Mate-94

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    30
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O Mate-94

  • Ranga
    Wróg ludu
  1. Mam pytanie jaki procek byście mi proponowali do gothic 3 ??tylko mi mogą wchodzić athlony socket: A i am2? a i jeszcze jedno pytanko mianowicie czy da sie mieć taki zestaf 256 i 512 ram??
  2. Mate-94

    Gothic 3 - oficjalny temat gry

    chodzi o to że kupuje nówke bo mi tam ją założą a jak kupie używke to sm nie umiem zakładać procków
  3. Mate-94

    Gothic 3 - oficjalny temat gry

    Raczej socket A i planuje se kupic nówke bo wtedy kto mi zamontuje jego bo ja nie umiem montować procków
  4. Mate-94

    Piractwo

    A kysz. Złodziejom dziękujemy. (Miałam dodać posta, ale niechcący zmodyfikowałam treść, choć też pasuje). Z pozdrówkami, Sol.
  5. Mate-94

    Gothic 3 - oficjalny temat gry

    a i prosze odpowiedzcie na moje pytanko. plis
  6. Mate-94

    Gothic 3 - oficjalny temat gry

    Silde memora
  7. Mate-94

    Gothic 3 - oficjalny temat gry

    Mam pytanie jaki procek byście mi proponowali do gothic 3 ??tylko mi mogą wchodzić athlony socket: A i am2? a i jeszcze jedno pytanko mianowicie czy da sie mieć taki zestaf 256 i 512 ram??
  8. Mate-94

    Gothic 3 - komp

    Mam pytanie jaki procek byście mi proponowali do gothic 3 ??tylko mi mogą wchodzić athlony socket: A i am2? a i jeszcze jedno pytanko mianowicie czy da sie mieć taki zestaf 256 i 512 ram??
  9. Mate-94

    Piractwo

    ale samych piratów to ja nie mam !!!ćwierc moich wszystkich płyt to piraty !!
  10. Mate-94

    Piractwo

    To jest napewno odstraszenie!! ja mam wiele piratów gier i programów i wszystkie są dobre !!sie na tym znam1
  11. Mate-94

    GOTHIC

    Co o tych recenziach myślicie?
  12. Mate-94

    GOTHIC

    no i ??
  13. Mate-94

    GOTHIC

    I troche mniej o czas zapłayty "oni zawsze mało piszą o sobie i modzie" Czas zapłaty to mod w którym wcielamy się w ricka, jednego z rozbitków dla których ten ląd który ich uratował, stał się ich przekleństwem. Mod będzie opowiadał niemal, ze całkowicie nową fabułę, ale na starym terenie. Mówię niemal gdyż będa powiazania ze stara (będziemy mogli natknąc się nawet na bezimiennego). W modzie nie mamy zamiaru wprowadzac wyraźnych podziałów na dobrych i złych. Będa 3 frakcje,a każda chce przeżyć kosztem drugiej. Nawet my, dlatego tzreba będzie wyeliminować pozostałe frakcje. Wstep do fabuły prezentuje się nastepująco: QUOTE Po morzach Myrtany pływała silna, odważna, liczna oraz przede wszystkim dumna grupa piratów. Po zniszczeniu przez orków ludzkiej floty piraci byli na tyle silni i odważni, że zaczęli napadać na orkowe statki. Jednak tak potężną grupę jakimi byli piraci potrafi zniszczyć jeden dzień, jedna noc, jedna chwila. Chwila straszliwej burzy która była w stanie zniszczyć całą flotę piracką. Jednak czwórka śmiałków przetrwała szalejący żywioł i dotarli do koloni karnej w Khorinis gdzie przyjdzie im walczyć o przetrwanie nie ze zwierzętami, morzem czy nawet orkami, ale z czymś o wiele niebezpieczniejszym - z ludźmi Po za wciągającą fabuła, mod oferowac będzie między innymi: * Kilka znajomych postaci z GII i NK; * Złożone i nowatorskie systemy zdarzeń (np. polowania, ataki na obóz, zawody); * Nowe zbroje i oręż; * Niektóre postacie z GI dostaną nowe funkcje; * Zwiększony stopień trudności gry; * I wiele innych niespodzianek.
  14. Mate-94

