shrek12

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    1
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O shrek12

  • Ranga
    Obywatel
  1. Witam Sprawa dotyczy zamówienia nr AL02561242 z 2012roku. Zakupiony sprzęt - karta graficzna Gigabyte AMD Radeon HD7870 2048MB DDR5/256bit DVI/HDMI/DP PCI-E (1100/4800) (wer. Oc – OverClock). SN 122901007499 Kartę graficzną zamówiłem 30.08.2012roku z odbiorem osobistym z salonie Sferis. Towar odebrałem i zapłaciłem przy odbiorze. Jednak nie otrzymałem dowodu zakupu. Pracownik salonu Sferis poinformował mnie, że nie ma możliwości wystawienia dowodu zakupu ponieważ sprzęt zamówiłem w sklepie gram.pl a salon Sferis pełni tylko rolę pośrednika z dostarczeniu sprzętu. Fakturę powinien wystawić mi sklep.gram.pl. i przesłać na skrzynkę pocztową. W chwili obecnej wciąż nie posiadam żadnego dokumentu (dowodu zakupu lub karty gwarancyjnej), na podstawie którego to dokumentu będę mógł skorzystać z bezpłatnej naprawy karty graficznej w okresie 36m od daty zakupu. Nadmienię, że w tej sprawie wysłałem dwie wiadomości do Działu Obsługi Klienta korzystając z formularza kontaktowego (dnia 11 i 17 października). Do dnia dzisiejszego brak jest odpowiedzi. Proszę o informacje, który podmiot jest uprawniony do wystawienia dowodu zakupu ewentualnie karty gwarancyjnej do przedmiotowej karty graficznej Gigabyte AMD Radeon HD7870 2048MB DDR5/256bit DVI/HDMI/DP PCI-E (1100/4800) (wer. Oc – OverClock) SN 122901007499. i w jaki sposób w chwili obecnej mogę zgłosić reklamację zakupionej karty graficznej.