Pan_Maciek
Gramowicz(ka)-
Zawartość
40 -
Dołączył
-
Ostatnio
Posty napisane przez Pan_Maciek
-
-
Nowa strona jest absolutnie K O S Z M A R N A!!! I nie mówię tego, bo jestem malkontentem. Próbowałem usilnie się chociaż przyzwyczaić i nic. W życiu przeżyłem już wiele metamorfoz swoich ulubionych stron. Ale nigdy nie było tak istotnej zmiany na gorsze. Dobrze, że przynajmniej sklep jest po staremu.
Czy jest opcja, żeby ustawić sobie stary widok?
[autokorekta] już widzę (post wyżej), że jest - mam nadzieję, że przetrwa... -
Porsche 2000 to najbardziej grywalna ścigałka wszech czasów. Gdyby ją tylko przenieść na nowy engine, dodać nowe Porsche od roku 2000 i nie zrobić NIC WIĘCEJ (żeby nie popsuć) to powstałby GTO/Forza killer.
-
Dnia 16.05.2011 o 00:42, Toomasi napisał:Jezu, dzieci, ale wy płaczecie, naprawdę. Dawno takiego stada rozwydrzonych bachorów
nie widziałem. Kto wam do cholery kazał zostawać na noc po to by w grę pograć od północy
? Poza tym nigdy jeszcze nic, nie zaczęło się na czas, więc trzeba było się przygotować
na coś takiego. Czy naprawdę ma dla was znaczenie, czy zaczniecie grać o północy czy
o 4 rano ? Naprawdę wam zależy, żeby w tę niecałą dobę przejść jak najwięcej gry ? I
tak wystarczy, że będzie grali o tę dobę wcześniej niż inni ludzie. Więc proszę, przestańcie
marudzić, idźcie spać jak wam coś nie pasuje, a rano jak wstaniecie to sobie pogracie
w gierkę. Cieszcie się, że w ogóle CDPR chciał jakoś nas wynagrodzić i stara się uruchomić
to jak najszybciej, a nie jeszcze macie pretensje.
Jak się ma na 7.00 do pracy i trzeba wstać o 5.30, a potem cały dzień w tyrze, a potem dzieci pod opieką to można się wkurzyć. Następna szansa żeby zagrać będzie jutro najwcześniej o 21.00 -
Czekać czy iść spać?
-
King Of The Road to petarda. Jeżeli ta gra będzie porównywalna to się piszę :)
-
wPLN = żenada, teraz po pozbyciu się gram.pl jeszcze większa
mam 177 wPLN i mogę sobie kupić kilka gier i zero gadżetów w cenach takich, że z wysyłką z powodzeniem znajdę taniej w necie
może czas się z tego wycofać? wybrnąć raz na zawsze = kończymy z wPLN, za zgromadzone punkty możecie sobie kupić gier np. wg przelicznika 1 wPLN = 0,5 PLN, jest czas do dnia X
i koniec -
Dnia 06.04.2007 o 21:11, crespo1 napisał:> > to prawda ze tak gra nieuruchamia sie na GF 6200 i 7300??
> GF6200 nie spełnia wymagań minimalnych. 7300 powinna działać.
. gra juz chodzi na GF 5700
5200*; 5600*; 6200*; 7300* Chipset graficzny nie obsugiwany na dzień dzisiejszy, Producent
planuje umożliwić działanie gry na tej karcie graficznej w późniejszym czasie. wyszedł juz
moze patch do tej gry poprawiqajacy to
Chciałem zauważyć, że W.S.A.D. po prostu pomylił forum i zapytał o NWN1 - a mam wrażenie, że odpowiedzi dotyczące wymagań dotyczą NWN2 -
Dnia 20.03.2007 o 15:26, juke napisał:> [...] jak gra nie wykryje 128MB na karcie to się nie odpali
Czyli to dlatego mam kłopot z uruchomieniem gry? Pisze coś o diretcx, zresztą napisałem ten
problem w innym temacie o neverwinter.
Dlatego. Ale to akurat jest jasno napisane w wymaganiach sprzętowych - dziwię się, że tego nie sprawdziłeś przed zakupem... -
Dnia 16.03.2007 o 09:59, juke napisał:> przyjemne niż gra byłoby strzelenie sobie w głowę
Ma 128 Ramu, a to dlaczego?