    GOTHIC

    COŚ O ZAWALONA KOPALINIA! BlackStar Games Studio - Zawalona Kopalnia W modyfikacji zespołu BlackStar Games Studio do gry "Gothic Zawalona Kopalnia" wcielamy się w Kopacza po zalaniu starej kopalni. W kopalni będą dwa obozy, Iana i Nemara. W sumie wszystko będziecie mogli sprawdzić grając w tą modyfikację. Akcja będzie się toczyć w spustoszonej kopalni, pradawnej świątyni oraz w nowym. Będzie też parę ciekawostek i rarytasów. Premiera Moda zapowiadana jest na luty, Zawalona Kopalnia to oczywiście Polska produkcja. Co wniesie Mod? - około 120 nowych postaci, - 20 nowych broni (nawet magicznych), - każda zbroja będzie niepowtarzalna(różnica detali), - całkowicie nowa fabuła, - rozbudowane kowalstwo, - wydobywanie rudy, - gotowanie, - dubbing, - wynajmowanie NPC do ochrony oraz możliwość kupowania wytresowanych zwierząt np. pies myśliwski, - będą oczywiście nowe światy oraz inne bajery jak np. postacie w grze przed spaniem będą zdejmować zbroję a rankiem ją ubierać). Oraz wiele wiele innych... Zapowiedź: Wprowadzenie: "Po zawaleniu się Starej Kopalni kilku kopaczy przeżyło, reszta umarła. Czy aby napewno? Okazało się ze wielu przetrwało a ja byłem jednym z nich..." Projekt ten jest realizowany już od wielu miesięcy.. BGS stara się go jak najprędzej zrealizować ograniczając przy tym ilość błędów w grze. Robiąc tego moda tak naprawdę uczymy się sztuki moddowania. Myślę, że możemy już powiedzieć, że jeteśmy modderami w pełnym i prawdziwym znaczeniu tego słowa. Wróćmy do projektu … Akcja moda przenosi nas do fabuły Gothica, kiedy to w III rozdziale kopalnia zostaje zalana przez podwoną rzekę i przysypana stertą głazów. Oczywiście nie będziemy grać naszym starym dobrym Bezimiennym... Naszym nowym bohaterem będzie kopacz, który właśnie został zesłany do koloni i szedł właśnie swoją pierwszą szychtę. Pierwszą, lecz pechową. Nasza postać oberwała kamieniem w głowę, co spowodowało śpiączkę, która trwała aż trzy miesiące. Do tego czasu ludność w kopalni zdołała zadbać o siebie. Powstał obóz Iana dobrze chroniony i zagospodarowany. To tyle, jeśli chodzi o fabułę kopalni. Warto też chyba wspomnieć o pradawnej świątyni. Może opisze to w kilku zdaniach... Kiedyś za czasów, gdy świat nie znał jeszcze wojny było miasto, a ludzie, którzy żyli w nim, żyli w dobrobycie i mieli wszystko, co tylko zapragnęli. Lecz pycha i chciwość nie pozostawiła nawet tego wspaniałego miejsca. Beliar miał idealną okazję żeby siać ból i cierpienie. Zesłał na ludzi choroby, głód i wiele plag, lecz nawet tak straszliwe rzeczy nie zdołały zmienić przyzwyczajonych do majątku ludzi. Bóg wojny nie próżnował. Pogrzebał miasto głęboko pod ziemią wraz z ludźmi i historią tego miejsca. W jednej z świątyń było kilku kapłanów, którzy modląc się chcieli uratować miasto od zagłady. Ich wiara była tak wielka ze czas się dla nich zatrzymał i żyją (lub nie, jak kto woli) w świątyni pogrzebanej przez ziemię. Ich dusze są uwięzione tam po wieki. Tak się składa, że kopalniany szyb doprowadził do wejścia, do owego budynku. Tam napotkamy tych oto kapłanów, Ci z nadzieją, że uda nam się ich wyzwolić od tego błąkania po wieki pomogą nam się wydostać z kopalni.. Lecz do tego czasu jeszcze wiele czasu upłynie, a krwi przeleje. To tyle, jeśli chodzi o fabułę.. Czas zająć się trochę wyglądem kopalni.. BlackStar Games Studio wykorzystało stary wygląd, lecz został on edytowany w dużym stopniu. Dodatkowo jest też potocznie nazywana przez nas nowa kopalnia jest ona połączona ze starą, wielkościowo jest ona ogromna oraz całkowicie nowa z długimi korytarzami i iście ogromnymi jaskiniami! To naprawdę robi wrażenie! Tam właśnie znajduje się przejście do ów świątyni i też pewna tajemnicza jaskinia. Jaskinia, w której jest jedyna niepowtarzalna ruda życia. Ów ruda daje ponadludzką moc, a w jej okolicy niezależnie od warunków tętni życie. Tekstury kopalni również się zmieniły no i możemy zapomnieć o starych budynkach znanych z Gothica, teraz jest po nich tylko zarys. Uznaliśmy że PB zrobiła błąd tak intensywnie oświetlając kopalnie. Jest tam ewidentnie za jasno, poprawiliśmy moc światła w kopalni. Mrok niesamowicie wprowadza gracza w nastrój. Naprawdę bardzo zależy mi na tym żebyście jednak mieli jakąś niespodziankę. Więc zaprzestańmy już na "Kopalni" i przejdźmy do nowego świata. Zacznijmy tym razem od wyglądu.. Jest on dużo większy niż ten znany z Gothica i znacznie bardziej szczegółowy. Z jednej strony otoczony jest górami, a z drugiej morzem pilnie strzeżonym przez Orków, gdzie falę przecinane są poprzez Orkowe fregaty, co znacznie utrudnia a wręcz uniemożliwia opuszczenie wyspy. W nowym świecie będą dwa królestwa, które zacięcie walczą ze sobą, są to królestwa ludzi oraz szkieletów. Co do tych drugich sprawa ma się następująco; Byli to ludzie, lecz po wypowiedzeniu wojny z powodu chęci zdobycia kluczowych miejsc na wyspie i zgarniecie cennych surowców sprzymierzyli się z samym Beliarem, ten bez wachania rzucił na nich klątwę robiąc z nich tzw. żywych trupów. Będą to szkielety w zbrojach, co wygląda naprawdę powalając. Może dość o tym, teraz trochę o rozwiązaniu tego konfliktu. Zdala od zamków w górach jest pewna pradawna jaskinia.Ów jaskinia prowadzi do "Doliny upadłych aniołów", jest to miejsce, które w życiu codziennym naprawdę radzę omijać. Jest to mniej więcej odpowiednik naszego piekła z tą różnicą, że to ziemia otoczoną lawą i gęstą mgłą zamieszkane przez straszliwe bestie. Ludzie po co tam iść? Ktoś by zapytał, a po to żeby zdobyć magiczny artefakt niezbędny do zdjęcia klątwy z szkieletów. W owej lokacji znajduje się też zbroja i oręż upadłych aniołów, naprawdę nieziemski sprzęt. Dobra macie szczegółowy opis lokacji i fabuły. Więc odebrałem wam sporo przyjemności z gry pisąc tą arcyciekawą zapowiedź.. Jak widać nasza ekipa postawiła sobie bardzo trudne zadanie. Lecz je zrealizujemy. W sumie to nie modyfikacja, lecz osobna gra, ponieważ tak naprawdę praktycznie wszystko jest nowe…
  15. Mate-94

