1980SAT

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    46
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O 1980SAT

  • Ranga
    Przodownik
  1. Trochę poczytałem na innych serwisach i dowiedziałem się, że twórcy chcą powrócić do korzeni i starych czasów serii HoMM. Jako, że jestem wielkim fanem serii, jak i świata stworzonego przez New World Computing pozwoliłem sobie napisać komentarz pod głosowaniem, mam nadzieje, że niektórzy z was również się z nim zgodzą: "Jak za dawnych lat mówicie? W takim razie w porządku. Chcę obie frakcje na starcie + 2 nowe w dodatku. Chcę, by rozwój Bohatera wyglądał jak w Heroes 1-5, gdzie możesz wybrać z dwóch umiejętności przy każdym awansie a nie mieć całe drzewko umiejętności od początku [co perfekcyjnie zabija grywalność i zabiera element szczęścia zostawiając nas z takimi samymi skillami Bohatera w każdej p******** grze, ponieważ "te są najlepsze"]. Chcę ręcznie malowane tła w miastach z animowanymi elementami. I dam wam jeszcze jedną radę - pisanie "dojrzałej" historii, do gry takiej jak Heroes of Might & Magic jest stratą czasu. Lepiej spożytkujcie go na tworzenie nowych frakcji i interesujących potworów. A wtedy kupię waszą następną grę. Dziękuję. P.S.: Byłem niezmiernie rozczarowany, kiedy kupiłem Heroes VI Collector Edition". 1980SAT Pozdrawiam.
  2. Trochę poczytałem na innych serwisach i dowiedziałem się, że twórcy chcą powrócić do korzeni i starych czasów serii HoMM. Jako, że jestem wielkim fanem serii, jak i świata stworzonego przez New World Computing pozwoliłem sobie napisać komentarz pod głosowaniem, mam nadzieje, że niektórzy z was również się z nim zgodzą: "Jak za dawnych lat mówicie? W takim razie w porządku. Chcę obie frakcje na starcie + 2 nowe w dodatku. Chcę, by rozwój Bohatera wyglądał jak w Heroes 1-5, gdzie możesz wybrać z dwóch umiejętności przy każdym awansie a nie mieć całe drzewko umiejętności od początku [co perfekcyjnie zabija grywalność i zabiera element szczęścia zostawiając nas z takimi samymi skillami Bohatera w każdej p******** grze, ponieważ "te są najlepsze"]. Chcę ręcznie malowane tła w miastach z animowanymi elementami. I dam wam jeszcze jedną radę - pisanie "dojrzałej" historii, do gry takiej jak Heroes of Might & Magic jest stratą czasu. Lepiej spożytkujcie go na tworzenie nowych frakcji i interesujących potworów. A wtedy kupię waszą następną grę. Dziękuję. P.S.: Byłem niezmiernie rozczarowany, kiedy kupiłem Heroes VI Collector Edition". 1980SAT Pozdrawiam.
  3. Trochę poczytałem na innych serwisach i dowiedziałem się, że twórcy chcą powrócić do korzeni i starych czasów serii HoMM. Jako, że jestem wielkim fanem serii, jak i świata stworzonego przez New World Computing pozwoliłem sobie napisać komentarz pod głosowaniem, mam nadzieje, że niektórzy z was również się z nim zgodzą: "Jak za dawnych lat mówicie? W takim razie w porządku. Chcę obie frakcje na starcie + 2 nowe w dodatku. Chcę, by rozwój Bohatera wyglądał jak w Heroes 1-5, gdzie możesz wybrać z dwóch umiejętności przy każdym awansie a nie mieć całe drzewko umiejętności od początku [co perfekcyjnie zabija grywalność i zabiera element szczęścia zostawiając nas z takimi samymi skillami Bohatera w każdej p******** grze, ponieważ "te są najlepsze"]. Chcę ręcznie malowane tła w miastach z animowanymi elementami. I dam wam jeszcze jedną radę - pisanie "dojrzałej" historii, do gry takiej jak Heroes of Might & Magic jest stratą czasu. Lepiej spożytkujcie go na tworzenie nowych frakcji i interesujących potworów. A wtedy kupię waszą następną grę. Dziękuję. P.S.: Byłem niezmiernie rozczarowany, kiedy kupiłem Heroes VI Collector Edition". 1980SAT Pozdrawiam.