Nie wiem dlaczego, ale faktem jest, że jak gra nie wykryje 128MB na karcie to się nie odpali
Da się to obejść modyfikując rejestr, ale gra działa koszmarnie wolno przy minimalnych ustawieniach... -
Dnia 16.03.2007 o 09:35, juke napisał:Mam pytanie. Czy Ceverwinter pójdzie na 512 RAM-u i Radeonie 9550?
Pójdzie (o ile karta ma 128MB RAMu, ale to da się obejść grzebiąc w rejestrze), ale bardziej przyjemne niż gra byłoby strzelenie sobie w głowę
-
Tak trochę off-topic
Od wczoraj jestem gościnnie w Wawie i w hotelu w którym mieszkam rezydują jakieś osoby z firmy Atari :)
Tak sobie pomyślałem, żeby zostawić im jakąś wiadomość w stylu "NWN2 PL & Atari sucks", ale zaraz mi przeszło... -
[...]
Dnia 12.02.2007 o 14:27, maggit napisał:> Czyli sugestia, że wywala się z powodu procka AMD jest nieprawdziwa. Równie dobrze mógłbyś
> napisać, że gra sypie się z powodu klawiatury na złączu PS2 albo z powodu twardego dysku
marki
> Seagate, bo takie akurat masz (to jest przykład, nie pisz że nie masz dysku Seagate ;))...
To powiedz to Obsidianowi i setkom ludzi z forum NwN2 i zajrzyj do tego tematu zanim
zaczniesz udawać specjalistę od sprzętu i niewiadomo-jakiego-fafarafa. OK?
Poza tym umiem czytać a błąd WYRAŹNIE oznajmia, że program nwn2main_amdxp.exe
wykonał nieprawidłową operację i nastąpi jego zamknięcie. Poczytaj o tym tutaj, "specu":
http://nwn2forums.bioware.com/forums/viewtopic.html?topic=546308&forum=109&sp=0
Hmm. W dalszym ciągu nie złapałeś, a w dodatku zacząłeś mnie obrażać.
Ostatnia próba - prościej napisać nie potrafię:
Plik nwn2main_amdxp.exe nie jest przeznaczony dla wszystkich AMD, tylko dla tych z rodziny procesorów K7.
Jak ktoś ma AMD K8 to używa zwykłego pliku i ten działa OK.
Więc nie pisz, że NWN2 pod AMD nie działa bo to bzdura. Nie działa pod niektóre procesory AMD
Koniec tematu -
Dnia 11.02.2007 o 17:20, maggit napisał:> > No właśnie... bo na prockach AMD nie da się grać...
>
> Sugeruję być bardziej precyzyjnym.
> Ja mam już trochę wysłużony AMD Athlon64 3500+ @3800 i zdecydowanie da się grać. Z Twojego
> gramsajta wyczytałem, że masz AthlonaXP, procka, którego AMD już ładny kawał czasu nie
produkuje.
>
Poczytałbyś trochę uważniej to byś zobaczył o co mi chodzi.
Na AMD gra się wywala z błędem przy każdym wczytywaniu
lokacji. Zapraszam także na forum NWN2 gdzie wielu ludzi
na to narzeka.
Ale jak się wywala, jak się nie wywala? :) Chyba, że ładowanie lokacji bez problemów pod AMD mi się śni.
Czyli sugestia, że wywala się z powodu procka AMD jest nieprawdziwa. Równie dobrze mógłbyś napisać, że gra sypie się z powodu klawiatury na złączu PS2 albo z powodu twardego dysku marki Seagate, bo takie akurat masz (to jest przykład, nie pisz że nie masz dysku Seagate ;))... -
Dnia 10.02.2007 o 17:07, maggit napisał:No właśnie... bo na prockach AMD nie da się grać...
Sugeruję być bardziej precyzyjnym.
Ja mam już trochę wysłużony AMD Athlon64 3500+ @3800 i zdecydowanie da się grać. Z Twojego gramsajta wyczytałem, że masz AthlonaXP, procka, którego AMD już ładny kawał czasu nie produkuje. -
Dnia 07.02.2007 o 17:32, Kris_bla napisał:Ja to juz stracilem nadzieje, na to ze bez zmiany kompa pogra sie w NWN2... Bo za nim wyjdzie
patch, to sprzet wymienie pewnie 3 razy juz ;-P
Patch jest w wersji 1.04 i obawiam się, że w kolejnych wersjach szybciej nie będzie. Tak więc jeżeli teraz Twój komp nie wyrabia = czas na zmiany. -
Dnia 05.02.2007 o 16:06, mivi napisał:Skąd wiecie, że zagraniczny 1.04 ma błedy skoro chyba 99% z nas ma wersję polską z NIEOFICJALNYM
1.04?
