dzordzi

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    394
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O dzordzi

  • Ranga
    Delegat
  1. Nie piszą, że się odbyła, tylko że gra wystartowała - może to być dlatego, żeby wszystkie servery działały od midnight. Zresztą, jak wytłumaczysz grę w rękach prywatnych przed premierą?
  2. Sklepy nie wytrzymały napięcia - to było wiadome, a ludzie, którzy weszli to idioci...
  3. W tankowaniu paladyn nie jest wcale najlepszy, a ja bym rzekł, że najsłabszy. Retri na 80 nie będzie już takie OP, ale holy dalej daje rade i na leczenie MT myślę, że dalej najlepszy będzie paladyn.
  4. Ee to paladynem trzeba umieć grać żeby zabić każdą inną klasę bez wysiłku? Jest coraz trudniej, ale bez przesady. Paladyn to nie terminator tylko hybryda. Nie może walić judgementa za 9 kafli (a miałem taką sytuację - służę wwsem). Moim mainem jest właśnie retri i czekam na jedno - kiedy blizz ogłosi przeznaczenie retri. Haste/replenishement/BoM/repeteance może być zastąpione przez inną klasę. Rozumiem, że paladyn nie może być top dpsem, ale funkcja mana battery wydawała mi się przed nerfem bardzo ciekawym wyjściem. Na razie retri osłabiają w każdym aspekcie za co obrywa się innym specom (vide dmg seali/judgementów, który osłabia znacznie holy, ale też tps prota). Było też coś wspomniane o tym, że paladyn potrzebuje jeszcze jednej ofensywnej umiejętności - mógłby to być jakiś interrupt działający nie tylko przeciw demonom, wtedy też była by nowa rola dla puszki na niektórych walkach. Jedyne co mnie dziwi to to, że Blizzard nerfuje paladyna jak sam mówi głównie ze względu na pvp...the question is kto przez najbliższe tygodnie/miesiące będzie zajmował się pvp. Może, choć nie musi okazać się też, że sytuacja na arenach 80lvl jest zupełnie inna niż teraz, czyli coś co teraz robią z paladynem to jak gra w ciemno, jak preTBC. Jedynym dostrzegalnym plusem jest to, że Blizz cały czas stara się naprawić obecną sytuację metodą prób i błędów. Tak naprawdę nie jest ważne co robią teraz, tylko jak to będzie działało w end game - jeszcze sporo czasu więc mam nadzieję, że nie będzie źle.
  5. Póki była taka możliwość trenowałem na Servantach w Blasted Lands, ale też topornie to szło.
  6. Niestety, jak wszyscy ludzie naraz próbują się zalogować to jest crash za crashem. Nie wiem jak wy, ale ja ściągam nowe addony, a zagram jutro.
  7. Obecnie jest to wersja 0.25%...może i jest korzystniejsza dla ciebie, ale patrząc przez pryzmat raidowca te 0.5% dawało o wiele więcej, bo i bez 33% regeneracji bazowej many paladyn praktycznie nie miał czegoś takiego jak oom. Dlatego ten replenishment trzeba traktować przede wszystkim jako buff raidowy i został znerfowany mocno. Paladyn ma czasami problem z maną na traszach, gdzie nie rzuca się JoWa, a gra się szybko. Są to sytuacje tak rzadkie, że te 33% jest jakby na doczepkę. Nie mówię tu o levelowaniu, bo to zupełnie inna bajka, chociaż...mana tam tak nie schodzi
  8. Lagi są jak zwykle:) Już nie tak jak na początku, ale nadal da się to odczuć - szczególnie Dalaran i...nie wiedzieć czemu Dragonblight. Komp też dostaje czasami zadyszki, no ale to już wina ramu - 3 GB to będzie coś optymalnego na Northrend. W kwestii optymalizacji muszę pogratulować Shattrath - nawet na słabszych maszynach nie ma prawa się już zaciąć.
  9. Na instancjach, fakt, jest tylko 5 slotów i na razie w tym zakresie ludzie się nie przekonali do retri pala, ale już 10+ raidy to miejsce w sam raz dla retri paladyna, bo to i niezłe buffy, i znośny dps, po patchu także CC, więc jeśli ktoś nie chce retri pala w party to już nie mój problem - drużyna zawsze się znajdzie. Aa zapomniałbym - teraz będę także mana battery, które nawet w znerfowanej formie bardzo ładnie się prezentuje. Myślę, że niedługo taki paladyn w raidzie będzie podstawą, jak SP teraz.
  10. :) Paladyn nie jest klasą stricte dps''owską, ale takie stwierdzenie to lekkie przegięcie, nawet przed nadchodzącym patchem. Bo co to znaczy dps? Nie każda klasa jak lock musi robić po te 1800 dpsu, a palem na traszu da się zrobić spokojnie 1200, na bossach (zależy jakich) 1600, więc nie uważam tego za jakiś tragiczny wynik. Dodam, że takie coś robi się nawet w sprzęcie SSC/TK/BT (bez t6), a testowanie paladyna, dk, druida i locka na premade utwierdza mnie w przekonaniu, że ci dwaj pierwsi nieźle zamieszają na raidach
  11. Ja jestem melee dpsem to dużo tam nie poskacze nigdy:/
  12. No to pan brzydki elf leży, teraz czas trochę odpocząć od BT:)
  13. W grach mmo tego typu ciężko jest pogodzić lore z balansem/grywalnością. Już dawno pogodziłem się z tymi dziurami w aspektach fabularnych i gram z największą przyjemnością. Ponarzekać zawsze można, ale po co? Blizzard doskonale wie co w grze ssie jednak wprowadzić zmiany satysfakcjonujące większość jest trudno. Patrząc na to co wymieniliście warto by się zastanowić na ogromem zaplecza historii Warcrafta. To samo tyczy się nowych rzeczy - taki DK, no niby można nastawić go wrogo do wszystkich frakcji itp. ale będzie to rzutowało w ogromnym stopniu na grywalność - imo najważniejszą rzecz w każdej grze. Jak wspomniał Corvin jest to zrobione na siłę, ale jakoś funkcjonuje.
  14. Ależ ogromniaste UI:D mi na tej powierzchni mieści się cała kontrola lotów:D
  15. Na Shadowsong masa luda jeździ takimi mountami - ja osobiście chciałbym kodo z brewfest, ale nie mam nawet chwili, żeby WoWa odpalić:/