    GOTHIC

    COŚ O MROCZNYCH TAJEMNICACH! Historia Mroczne Tajemnice pogrążą Kolonię Górniczą w odmętach zapomnianej już przez śmiertelników przepowiedni. Tylko dzięki Tobie nienazwane zło powracające do krain Myrtany może zostać ostatecznie pokonane! (...) jaskinia tonęła w złowieszczym mroku. Bezimienny obnażył broń. Zimny dotyk stali dodawał pewności siebie Chybotliwe cienie zatańczyły na szerokim ostrzu. Gdzieś z wnętrza zapomnianej przez śmiertelników góry wydobył się paraliżujący lament umarłych. - To na pewno wiatr - mruknął Bezimienny - W co ja się znowu wpakowałem! Niespodziewanie ze skalnej półki oderwał się makabryczny cień. Bestia zaatakowała bez żadnego ostrzeżenia. Demoniczne ślepia potwora zdawały się hipnotyzować. Straszliwe kły i pazury bynajmniej złudzeniem nie były. Nagle Bezimienny znalazł się na skraju bezdennej przepaści. Bestia tryumfalnie wyszczerzyła kły. Demon powoli zbliżał się do osaczonego człowieka. - Mój Pan już na ciebie czeka śmiertelna istoto - doszedł Bezimiennego złowrogi głos. Przerażony demon skulił się i zniknął w otaczającym go mroku. Bezimienny przełykając ślinę spojrzał za siebie. Po drugiej stronie przepaści zajaśniały czerwone ślepia. Jakaś potężna siła przyciągała człowieka poza skraj otchłani. Ostatnim, co ujrzał przed upadkiem były stosy ludzkich szczątków ścielące dno przepaści. Zimny pocałunek śmierci pogrążył Bezimiennego w bezkresnej nicości... Gothic: Mroczne Tajemnice. Co zawiera Nasza modyfikacja? - kilka nowych lokacji made by Zdunek; - kilkudziesięciu nowych NPCów; - nowa, wielowątkowa fabuła + sporo zadań pobocznych, a także kilka wariantów zakończeń; - kilka nowych obozów + możliwość dołączenia do nowej, potężnej gildii; - kilkanaście nowych bestii; - nowy system tworzenia i używania czarów + nowe czary; - nowe zbroje i oręż, a także inne ciekawe itemy z niespodziankami; - gracz będzie mógł posiąść wiedzę o kowalstwie, gotowaniu i pędzeniu trunków + jeszcze coś… - dwie nowe umiejętności specjalne w tym jedna to kowalstwo a druga to niespodzianka - możliwość używania hełmów; - i wiele innych niespodzianek... Zapowiedź Projekt Mroczne Tajemnice został zainicjowany na przełomie marca i kwietnia 2006 roku. Po gruntownej restrukturyzacji w szeregach The Poziomkaz, do których dołączyło kilku obiecujących modderów prace na modem trywialnie mówiąc poszły pełną parą naprzód. Mroczne Tajemnice z założenia jest modyfikacją głęboko ingerującą w świat Gothica, zmieniając przygody głównego bohatera, Bezimiennego w iście epicką opowieść, a przy tym zachowując niepowtarzalny klimat gry. Fabuła Tajemnic toczy się w tle wydarzeń znanych graczom z oryginalnej podstawki. Próbując scharakteryzować modyfikację można śmiało użyć określenia „rozszerzenie” gdyż Mroczne Tajemnice są dla Gothica równie dobrym uzupełnieniem, co Noc Kruka dla Gothic II. Zacznijmy, więc od kilku nowych obozów pojawiających się w Kolonii Karnej: 1. Fanatycy. Jest to organizacja wygnańców lub raczej uciekinierów z Obozu Sekty, którzy próbują odszukać pewną tajemniczą organizację i poznać prawdziwe oblicze wyznawanego przez ich braci demona. Gracz wykonując zadania dla Fanatyków będzie miał możliwość zostania Balem a także poznania wszystkich czarów sekty. 