Bo "nieoficjalny" 1.04 PL nie różni się NICZYM od 1.04 ENG poza tłumaczeniami i jedyne inne błędy jakie może mieć mogą wynikać WYŁĄCZNIE z tłumaczenia -
Dnia 04.02.2007 o 12:37, Albatross napisał:Czy to prawda, że najnowszy patch 1.04 do NWN2 poprawia działanie gry, dzięki czemu lepiej
się gra na starszym sprzęcie?
Działa duużo lepiej - polecam -
Dnia 01.02.2007 o 03:18, Fang napisał:> A jednak nie posłuchałem kolegi i zainstalowałem 1.04PL:/
[..]
Dnia 01.02.2007 o 03:18, Fang napisał:> bla...lol A tu co mamy ? Bohater chodzi jak pijany zając, haczy jask diabli, obnizylem
detale-wzrosła
> troche wydajnosc ,ale dalej masakra, pixele widac i zero płynnosci:;// Moze z NSA kompa
trzeba?Hmm?
To jest jakiś problem z kompatybilnością (może sterowniki?).
U mnie wersja 1.04PL chodzi dokładnie tak samo jak 1.03PL, czyli jakieś co najmniej 2 razy szybciej niż 1.02.
I chodzi płynnie - a mojego kompa (laptop) nijak się nie da porównać do Twojego -
Dnia 30.01.2007 o 09:36, dedoem napisał:Okej, na zachodzie maja od wczoraj patch 1.04 FINAL.[...]
A w Polsce od dzisiaj jest autopatcher w wersji 1.07 :)
Przy okazji, dla wszystkich niezdecydowanych: naprawdę warto zainstalować beta wersję 1.03 - na moim laptopie (na którym gram z konieczności - jestem poza domem 4-5 dni w tygodniu) NWN2 nareszcie jest grywalne!!! W wersji 1.02 na najniższych detalach w 1024*768 był koszmarny slideshow.
Sprzęt: Pentium 1.73GHz (Sonoma), 1GB RAMu i GForce Go 6600 64MB (tutaj potrzebne jest oszukanie gry w rejestrze) -
Dnia 24.01.2007 o 14:55, Daimon_Frey napisał:> Do tego wystarczy tyko i wyłącznie dobrze spisana umowa [...]
Ja to widzę tak. Właścicielem jest Obsidian/Atari i to oni dyktują warunki. CDP mogło by się
np. upierać: "wydamy waszą grę w Polsce, ale chcemy gwarancji na terminowość patchy". Z jednej
strony, Atari w takiej sytuacji mogłoby zrezygnować z CDP i dać prawa do wydania np. Cenedze,
która warunków by nie stawiała. Z drugiej strony, jak niedotrzymanie takiego warunku miałoby
być respektowane? Jak nie dotrzymają terminu to co? Płacą karę na rzecz CDP?
[...]
Nie sądzę, że CDP płaci opłaty za oprogramowanie z góry. A to oznacza, że w umowie może nie być zapisów, że Atari płaci za nieterminowość kasę do CDP, ale mogą być zapisy, że przez nieterminowość CDP zapłaci Atari mniej.
Ale zupełnie nie mam pojęcia, jaka jest pozycja negocjacyjna CDP wobec dużych wydawców zagranicznych... -
Dnia 22.01.2007 o 14:09, migem napisał:Do usług:). [...]
Nareszcie jakieś informacje prosto ze źródła! :) Za które oczywiście dziękuję. Mam nadzieję, że od tej pory będzie to nowa świecka tradycja CDP...
I konkluzja - warto było robić hałas ;) -
Dnia 19.01.2007 o 19:12, Tank25 napisał:> A ja ponawiam moją propozycję skomponowania listu otwartego do jakiegoś pisma branżowego [...]
Jestem za, podpisze napewno. Poza tym uwarzam że trzeba jakoś przestrzec innych potencjalnych
nabywców.
Ja również się chętnie podpiszęDnia 19.01.2007 o 19:12, Tank25 napisał:Napisać można do CDA mam nadzieję że oni się tym zajmą, lub poprostu napiszmy do Action Redaction
działu
w/w pisma. Jak kilkaset maili dostaną to napewno któryś zamieszczą.
