumu naszej postaci będzie właśnie dobranie odpowiedniego ekwipunku ergo handel czyli to na co Blizzard najbardziej liczy i kładzie największy nacisk (niewidzialną ręką). Na razie gra zapowiada się na przełomową i jedyne co mogło by ją zepsuć (dla mnie) to wprowadzenie tierów czy zbyt małego wyboru optymalnych przedmiotów co zabiło by indywidualność wśród graczy. Muzykę zawsze można wyciszyć i puścić stare dobre utwory z D1 i część z D2. Mam nadzieję że mój post pozwoli panom spojrzeć na najnowszą odsłonę diablo w innym świetle. PS Jak by gdzieś tam się plątał jakiś niepotrzebny beta key to ja chętnie kogoś uwolnię od tych męczarni i niewątpliwie ogni piekielnych w życiu pozagrobowym xP . EDIT: PS2 Zapomniałem napisać o Revenancie jak dla mnie super gierka którą niestety dla mnie zepsóła masa bugów.