maccaronnie

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    31
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O maccaronnie

  • Ranga
    Robotnik
  1. Wyłącz antyaliasing w konfiguracji karty. ewentualnie poczytaj tutaj: http://www.battlefront.com/products/cmbo/troubleshooting.html#ATI - tu też znajdziesz rozwiązanie. A z tym sprzętem to polecam Combat Mission Battle for Normandy. Genialna gra.
  2. maccaronnie

    Silent Hunter 5: Bitwa o Atlantyk - recenzja

    Ten dodatek jest niezwykle mizerny w porównaniu z polecanym przez Lucasa GWX. Zainstalowałem, zagrałem nieco, odinstalowałem. Wszystko jest słabe w porównaniu z GWX i stąd te wymagania graczy względem SH5 chyba;)
  3. maccaronnie

    Silent Hunter 5: Bitwa o Atlantyk - recenzja

    Przy uruchamianiu launchera jest taki malutka ikonka wyglądająca jak koło zębate (gdy łączy się z Uplay). Należy to kliknąć, wyłączymy w ten sposób save''owanie w trybie online.
  4. maccaronnie

    Silent Hunter 5: Bitwa o Atlantyk - recenzja

    Zdecydowanie polecam Real Fleet Boat wraz z Run Silent Run Deep. Na Subsim.com dokładnie jest opisana kolejność instalowania modów przy pomocy JSGME - http://www.subsim.com/radioroom/showthread.php?t=159709 i http://www.subsim.com/radioroom/showthread.php?t=123467 . Reflections on Water i późniejsze efekty zdobytych przy tym modzie doświadczeń powalają;) niewiele w sumie odbiega od SH5. Właśnie się zabieram za Operation Monsun - http://www.subsim.com/radioroom/showthread.php?t=134922 Daje możliwość rozgrywania porządnej kampanii niemieckiej w SH4 z dodatkiem U-boat Missions. Jest fajne, ale dobrze jest wrzucić niemieckie głosy, bo defaultowo używa amerykańskich (!!!) z podstawki SH4. Więc albo podwójna instalka SH4 albo żonglowanie modami dźwiękowymi jak chce się grać i amerykańską karierę, i niemiecką. SH5 nadal czeka na mody i patche... pozdr! M P.S. Lucas, pamiętasz Aces of the Deep? Wczoraj u kumpla w piętnastoletnim chyba numerze Secret Service czytałem recenzję, łezka się w oku kręci;)
  5. maccaronnie

    Silent Hunter 5: Bitwa o Atlantyk - recenzja

    Info o wyłączeniu DRM znalazłem na stronie Silent Hunter Mods forums, wrzuciłem linka na subsim, został usunięty. A właśnie nie było to żadne grzebanie w .exe. Żenadą jest bronienie devsów przez niektórych graczy...UBI każe, to wypuszczają szybciej. Jakoś można było z SH3 poczekać jeszcze kilka miesięcy i wypuścić przełomową, jak na tamte czasy, grę.
  6. maccaronnie

    Silent Hunter 5: Bitwa o Atlantyk - recenzja

    Niestety:/ Lucas, masz jakiegoś linka odnośnie tego patcha na jesieni? Porażające jest to, że jeśli taki ma w 3/4 kwartale roku wyjść to lepiej było grę przetrzymać do zimy...Ale Silent Hunter musi wyjść w marc, prawda? Tak było z 3 i 4.... Chwała modderom, ale rozpuścili graczy GWXem, Real Fleet Boat i innymi wspaniałymi modami. Z Real Fleet Boat i Run Silent Run Deep SH4 wymiata, a SH3 z GWX3 jest po prostu genialne. SH5 czeka na kolejne patche i mody...
  7. maccaronnie

    Silent Hunter 5: Bitwa o Atlantyk - beta-test

    Na subsim.com są filmy z TDC. Koszmar, daleko to od realizmu zaszło, wygląda jak gra dla konsolowców, z paskami energii nad statkami i okrętami. Do tego bugi gnębiące serię od dawna. Ekran z kampanią przypomina mi nieco SH2 z jego linearnym zestawem misji.
  8. maccaronnie

    Silent Hunter 5: Bitwa o Atlantyk - beta-test

    Niestety chyba zbliża się pogrzeb serii Silent Hunter. W artykule jest byk - to nie SH4 była jak dotychczas najgorszą częścią, tylko SH2 - jedna wielka niedoróbka. SH4 trochę lepiej. Wygląda na to, że piątka będzie kiczowatym ukonsolowieniem SH... Ładna grafika to nie wszystko. Na razie wracam do SH3 + GWX.
  9. Masz w 100% rację. Niestety. SH3 i SH4 wyszły na prostą dzięki modderom - GWX do SH3 i takie mody jak Real Fleet Boat cz Run Silent Run Deep dla SH4 zrobiły z tych produkcji świetne symulatory, poprawiły masę błędów i dodały wiele, wydawałoby się podstawowych elementów do gry, jak na przykład mleczne krowy do SH3. Pewnie Ubizoo jest zdania, że modderzy znowu wezmą się do pracy i zrobią z półproduktu porządny sim, jak to miało już miejsce. Raz się im już zdarzyło pomyśleć w dobrym kierunku- przesunęli premierę SH3 i dodali dynamiczną kampanię, strzał w 10kę, ale dopiero po masie apeli i krzyków ze strony community.
  10. Czytam kolejne newsy na www.subsim.com i jego forum i serce się kraje...
  11. No właśnie... Zalatuje konsolami :/ Zatopisz wrogi lotniskowiec jak przyłożysz mu 543 razy z działa;) Straci energię;;) Każda kolejna informacja o grze coraz bardziej ją pogrąża. Edycja kolekcjonerska jest żałosna, mapa, tak jak przedmówca powiedział, wygląda na taką samą jak w SH3. Może nie dają recognition manual ponieważ już nie trzeba będzie identyfikować wrogich statków i okrętów? Ze screenów widzę, że TDC to jakaś pomyłka. SH3 może i już ma swoje lata, ale z GWX 3.0 nadal jest najlepszą symulacją U-Boota. Do tego dołożyli DRM polegający na zapisywaniu stanów gry na serwerach UBIZOO i konieczności stałego połączenia z netem. ale co tam, przecież ma fajnie wyglądać i być dużo wybuchów ;):P naciśnij kwadrat i kółko aby odpalić megausupernuke torpedę.
  12. W którym miejscu nawiązuje do części pierwszej i trzyma poziom?
  13. Seria Silent Hunter stacza się po równi pochyłej. Ze screenów i wywiadów z twórcami wynika, że gra nadal zawiera błędy i niedoróbki z SH3 i SH4. Prócz tego SH5 kończy się w 1943 roku, oferuje graczowi do gry tylko jeden typ okrętu podwodnego (nie łodzi podwodnej. błagam...) - Typ VII. Co idzie za brakiem Typu IX - pewnie brak misji u brzegów Ameryki. Nie ma też wilczych stad, nie ma tego, nie ma tamtego... Nie ma funkcji i opcji, które były w Aces of the Deep z 1996 roku i Silent Hunter I. A dodanie widoku FPP to chyba po to, żeby spodobało się casualowym graczom, którzy normalnie tłuką FPSy. Cóż z tego, że grafika piękna, skoro to się powoli robi gra konsolowa :/
  14. EK Silent Hunter 4 z Wielkiej Brytanii...
  15. maccaronnie

    Planescape: Torment ponownie w sprzedaży!

    Przypomnieliście mi o tej grze;) Czas odkurzyć premierowe wydanie i pograć w to ponownie;)