Tu bym nie liczył na cud. Jak napisałem e-maila do CD-Action w "szczytowym okresie błędów i wypaczeń" dotyczących HOMMV (a sytuacja była bardzo podobna jak z NWN2) z pytaniem, jakim cudem gra w wersji polskiej dostała taką rewelacyjną recenzję bez najmniejszego zwrócenia uwagi na błędy w tłumaczeniu, bugi i brak patchy to mi Smuggler odpisał (za co Mu chwała - CDProjekt takich praktyk nie uskutecznia), że nic takiego nie zauważył(!) A przypomnę chociażby, że nie działały niektóre filmiki, czego ciężko nie zauważyć, jeśli się w grę grało...
Trudno im się dziwić zresztą (i tutaj nie szydzę! - takie są realia) - ciężko jest wytoczyć ciężkie działa przeciwko firmie, która daje co miesiąc kilka pełnostronnicowych reklam i kolorową wkładkę, a do tego jest jednym z zaledwie 2 dystrybutorów (drugim jest Cenega, EA nie liczę) publikujących światowe nowości na PC -
Dnia 16.01.2007 o 12:29, VaRIaT napisał:> A co mam im do zarzucenia? Całe mnóstwo rzeczy, nie tylko związanych z NWN2 (chociażby
usuwanie
> ocen do HOMMV zaraz po podobnie niefortunnej jak NWN2 PL premierze). Ale skupmy się tylko
na
> sprawie patcha do NWN2...
Oooo, nieładnie. Jakie usuwanie ocen? Możesz mi przybliżyć tę sprawę?
Na liście własnych zarejestrowanych gier można nadać oceny. Ja oceniłem HOMMV co najmniej 2 razy (oczywiście niezbyt pozytywnie, z komentarzem opisującym powody), za żadnym razem ocena się nie pojawiła. Dziwnym trafem pozytywne oceny zawsze były generowane prawidłowo.Dnia 16.01.2007 o 12:29, VaRIaT napisał:Generalnie się z Tobą zgadzam. Ale mam wrażenie, że odpowiadasz tak jak bym napisał: "CDP jest
genialne, nie popełnili żadnego błędu, nie można ich za nic winić" itd. NIGDZIE nie pisałem
że CDP jest święte. Traktowanie klienta tak olewacko jest nieodpuszczalne i nie powinno mieć
miejsca w tak dużej i poważanej, jak by nie patrzeć, firmie.
Zgoda - wykorzystałem fragment Twojego posta i dałem ujście swojej frustracji :)Dnia 16.01.2007 o 12:29, VaRIaT napisał:Ja tylko napisałem, że bluzgami nikt, niczego jeszcze nie załatwił. I nie widzę sensu wyzywać
ich od złodziei i tym podobnych, bo to nic nie da.
Jasne, tym bardziej, że złodziejami nie są. Są za to firmą która niezbyt poważnie podchodzi do tzw. obsługi posprzedażnej, tak jak wiele innych firm w Polsce i na świecie. Wniosek z tego, że rynek na to pozwala...
Natomiast faktem jest, że ja nie mam innego pomysłu na zmotywowanie CD Projekt do działania niż pisanie mejli i postów (niekoniecznie z bluzgami). Bo nie sądzę, że można się poskarżyć prasie, skoro ta żyje z reklam i np. problemów z HOMMV w ogóle nie zauważyła.Dnia 16.01.2007 o 12:29, VaRIaT napisał:Porównywanie NWN2 z Heroesem5 jest DUŻYM nieporozumieniem. H5 był fatalnie zlokalizowany, gosy
brzmiały sztucznie i w/g mnie to jest największa wpadka lokalizacyjna CDP ostatnich lat. Natomiast
niezaprzeczalnym faktem są błędy w wydajności i gra powinna chodzić dużo płynniej. Ahh i żeby
ktoś znowu nie mówił... NWN2 NIE jest zlokalizowane bezbłędnie.
Dla mnie analogia jest jak najbardziej na miejscu. Ta sama polityka działania CDP - brak polityki i chowanie głowy w piasek.Dnia 16.01.2007 o 12:29, VaRIaT napisał:Niech już wydadzą tego patcha... wszystko się uspokoi do wydania przez Obsidian następnej łaty.
