szymonek-20

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    86
  • Dołączył

  • Ostatnio

Posty napisane przez szymonek-20


  1. Byćmoże i padło to pytanie, ale nie sledze tego forum i ciężko jest mi teraz znaleść to, co mnie interesuje wśród tylu watków. Mianowicie mam problem z awansem postaci. Mam 8 poziom i uzyskałem odpowiednia ilośc punktów doświadczenia na następny poziom. Jednak kiedy otwieram kartę postaci pod paskiem doświadczenia jest napisane tylko "*pora awansować*". Nie mam przycisku awansu i nie moge nic zrobić. Na wizerunkach moich postaci z boku są takie plusiki, na które też klikam i nic się nie dzieje. Proszę pomóżcie:) Dawno ostatni raz grałem i może po prostu zapomniałem jak się robi awans. Z góry dzieki:)


  2. Dnia 20.07.2007 o 23:36, GearHead napisał:

    > Spellforce II nie ma juz zabezpieczenia Star Force. Jedynka miała, ale w dwójce odeszli
    od
    > tego.

    Dzięki za informację. Może to głupio zabrzmi, ale czy jesteś pewien, że w tej edycji nie ma
    StarForce''a?
    Ja chciałbym kupić dokładnie to wydanie:

    http://www.gram.pl/upl/katalog/w3/200703071523331132.jpg

    Dopytuję się też dlatego, bo znalazłem wywiad z gościem z JoWood, który mowił, że w dwójce
    w wersji na Europę miał być StarForce. A jeśli tak jest, to po prostu tego nie kupię. Byłaby
    szkoda, bo gra wygląda bardzo zachęcająco, ale jak już wcześniej pisałem, mam ŻELAZNĄ zasadę
    co do StarForce...

    Będę wdzięczny za dalsze informacje.


    Napewno nie ma w nim Star Force. Napisałeś, ze znalazłeś wywiad, w którym gość z JoWood powiedział, że miał być. Prawda jest taka, ze w rezultacie zrezygnowali z tego.


  3. Dnia 19.07.2007 o 11:01, GearHead napisał:

    > Platynowa Kolekcja kosztuje 59.99zł. Możesz kupic np w empiku.

    Zastanawiam się nad kupnem tej gry (SpellForce 2 - Czas Mrocznych Wojen) z Platynowej
    Kolekcji
    .
    Wzbogaciła by moja stale rosnącą kolekcję gier.

    Jednak jak przy każdych, które do tej pory kupiłem muszę najpierw wiedzieć, że nie ma tam g*nianego
    zabezpieczenia StarForce. Zasadę mam prostą - już niegdy nie kupię żadnej gry, która ma StarForce!

    Zatem, czy ktoś kto ją posiada, mógłby potwierdzić lub zaprzeczyć, co do obecności StarForce''a
    w tej grze, w wydaniu Platynowa Kolekcja? Z góry dziękuję.

    Jeśli to wydanie nie ma StarForce''a, to napewno ją kupię.


    Spellforce II nie ma juz zabezpieczenia Star Force. Jedynka miała, ale w dwójce odeszli od tego.


  4. No w Gothicu 3 tego nie ma. Ale twórcy postawili w nim na brak potrzeby wczytywania miejsc w czasie gry. Gothic 3 wczytuje się ciagle, gdy gramy, przez to ma duze wymagania sprzętowe, bo trzeba trochę RAM-u i dobrego procka, by wczytac tak ogromny świat. Gdyby w nim bardzo robudowac miasta i podziemia to nie wiem, czy na najlepszym sprzęcie poszedłby on bez ani jednego zaciecia.
    No cóż z jednego trzeba rezygnowac na rzecz drugiego.


  5. No nie wiem czy jest straszniejszy. Być może tak jak lubisz włóczyc sie po grobowcach i jaskiniach. W Oblivionie wiekszosć NPC-ów jest w miastach, bądź osadach. Tak jest w wiekszosci gier RPG i tak jest tez Gothicu. Moim zdanie nie mrocznosć gry się liczy tylko fabuła. Jak chcesz pograc w coś mrocznego to polecam F.E.A.R.-a, albo Silent Hill


  6. Dnia 17.07.2007 o 00:38, reykan napisał:

    Mam pytanie: Czy Oblivion jest bardziej mroczny od Gothica 3: więcej jaskiń, grobowców itp.?


    W Gothicu 3 jest dużo jaskiń lecz grobowców mało. W Olivionie jest wiecej i tych i tych. Są bardziej rozbudowane Poprostu wielkie w porównaniu do drugiej gry. Pragnę zauważyć, ze w Gothicu 3 nie ma ani jednego momentu, gdzie wczytywałaby się gra. Dlatego twórcy tej gry zrezygnowali z bardzo robudowanych jaskiń (i miast), bo gra by się cieła jeszcze bardziej niemiłosiernie.