2. Obóz strażników. Znajduje się przed starą kopalnią. Zamieszkują go najbardziej brutalni strażnicy, których ulubionym zajęciem jest wyżywanie się na kopaczach. Mimo że są strażnikami to nie za bardzo lubią Gomeza i ludzi ze starego obozu... Jeżeli bardzo chcesz dostać w mordę to powinieneś się tam wybrać 3. Przemytnicy. Niewielki obóz pechowych rozbitków znajdujący się na plaży niedaleko Wieży Mgieł. Przemytnicy są dość specyficzną frakcją. Są to ludzie, którzy wbrew swojej woli zostali uwięzieni w obrębie bariery, kiedy to ich statek został podczas sztormu rozbity o skały. Gracz wypełniając zadania dla przemytników pozna ich historię a także będzie mógł posiąść umiejętność kowalstwa. 4. Tajemnicza frakcja potężnych istot, które od zarania wieków służą Innosowi. To ta organizacja stanowić będzie rdzeń fabuły Mrocznych Tajemnic. Gracz, który najpierw będzie musiał zlokalizować ich ukrytą siedzibę, będzie mógł stać się jednym z nich. Jednak Bezimienny będzie też mógł wybrać drogę naznaczoną przez Beliara służąc potężnemu nieprzyjacielowi Innosa. Tylko wola gracza zadecyduje o wyborze Bezimiennego… 5. Obóz Łowców Orków. Mały ufortyfikowany obozik znajdujący się na terytoriach orków. Tajemnice oferują także możliwość obstawiania jak i wzięcia udziału w walkach na kilku arenach. Na jednej z tych aren, znajdującej się na uboczu gracz będzie mógł stoczyć walkę na śmierć i życie a nagroda może przejść jego najśmielsze oczekiwania. Ciekawy system losowych walk dodatkowo uatrakcyjnia przeprowadzanie zakładów. Mroczne Tajemnice umożliwią graczowi korzystanie z bardzo szerokiego wachlarza nowego oręża, zbroi, hełmów jak i nowych czarów. Gracz będzie mógł także nauczyć się dwóch nowych umiejętności specjalnych, z których jedną jest właśnie kowalstwo. Dodatkowo gracz będzie mógł posiąść wiedzę o gotowaniu i ważeniu trunków, co w realiach Kolonii Karnej jest dość przydatnym urozmaiceniem. System kilku rozsianych po Kolonii teleportów znacznie przyspieszy przemieszczanie się Bezimiennego. Losowy respawn potworów także może czasami wprowadzić gracza w niemałe zdumienie a także zwiększy zdobyte doświadczenie. Poziom trudności także został podniesiony porównywalnie z Nocą Kruka. Nowe potwory także dostarczą graczowi silnych wrażeń, gdyż walka z nimi bynajmniej do najłatwiejszych należeć nie będzie. Jednak zwiększona trudność to nie tylko mocniejsze bestie i przeciwnicy, to przede wszystkim klimat ciągłego zagrożenia, jakim gracz przesiąknie w niektórych obozach. Tym razem Bezimienny poczuje, że znajduje się w prawdziwej Kolonii Karnej, w miejscu gdzie bez powodu można stracić życie a czasem nawet coś więcej… Oczywiście warto napomknąć także o zupełnie nowych i bardzo ciekawych lokacjach, które także dostarczą graczowi wielu niezapomnianych wrażeń. Powyższa charakterystyka oczywiście nie zdradza wszystkiego, na co gracz będzie mógł natknąć się w Kolonii Karnej