daro-m

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    12
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O daro-m

  • Ranga
    Obywatel
  1. Reinstaluj grę. Potem pierwszy mod rozpakuj w osobnym katalogu, a dopiero później wklej ręcznie jego zawartość do folderu z grą. Komputer zapyta, czy chcesz zamienić pliki bla bla bla... Kliknij TAK dla wszystkich plików. Potem ten sam zabieg wykonaj z drugim modem (sądząc po nazwie to tylko rozszerzenie pierwszej wersji) i spróbuj uruchomić jeszcze raz "Piratów...".
  2. Oczywiście, że jest. Zaraz po rejestracji gry uzyskałem dostęp do bonusów, między którymi znajdowały się dwie instalki (build_8.4_full oraz setup_build_8.x_to_9.1) modyfikujące program. Wygląd głównego bohatera można zmienić już na samym początku gry :)
  3. Po modyfikacji pliku Czarna Perła będzie wyglądać jak Czarna Perła ;) Nie pamiętam, ile pieniążków uzyskamy z jej sprzedaży, ale jest to mało opłacalne. Lepiej już pływać na jej pokładzie. W końcu to najlepszy okręt w grze. Hawka można upodobnić do Jacka Sparrowa w prosty sposób - kupujesz oryginalną grę, dokonujesz rejestracji w sieci i otrzymujesz od obsługi link do moda umożliwiającego między innymi zmianę "skóry" :)
  4. daro-m

    Piraci z Karaibów

    Tak. I zaraz po niej znalazłem się na plaży, a następnie na moim okręcie, który został zaatakowany przez Czarną Perłę. Jasne. Perła tonie, a gdy spoczywa już na dnie... No dobra, nie będę psuł zabawy graczom :) W głównym menu powinna być aktywna opcja "Wznów grę". Klikasz w nią i grasz dalej. Pozostaje w dzienniku misji wciąż niewykonane ostatnie zadanie, ale raczej nie można go już powtórzyć. To chyba błąd w grze.
  5. daro-m

    Piraci z Karaibów

    Po zniszczeniu Czarnej Perły i obejrzeniu końcowego filmiku wystarczy wznowić grę i można kontynuować zabawę. Popłynąłem na wyspę piratów, a tam... zastałem nowego herszta, który wygląda jak Jack Sparrow. Szkoda tylko, że porozmawiać z nim nie można. I trochę dziwna to sytuacja. Akcja gry ma miejsce chyba w latach 30-tych XVII wieku, podczas gdy fabuła filmu, to już wiek XVIII. Davy Jones wydobył Jackowi okręt z dna morza. Przymrużmy oko i wszystko się zgadza - nowi piraci na odzyskanym legendarnym okręcie. Ale skąd sam kapitan Sparrow w poprzednim stuleciu?? :)
  6. daro-m

    Piraci z Karaibów

    Ten mnich akurat zawsze mówił to samo :)
  7. daro-m

    Piraci z Karaibów

    Z angielskiego piątki też nie mieli ;) Wystarczy się wsłuchać w to, co mówią napotykane przez bohatera osoby. Najbardziej rozbawiło mnie tłumaczenie słów mnicha: "Change your evil ways before it''s too late!" ;)
  8. daro-m

    Piraci z Karaibów

    Widziałem tu chyba pytanie o najlepszą broń w grze. Jak na razie znalazłem pistolet czterolufowy (w misji z Artois Voysey) i szkwał - taką szabelkę, którą można znaleźć podczas misji o dziwnych wydarzeniach na archipelagu. Pchnięcie: 30% i obrona: 30%. Nie pytajcie mnie, w którym miejscu, bo nie wiem. Biegałem po jaskini porywaczy, a potem po pokładzie ich okrętu, opróżniając skrzynie. Potem szkwał był już w moim ekwipunku, więc pewnie znajdował się w jednej ze skrzyń.
  9. daro-m

    Piraci z Karaibów

    Małpy spotkałem tylko raz - biegnąc NOCĄ przez dżunglę. Takie śmieszne małpie kościotrupki.
  10. Plik "characters_init.c" w katalogu "pirates of the caribbean/program/characters/" modyfikujemy tylko w wersji oryginalnej.
  11. Wysłałem już plik. Pamiętaj, że są dwa pliki o tej samej nazwie, a Ty musisz zastąpić ten w katalogu "English". Poprzednio podałem niekompletną ścieżkę. Poprawna to: "piraci z karaibów\program\characters\english\". Nie przejmuj się, że nie naprawisz od razu kadłuba. Bez wykonania tego zadania też zdołasz opuścić port.
  12. Znam jedynie sposób, dzięki któremu można otrzymać wierną kopię Czarnej Perły już na samym początku gry. Trzeba tylko naprawić kadłub, bo jest "mocno uszkodzony" - stan: jakieś 300 na 100000 punktów, jeśli dobrze pamiętam. Biorąc pod uwagę fakt, że mniejsze statki mają podobną wytrzymałość, nie będzie to na tym etapie gry żadnym problemem. Za naprawę w stoczni zapłacisz 10000 sztuk złota. Żeby otrzymać okręt, należy zmodyfikować wpis w pliku "characters_init.c" w folderze "pirates of the caribbean/program/characters/". Musisz odszukać linijkę tekstu: ch.Ship.Type = SHIP_LUGGER_ENGLAND; ...i zastąpić ją takim kodem: ch.Ship.Type = SHIP_BLACK_PEARL; Następnie podobny zabieg wykonujemy na: ch.Ship.Type = SHIP_NOTUSED;//SHIP_LUGGER; ...pokrywając takim zapisem: ch.Ship.Type = SHIP_NOTUSED;//SHIP_BLACK_PEARL; I to wszystko. Nie masz satysfakcji ze zdobycia Czarnej Perły w walce, ale przynajmniej możesz sobie na niej popływać. Jack Sparrow w takiej sytuacji nie miałby wyrzutów sumienia. "Pirate..." ;)