zawiasfx
Gramowicz(ka)-
Zawartość
5 -
Dołączył
-
Ostatnio
Reputacja
0 NeutralnaO zawiasfx
-
Ranga
Obywatel
-
Might & Magic: Heroes VII, czyli strach i nadzieja - już graliśmy
zawiasfx odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
taaak? to czym tak bardzo ta rotacja rozni sie do rotacji od numerkach 5 i 6? rozwoj bohatera to ledwo zauwazalna ewolucja tej z 6 (tylko tutaj mamy kolko zamiast prostokata. łał). walka jest kalka 6 - tyle ze w moim odczuciu uproszczona (ok, nie gralem za dlugo, moze jest to samo). graficznie to 6 na slabych sterydach. ekonomia/miasto? a co tam jest rewolucyjnego? mix 4-5-6 sorry, ale popatrzmy na TotE do h5. alternatywne ulepszenia, karawany, 8 frakcji..a tu? taki bardziej dodatek fabulrany do h6 z wieksza iloscia surocow niz de facto nowa gra. i wg mnei dodatek degradujacy. oczywiscie kazdy moze miec swoje zdanie. moje jest takie ze to kiepska proba wyciagniecia kasy idac po najmniejszej linii oporu. -
Might & Magic: Heroes VII, czyli strach i nadzieja - już graliśmy
zawiasfx odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
strasznie autor optymistycznie nastawiony... pogralem w bete godzinke przysypiajac z nudow wylaczylem, wywalilem, nei zamierzam wracac ile razy mozno probowac powtorzyc to samo? w 3 zagrywalem sie godzinami. pozniej wyszla nieszczesna, zabugowana 4 z dziwnymi ''innowacjami'', ktore po prostu nie wyszly 5 znow byla swietna (subiektywna opinia oczywiscie), w 2 dodatku bedac juz naprawde godnym nastepca 3, z wieloma usprawnieniami wzgledem pierwowzoru, jednoczesnie zachowujac klimat rozgrywki na 6 wielu narzekalo, a mi sie podobala. moze troche za duzo uproszczen od strony ekonomicznej, ale walka byla zdecydowanie wg mnie ciekawsza niz w poprzednikach. niestety kulal silnik, ktory nie potrafil nawet na niezlych maszynach utrzymac 60 klatek (a grafika nie powalala na kolana). a co tutaj? znowu proba ''remake''u'' 3. krok wstecz wzgledem 6. fani trojki maja 3+wog albo 5. nie widze sensu kolejnego wskrzeszania. mozna bylo po prostu przy 3 hd sie bardziej postarac. rozwoj bohatera do mnie nie przemawia, podobnie (wydaje sie) uproszczona walka. AI jak autor podkreslil slabe. graficznie nie widze w zasadzie roznicy w porownaniu do 6, a dziala chyba jeszcze gorzej (tak, wiem, beta...ale na 4690k@4,5, 16gb ramu i hd7850 moglbym chyba oczekiwac 60 klatek? nie moge. ledwie jest 30. wiedzmin3 i gta5 dzialaja lepiej, nie mowiac o wygladzie i wielkosci map). czesc jednostek to algorytm kopiegoendpejsta. kamera zablokowana na rzut izometryczny jedynie z zoomem (chyba ze opcja rotacji kamery jest gdzies zaszyta w opcjach albo bedzie dodana pozniej?). ekrany miast bardziej przystaja do homm2 niz do 2015 roku. ze o menu glownym nie wspomne. jesli komus znudzily sie juz hirosy 3/5/6 to polecam age of wonders 3, zdecydowanie lepsze niz toto cos. -
E3 2015: Final Fantasy VII to znacznie więcej niż poprawiona grafika
zawiasfx odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
"pozwalając im na podskakiwanie do przeciwnika i wykonywanie ataku, a następnie wycofywanie w oczekiwaniu na ich kolejną turę" a czemu by nie? co im w tym przeszkadza? turowy system walki to nieodlaczna czesc ff. -
Doskonały debiut Small Giant Games. Oddwings Escape robi furorę
zawiasfx odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
no fajnie to wyglada...tylko czemu nie ma na andka? -
Heroes of Might and Magic V - wszystko co chcesz wiedziec o polskim wydaniu gry
zawiasfx odpisał Tuddrussel na temat w O grach
mam pytanie co do zestawu.mialy byc dodatkowe mapy, lecz ich nie ma.w intrukcji takze nie ma o nich slowa..6 map to jak dla mnie malo...liczylem na te dodatkowe mapy.