  4. Więcej takich, jak dwa ostatnie odcinki Pr0gramu!!! - świetny pomysł z zapraszaniem gości z game devu., niezwykle ciekawe historie mają do opowiedzenia i bardzo interesujące jest zobaczyć pewne mechanizmy działania gier i całej branży od tej drugiej strony. - jeśli macie wątpliwości co do tego czy słuchacze dadzą radę wysłuchać trwającej 3 godziny rozmowy to - przynajmniej jeśli o mnie chodzi - odpowiedź brzmi jak najbardziej TAK. W ogóle bardzo sztucznie się ostatnimi czasy zrobiło w Pr0gramie przez to trzymanie się ustalonej 1h. - to czuć panowie, naprawdę. Z kolei ostatni odcinek [przed ostatni zresztą także ale z innych powodów] miał ''feeling'' totalnego luzu i pasji - bo kocham gry. Mam nadzieję, że ta tendencja się utrzyma ponieważ ostatnio, podobnie jak Geeko, słuchałem Was już raczej z przyzwyczajenia, niemniej jednak świetna robota Panowie, tak 3mać! Pozdrawiam SAT
  5. Ja się cieszę, że jestem wśród tych 90 000 osób, które wsparły projekt. Mam nadzieję, że w ten sposób uda się przywrócić do życia nie tylko space simy ale również i inne gatunki, które podobno nie żyją. Teraz tylko czekam na imieniny w 2014, na które moja laska obiecała mi Joystick :D
  6. Najważniejszą postacią [niestety niedostępną] w grze jest moim zdaniem pan z drugiego screena w waszej galerii [którego wizerunek widnieje również na koszulce]. Albowiem bez niego nasza "drużyna" nie musiałaby się w ogóle formować, znosić trudów podróży czy narażać się na przeziębienia i odmrożenia. Lecz mogła by dalej leżeć odłogiem w Shire paląc fajkowe ziele ;) Pozdrawiam SAT
  7. Vojtas - remake powstaje, tyle że robiony przez fanów [ http://www.xenonauts.com/], podobnie sprawa się ma z moim ukochanym Syndicate [robi to Paradox i ma się bodajże nazywać Cartel]. Tak w ogóle, to ciekaw jestem w ilu sztukach sprzeda się ten nowy X-com a w ilu ten robiony przez fanów. Ale żeby nie było, nie skreślam jeszcze ani X-coma ani Syndicate - zobacze gameplaye, poczytam recenzje i wtedy kupię bądź nie. Pozdrawiam SAT
  8. >[...] chodzi mi o sam tok myślenia ubisoftu. Nawet jak sobie Mi się wydaje, że jest właśnie trochę inaczej. ''Starzy gracze'' nie kupują bo to nie jest to na co czekają, a młodzi są zawiedzeni bo to nie jest nowy CoD i w ogóle jest, za przeproszeniem, do dupy. Wszyscy przegrywają - kopii sprzedaje się mało. Następnie wydawca dochodzi do [błędnego moim zdaniem] wniosku, że takich remaków/rebootów nie opłaca się robić. To jest jakieś błędne koło nieporozumień i najwyraźniej brak wsłuchiwania się producentów w głosy odbiorców. W ogóle, we wcześniej podanym przeze mnie linku, w komentarzach masz tego świetny przykład. A wracając do prywatnych preferencji to mam podobne zdanie do Twojego - mnie NVN2 nie udało się jeszcze ukończyć nigdy, przy czym jestem posiadaczem edycji kolekcjonerskiej i próbowałem kilkanaście razy :) odbijam się po prostu w pewnym momencie. Być może tutaj chodzi o ten level design o którym wspomniał Growin, sztuczne wydłużanie rozgrywki poprzez dodanie niezliczonej ilości walk, które po czasie nudzą. Jak pisałem wcześniej - w 1999 roku chodzenie po kopalniach w BG1 mnie nie nudziło, być może dziś nie dałbym rady tego skończyć. Pozdrawiam SAT
