SuLac0

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    7
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O SuLac0

  • Ranga
    Obywatel
  1. Moze ktos z CDP sie wypowie jak to jest z ta premiera w koncu? w MM niby mozna juz dostac wersje standard, w sklepie CDP tez. kiedy nastapi wysylka EK? imho EK powinno dotrzec do zamawiajacych w dniu lub dzien przed premiera w sklepach, a znowu prawdopodbnie wyszlo jak wyszlo :/ ehhh
  2. swietnie. ciesze sie razem z Wami :D a zeby moja radosc byla jeszcze pelniejsza, zakupilem OF w .uk i juz jest u mnie na dysku. dzieki. tak trzymac ;)
  3. SuLac0

    Test Drive: Unlimited

    http://www.gameseek.co.uk/pd/PCa3ybu2un2na/ zamawiasz i w pare dni masz gre u siebie. zaden problem.
  4. SuLac0

    Test Drive: Unlimited

    od czasow bety z grudnia 2006 w ktora mialem przyjemos grac, nic sie nie zmienilo jezeli chodzi o wymagania, i osobiscie bardzo watpie, aby cos w tej kwestii ulegko zmianie - ten tytul ma takie wymagania i koniec. a czy sa one czyms uzasadnione? osobiscie uwazam, ze tak, ogromny obszar gry, b.duza ilosc obiektow (budynki, zielenina, rozne twory skalne), spora ilosc tekstur dobrej jakosci, bardzo dobrej jakosci obiekty pojazdow, to wszystko ma wplyw na wymagania - gra bierze ponad 4500MB pamieci graficznej na karcie. imho gierka wyglada bardzo ladnie i tez tyle wymaga od sprzetu. a ze ktos ma za slaby i z tego pwodu na nia psioczy, no coz, tak wyglada rynek PC i gier na ta platforme, a ze komus to nie odpowiada zawsze moze sobie kupic konsole ;)
  5. SuLac0

    Windows Vista - Temat ogólny

    a niby dlaczego? jezeli cos dzialalo na xp to tez bedzie dzialac na vista. i niekoniecznie wolniej. w vista siedzi w pelni funkcjonalny dx9, tak wiec nie widze powodu dla ktorego tytuly dx9 nie mialyby dzialac :/
  6. osobiscie jednak sadze, ze PPU zostal stworzony do takich efektow jak particle (dym, plomienie), symulacja ubran, wlosow, plyny, kolizje i zachowanie obiektow (nie skrypty tylko realtime).imho kierunek wyznacza CellFactor, GR:AW to byl tylko marketing, nie pokaz mozliwosci
  7. Pare kwestii: - gdzie jest powiedziane, ze z PPU gry maja dzialac szybciej? jezeli jakis efekt jest wyswietlany i sklada sie on z elementow, ktore dodatkowo obciazaja GPU, to chyba logicznym jest, ze bedzie sie to wyswietlac wolniej. tak wlasnie jest w GR:AW - podejrzewam, ze wlaczenie tego efektu na CPU dalo by framerate na poziomie 10FPS - w CellFactor bez PPU nie zobaczymy takich efektow jak plyny i symulacja materialu (tekstylia) czyli efektow za generowanie ktorych wlasnie jest odpowiedzialny w tej grze PPU. Pojawil sie benchmark w ktorym, mozna zobaczyc te efekty generowane przez CPU z zawrtona szybkoscia 4 FPS, z wykorzystaniem PPU mamy ich 50 FPS.