:)
Do następnych tego typu problemów, gdzie CD Projekt będzie się zachowywać tak samo niepoważnie? ;) -
Dnia 15.01.2007 o 16:55, VaRIaT napisał:Ktoś tam narzekał, że CDP się wypowiada raz tu raz tam... ja się im nie dziwię. Najpierw były
bluzgi, że się nie odzywają, zaczęli się odzywać to dalej były bluzgi, tym razem na to, że
tak późno i patcha dalej nie ma. Po obrażali się i tyle. :P
UFFFFFF!!!
Po pierwsze: TO NIE PIASKOWNICA, żeby postępowanie poważnej firmy względem klientów było warunkowane tym, czy ktoś ma czy nie ma pretensji.
Po drugie, tutaj już nie chodzi o samego patcha, ale przede wszystkim o PODEJŚCIE CD PROJEKTU DO KLIENTÓW!!!
A co mam im do zarzucenia? Całe mnóstwo rzeczy, nie tylko związanych z NWN2 (chociażby usuwanie ocen do HOMMV zaraz po podobnie niefortunnej jak NWN2 PL premierze). Ale skupmy się tylko na sprawie patcha do NWN2...
Faktem jest, że:
- CD Projekt sprzedaje od kilku tygodni grę NWN2, w wersji polskie, w różnych wersjach pudełka, po całkiem przystępnej cenie zwykłej i niecałkiem przystępnej kolekcjonerskiej (którą kupiłem w przedsprzedaży)
- jedną z podstawowych zalet tej gry powinna być możliwość gry w multiplayer, co jest obecnie niemożliwe, gdyż gra nie działa z zagranicznymi serwerami gry, a naszych nie ma (czyli można powiedzieć, że w tym temacie CD Projekt nie wywiązał się z umowy, bo na pudełku reklamuje tryb multiplayer)
- gra powinna być dobrze spolszczona, ale nie jest (np. są problemy z dialogami) - ale to w sumie drobiazg
- gra działa bardzo wolno, a wręcz jest niegrywalna nawet na całkiem dobrych konfiguracjach (co zupełnie nie znajduje odzwierciedlenia w wymaganiach gry opisanych na pudełku) - wynika to w dużej mierze z niedociągnięć i bugów poprawionych w patchu 1.3
I co robi CD Projekt, żeby wywiązać się z umowy? Wysyła niezbędne dane do Obsidianu i czeka. OK, ale czy to wystarczy?
Skąd ja jako klient mogę się dowiedzieć:
1) co zrobić, żeby moja gra była w pełni funkcjonalna (tryb multiplayer)?
2) co zrobić, żeby moja gra chodziła lepiej na moim sprzęcie?
Odpowiedź:
1) mozolnie i tropić 2 strony internetowe (gram.pl i nwn2.gram) oraz kilka wątków forum w celu odnalezienia jakichkolwiek informacji
2) interpretować te bardzo niejednoznaczne informacje na podstawie tych wygrzebanych danych - np. w chwili obecnej być może patch od razu w wersji 1.04 pojawi się w tym tygodniu, ale czy ktoś postawiłby na to chociaż 5 zł?
3) bombardować forum i CD Projekt mejlami po to, żeby raczyli się wypowiedzieć (i oczywiście wyśledzić, na którym forum ktoś z CD Projekt puścił trochę pary)
NIC na ten temat nie znajdzie się na stronie www.gram.pl (a przecież gra NIE DZIAŁA!!!)
Na oficjalnym wątku technicznym jest informacja (SIC!), że patch będzie kiedy będzie :)
Nikt z CD Projekt nie pokusił się o wysłanie chociażby e-maila z informacją do zarejestrowanych użytkowników na czym stoimy i że wiedzą, że w obecnej wersji produkt jest niepełnowartościowy.
Podstawowym moim oczekiwaniem jako klienta jest poważne traktowania i KONKRETNA INFORMACJA. Jak Obsidian nawali po raz kolejny, to oczekuję kolejnej informacji i kolejnego terminu oraz tego, żeby CD Projekt dowiódł, że stara się ten termin wyegzekwować.
Założyciel Atari o Xbox One: "całkowicie spieprzyli sprawę"
w Archiwum tekstów
Napisano · Report reply
> To jest ten facet którego firma doprowadziła do krachu branży w latach 80-90 ? No to
> pogratulować...
Bushnell był szefem Atari do 1978 roku, gdy firma wciąż była innowacyjna i odszedł właśnie na skutek konfliktu z właścicielem, który miał odmienną wizję rozwoju, więc trudno przyjmować takie wnioski...