  9. Nie. Stwierdzeniem faktu, może być to, iż istnieją różne gusta - mnie na ten przykład [w 1999 roku] chodzenie po ''6 poziomowej kopalni''nie nudziło. To jest fakt - gusta są różne. Nie sądzę też, żeby wszystkie osoby, które ukończyły BG1 uważały się za ''hardkorów'' jak to określiłeś. To nie jest fakt - to Twoje subiektywne zdanie. A abstrahując od tematu - widzieliście już nowy remake X-Com''a? Pozdrawiam SAT
  10. ta, a najgorsze w tym wszystkim jest to, że oni wszyscy wychodzą z jakiegoś błędnego przeświadczenia, że przestarzała jest też sama mechanika gry i że taki remake M&M z aktywną pauzą ale z dzisiejszą grafiką się nie sprzeda [nie sprzeda się w zadowalającej ilości egzemplarzy]. I mają 100% rację, z pewnością nie kupi tego dzisiejsza młodzież [dla której chodzenie po kopalniach w BG było nudne - to nie jest cynizm tylko stwierdzenie faktu] ale nie dostrzegają jednej rzeczy,otóż że istnieje ogromna rzesza graczy, którzy pamiętają jeszcze gry z czasów Atari ST [czy ZX Spectrum jak ja] i są spragnieni właśnie takich gier. Mało tego, ci ludzie nie ściągną sobie takiej gry z torrentów jak dzieciaki, bo ich stać na to, żeby taką grę sobie kupić. pozdrawiam SAT
  11. Lukas - tutaj masz interview z Martinem Wahlundem z FatSharka na Gamescomie, na który nie udało Ci się dotrzeć :) http://www.youtube.com/watch?v=ggfRGHQqJTE Mam nadzieję, że uda im się pobić Mount&Blade i stworzyć coś jeszcze lepszego. Acha a z wywiadu nie wynika, że idą w stronę ''każualowości'' [w sensie tego CoD''a] bardziej chodzi im o to, że [na przykład] będzie masa rzeczy do odblokowania jak w CoDzie. Mysza - ogromne dzięki za recenzję nowego Deus Ex''a - napaliłem się po niej [na DX:HR] jak dziecko :) A biorąc pod uwagę fakt, że mamy chyba podobne gusta [w końcu uległem Twoim zachętom i wypróbowałem Fallout New Vegas - efekt - jestem zachwycony i czekam tylko na wydanie ze wszystkimi dodatkami, żeby kupić jeszcze jedną wersję :)] nie zawiodę się. Szczególnie zależy mi na ''dorosłej'' fabule, bo osobiście już od dawna mam dosyć zabijania złego maga chcącego zapanować nad światem... Tak, jak ktoś wcześniej napisał - live stream Pr0Gramu byłby genialny! Parę uwag: - w odcinku 50 i 51 [które moim zdaniem były jednymi z najlepszych] prawie w ogóle sobie nie przerywacie - w tym już się zaczyna chaos - czy to wina Trashki? Mam nadzieję, że nie. - wiem, że Pr0gram jest na temat gier ale kiedyś weszliście na temat książek i bardzo mi się to podobało. Róbcie to częściej Chłopcy, jesteście totalnie ''andergrandowi'' ;P [to komplement! ale przewrotny :D] Pozdro. SAT
  12. Stronę LoG śledzę już od jakiegoś miesiąca - dla mnie gra wygląda bombowo. Tylko jedna rzecz do poprzedników, którzy porównują LoG''a do M&M [mojej ulubionej serii] czy Lands of Lore - to nie będzie to samo. Bedzie dużo, dużo prościej - to będzie dungeon crawler - będziemy mieć możliwość eksplorowania jedynie lochów. Ale mimo wszystko jest nadzieja, że jeśli gra się sprzeda, to kiedyś wreszcie dane mi będzie ujrzeć remake M&M6 od Ubi... Parę ciekawostek: - Twórcy stwierdzili że Healer to najnudniejsza klasa w drużynie, nikt nie lubi nią grać i ją wywalili :) [w zamian każda inna klasa będzie mogła leczyć się sama] - Odwrotnie niż we wszystkich innych dungeon crawlerach - startujemy w sercu lochu i próbujemy się z niego wydostać a nie dostać się do centrum. Pozdro. SAT
  13. Jako, iż jestem ogromnym fanem filmowej sagi ALIEN - Błagam, niech tego nie spartolą!
  14. No to jest nas już dwóch ;)