  7. Dnia 16.07.2007 o 21:42, el-coyote napisał:

    Rozdzielanie punktów nauki jest bardziej realistyczne? Czyli tak: nabije mieczem parę poziomów,
    po czym zdobyte punkty nauki przeznacze na rozwój magiczny postaci? Lol. Realizm to realizm.
    Nie wiem czy jesteś w stanie pojąć to trudne słowo, ale bliżej tego "realizmu" jest bynajmniej
    rozwiązanie nabywania umiejętności w Oblivionie. Machasz mieczem - rośnie skill do miecza.
    Czarujesz kule ogniste - rośnie skill do magii zniszczenia. Poza tym w Oblivionie - nie zapominaj
    - również występują nauczyciele, którzy uczą za pieniądze, a nie absurdalne punkty nauki, które
    mogę rozdzielić na obojętnie różną umiejętność.


    W Gothicu nie rożdzielasz punktów na jakims drzewku, czy czymś innym. Idziesz do nauczyciela, a on Ciebie uczy. Czyż to nie jest realistyczne? Jeżeli sam wymachujesz mieczem to nie wiem, czy tak łatwo posiadziesz wiedzę bardzo sprawnego machania nim jeżeli Ci tego nauczyciel nie wytłumaczy.


  8. Dla mnie Gothic III jest lepszy. Chociaż ma pewne niedoróbki. Takie jak: brak mozliwosci grania po zakończeniu, bugi w grze, brak wiekszej ilości ras myślacych, zbyt mała ilośc pancerzy, broni itp. Jednak fabuła tej gry jest przepiękna, lepsza od Obliviona, w którym jest ona dosyć denna. W Oblivione jest masę zadań pobocznych, ale wątek główny jest mało rozbudowany. W dodatku jest tylko jedno zakończenie, co w dzisiejszych czasach to stanowczo za mało. W przeciwieństwie do większości z was, mi się podoba to, ze ma się jedną postać bezimiennego. Kiedy zaczynałem grać w Obliviona, robienie twarzy bohatera, klasy, rasy, znaku było dla mnie bardzo nudne. To jest w ogóle nie potrzebne. Ktoś napisał, ze w Gothicu umiejetnosci nabywa sie przez rozdzielanie punktów, a w Oblivionie poprzez używanie magii, jakiejś broni, pancerza. Właśnie, że to w Gothicu jest bardziej realistyczne, bo żeby nauczyć sie danej zdolnlości bohater musi pójsć do nauczyciela. Wydaje mi się, że nauczyciel lepiej nauczy, niż mielibyśmy sami sie uczyć. W Gothicu nie ma armii klonów wśród NPC-ów. Właśnie każdy z nich jest inny. W dodatku zachowują się oni bardzo realistycznie. Widać ich bardzo naturalnie. Tak jak patrzy sie na jakąś osobę w realu. Zaś w waszym ulubionym Oblivionie rozmowa z NPC-m jest prześmieszna. Kiedy gadałem z królem pierwszy raz to myślałem, ze padnę ze smiechu, przez jego mimike twarzy i to, ze sie widzi jego jak w portrecie. Chciałem jeszcze dodać, ze Gothic ma lepszy interfejst postaci. Wszystko robi się jednym przyciskiem, podnosi rzeczy z ziemi, bije, czaruje, gada z ludźmi. To okazało się o wiele prostrze jak grałem w Obliviona, w którym nie mogłem się połapać jaki przycisk za co odpowiada.
    Na koniec chciałem dodać, ze w grach sie liczy przede wszystkim grywalnosć, interfejst i fabuła. Do piero póżniej jest grafika i rozmiary świata.


  9. Ja jestem bardzo zadowolony, ze idę do szkoły sredniej, bo mnie mudurki ominą. Dzisiaj słyszałem na tvn24, że weszła ustawa, która mówi, ze religia, etyka i przedmioty dodatkowe mają się do średniej liczyc. Po prostu sie załamałem, bo ten jego głupi pomysł juz wszedł w życie. Teraz poważnie zastanawiam sie nad niechodzeniem na religię, bo po co mi ona w szkole średniej.
    Po tym newsie pokazali jak Giertych sie ośmiesza. Powiedział w telewizji do Moniki Olejnik, że "Naszą Szkapę" napisał Henryk Sienkiewicz, a spytany o bohaterów dziwnym trafem nie mógł sobie ich przypomnieć. Nagle dostał olśnienia i zaczął opowiadac historię dzieci z jakiejś innej ksiażki, nie pamietam jakiej. Następnie pokazano jak, w którymś z wywiadów zamiast powiedzieć "finów" powiedział "FINCZYKÓW".
    To jest obłęd. Jak taki człowiek może obejmować stanowisko ministra edukacji? Porażka. Ja chcę tylko jaknajszybciej szkołę średnia skończyc i na studia isć, bo Romek nie ma wpływu na szkolnictwo wyższe (na szczęście)