fearon

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    98
  • Dołączył

  • Ostatnio

Posty napisane przez fearon


  1. Hej
    Co jest z tym Divinity Original Sin? Jest już 18 lipca, prawie godzinia 17 i klucza nie ma. Byłbym wdzięczny za wiadomość DZIŚ, nie po weekendzie.
    Rozumiem, że wasze BOK działa do 16, ale moglibyście powiedzieć COKOLWIEK, choćby że klucze się opóźnią, nie będzie ich w weekend, nie będzie w ogóle.


  2. Dnia 19.09.2007 o 14:02, Blackhand napisał:

    Trzeba przyznać, że robi się ciekawe - nawet mamy już jako-takie pojęcie o wymaganiach (3)
    oraz troszkę o SP (4), choć to, że w kampaniach pojawią się jednostki niedostępne w MP było
    raczej do przewidzenia :).

    Do przewidzenia też (jako, tako...) były wymagania karty (te nieszczęsne 128 MB). Patrząc na sam gameplay, jakoś więcej bym nie obstawiał.


  3. Dnia 19.09.2007 o 13:53, nazgul47 napisał:

    Ile razy w całej serii pojawia się jadeitowa figurka?

    Na pewno 2 razy (w części 1 i 3). Ale... Czy przypadkiem figurka, którą trzeba było "podwędzić" pewnemu playboyowi w SA, nie była nią? Powiedzmy, że trzykrotnie...


  4. Dnia 09.09.2007 o 14:16, Blackhand napisał:

    Co do Firebata, nie ma się co cieszyć, to, że znalazł się w aktualne wersji SCII nie oznacza
    jeszcze, że trafi do finalnej (jak nie będzie pasował, to podzieli pewnie los np. Reavera).

    Najważniejsze, że biorą go pod uwagę i nie został ostatecznie skreślony. Nie obraziłbym się na powrót Firebatów, lecz czy zostaliby obok, czy zamiast Reaperów?


  5. Dnia 06.09.2007 o 18:35, DarkWolf PL napisał:

    ciekawie zapowiada sieTwilight archon

    Racja, choć mimo wszystko brak mi będzie nieco Dark Templara i jego Mind Control (choć przeważnie i tak bawiłem się normalną wersją Archonów, więc strata gigantyczna nie jest ;))

    -->Łukasz 666
    >Coś tam wspominali , że jednostki bohaterów będą się różniły od podstawowych jednostek, zarówno wyglądem jak >i umiejętnościami specjalnymi
    Nawet oficjalnie wspominali o tym (znaczy o innych umiejętnościach) w Q&A bodajże...


  6. Dnia 05.09.2007 o 17:46, Bimbermistrz napisał:

    Co trzeba zrobić, by przejść obok Jungle Kinga w drugiej misji w Kolumbii? Dodatkowo (można,
    lecz nie trzeba) podać, kim jest ów Jungle King.

    Jungle King to pewien bardzo niegrzeczny jaguar (ale to chyba był Jungle God). A co trzeba zrobić, by przejść obok kociaka? Rozpędzić się do tunelu, gdy ten bożek się oddali. ;) Kiedyś, ktoś mi wspominał, że podobno można go nakarmić świnią, lecz nie sprawdzałem tego.


  7. Dnia 05.09.2007 o 17:29, kolektor napisał:

    Zauważ że Gothic II jest z roku 2002 a nie 2004.

    Z tego właśnie powodu przed rokiem 2004 podałem skrót "np", aby nie odwoływać się jeno do Gothiców (których, swoją drogą, daty produkcji znam). ;)

    Dnia 05.09.2007 o 17:29, kolektor napisał:

    Może ja jestem taki młody (16) że uznaję ją za starą grę (ale zaznaczam - jarą - gra jest
    naprawdę świetna !)

    Widzisz... Ja mam niewiele więcej lat, a grami starymi są dla mnie produkcje do 2001 (co też z piszę, naciągając moje kryterium). To takie subiektywne odczucia. ;)


  8. Dnia 05.09.2007 o 17:09, kolektor napisał:

    A co, uważasz że Gothic II to słaba gra ? Leciwa jest, ale to bardzo dobry pełniak.

    Ech... Widocznie jestem już stary, bo nie nazwał bym Gothica drugiego grą starą. Takie określenia jednak zarezerwowane są dla innych produkcji (no chyba, że ktoś uważa za starą grę np. z 2004 roku).


  9. Dnia 05.09.2007 o 17:08, Matteos napisał:

    Więcej już nie ma sensu wymyślać, bo chyba każdy widzi, jak wygląda ta blizzardowska
    dbałość o szczegóły...

    Pragnę zauważyć tylko, że na tego typu akcje jednak mało kto zwraca uwagę. Równie dobrze można napisać, ze większość FPSów jest pozbawiona sensu, bo można przeżyć tam serię z broni palnej. ;)


  10. Dnia 29.08.2007 o 14:22, Bimbermistrz napisał:

    Podaj przynajmniej trzy bronie rzadkie, czyli takie, które występują tylko w jednej
    misji w całej grze (nie licząc tych, które dostajemy za SA, tj. obrzyn, wyciszone Hardballery
    i M4).

    O jakąś część konkretnie się pytasz? Jeśli nie, no to siekiera (H2:SA), hak (H:C) i poduszka (H:C).