fearon
Gramowicz(ka)-
Zawartość
98 -
Dołączył
-
Ostatnio
Posty napisane przez fearon
-
-
Hej
Co jest z tym Divinity Original Sin? Jest już 18 lipca, prawie godzinia 17 i klucza nie ma. Byłbym wdzięczny za wiadomość DZIŚ, nie po weekendzie.
Rozumiem, że wasze BOK działa do 16, ale moglibyście powiedzieć COKOLWIEK, choćby że klucze się opóźnią, nie będzie ich w weekend, nie będzie w ogóle. -
Nekropolia. Właściwie to bardziej dlatego, że kiedyś chciałem pokazać znajomemu, że jest przegiętym zamkiem. Miłość przyszła później. :)
-
Dnia 19.09.2007 o 14:02, Blackhand napisał:Trzeba przyznać, że robi się ciekawe - nawet mamy już jako-takie pojęcie o wymaganiach (3)
oraz troszkę o SP (4), choć to, że w kampaniach pojawią się jednostki niedostępne w MP było
raczej do przewidzenia :).
Do przewidzenia też (jako, tako...) były wymagania karty (te nieszczęsne 128 MB). Patrząc na sam gameplay, jakoś więcej bym nie obstawiał.
-
Dnia 19.09.2007 o 13:53, nazgul47 napisał:Ile razy w całej serii pojawia się jadeitowa figurka?
Na pewno 2 razy (w części 1 i 3). Ale... Czy przypadkiem figurka, którą trzeba było "podwędzić" pewnemu playboyowi w SA, nie była nią? Powiedzmy, że trzykrotnie...
-
Dnia 11.09.2007 o 22:03, ŚwinkaBobo napisał:Na co, kogo pokazuje palcem ochroniarz w opuszczonym skrzydle ?
Ducha?
-
"Dzikie Hordy"... Kto miał tak "genialny" pomysł na nazwę? ;)
-
Dnia 09.09.2007 o 14:16, Blackhand napisał:Co do Firebata, nie ma się co cieszyć, to, że znalazł się w aktualne wersji SCII nie oznacza
jeszcze, że trafi do finalnej (jak nie będzie pasował, to podzieli pewnie los np. Reavera).
Najważniejsze, że biorą go pod uwagę i nie został ostatecznie skreślony. Nie obraziłbym się na powrót Firebatów, lecz czy zostaliby obok, czy zamiast Reaperów?
-
Dnia 07.09.2007 o 18:53, Skywalker560 napisał:W sumie kobieta Protoss pasuje do nazwy jednostki... :D.
Dokładnie. Klimatycznie bardzo pasuje. Na pewno męskiego odpowiednika jako głos "Mateczki" bym sobie nie wyobrażał. ;)
-
>Teraz jest już zwyczajną jednostką, a nie Statkiem Matką :/
Dokładnie. Swoją drogą, to cieszyłem się z perspektywy zabawy gigantycznym, unikalnym statkiem, a teraz zrobili z tego "pospolite" latadełko. ;)
Mogliby przynajmniej do edytora wrzucić pierwotną wersję... -
Dnia 07.09.2007 o 12:39, Skywalker560 napisał:Singiel promujący płytę Serja - Empty Walls (solowy projekt Tankiana Elect the Dead):
Nie jest zły, ale imo lepszy jest The Unthinking Majority.
-
Dnia 06.09.2007 o 19:58, Laska-z-Polski napisał:Koniec wakacji, koniec Monka niestety :(
Tja... A za miast tego zaczęli puszczać jakiś rodzimy serialik. Słowa, jakie wypowiedziałem, gdy się o to do mnie doszło, przemilczę...
-
Dnia 06.09.2007 o 20:02, fearon napisał:Racja, choć mimo wszystko brak mi będzie nieco Dark Templara
Dark Archona oczywiście. Przepraszam za pisanie dwóch postów pod rząd.
-
Dnia 06.09.2007 o 18:35, DarkWolf PL napisał:ciekawie zapowiada sieTwilight archon
Racja, choć mimo wszystko brak mi będzie nieco Dark Templara i jego Mind Control (choć przeważnie i tak bawiłem się normalną wersją Archonów, więc strata gigantyczna nie jest ;))
-->Łukasz 666
>Coś tam wspominali , że jednostki bohaterów będą się różniły od podstawowych jednostek, zarówno wyglądem jak >i umiejętnościami specjalnymi
Nawet oficjalnie wspominali o tym (znaczy o innych umiejętnościach) w Q&A bodajże... -
Dnia 06.09.2007 o 18:28, Bimbermistrz napisał:Co należy zrobić w misji The Graveyard Shift, aby zwabić admina do kuchni? :)
Strzelić w kamerę, skierowaną na ekspres do kawy.
-
Dnia 05.09.2007 o 17:46, Bimbermistrz napisał:Co trzeba zrobić, by przejść obok Jungle Kinga w drugiej misji w Kolumbii? Dodatkowo (można,
lecz nie trzeba) podać, kim jest ów Jungle King.
Jungle King to pewien bardzo niegrzeczny jaguar (ale to chyba był Jungle God). A co trzeba zrobić, by przejść obok kociaka? Rozpędzić się do tunelu, gdy ten bożek się oddali. ;) Kiedyś, ktoś mi wspominał, że podobno można go nakarmić świnią, lecz nie sprawdzałem tego.
-
Dnia 05.09.2007 o 17:29, kolektor napisał:Zauważ że Gothic II jest z roku 2002 a nie 2004.
Z tego właśnie powodu przed rokiem 2004 podałem skrót "np", aby nie odwoływać się jeno do Gothiców (których, swoją drogą, daty produkcji znam). ;)
Dnia 05.09.2007 o 17:29, kolektor napisał:Może ja jestem taki młody (16) że uznaję ją za starą grę (ale zaznaczam - jarą - gra jest
naprawdę świetna !)
Widzisz... Ja mam niewiele więcej lat, a grami starymi są dla mnie produkcje do 2001 (co też z piszę, naciągając moje kryterium). To takie subiektywne odczucia. ;)
-
Dnia 05.09.2007 o 17:09, kolektor napisał:A co, uważasz że Gothic II to słaba gra ? Leciwa jest, ale to bardzo dobry pełniak.
Ech... Widocznie jestem już stary, bo nie nazwał bym Gothica drugiego grą starą. Takie określenia jednak zarezerwowane są dla innych produkcji (no chyba, że ktoś uważa za starą grę np. z 2004 roku).
-
Dnia 05.09.2007 o 17:08, Matteos napisał:Więcej już nie ma sensu wymyślać, bo chyba każdy widzi, jak wygląda ta blizzardowska
dbałość o szczegóły...
Pragnę zauważyć tylko, że na tego typu akcje jednak mało kto zwraca uwagę. Równie dobrze można napisać, ze większość FPSów jest pozbawiona sensu, bo można przeżyć tam serię z broni palnej. ;)
-
Dnia 05.09.2007 o 14:50, Ivo kudlaty napisał:Piosenka promująca Wieśka:
Bardzo miły kawałek. Ogólnie cieszę się, że utwory dobierane są w takich klimatach. Na początku Vader, teraz Nightwish (choć boję się sprawdzić, jak ten brzmi z nową wokalistką). Bardzo duży plus!
-
-
Dnia 03.09.2007 o 20:35, Bimbermistrz napisał:Może to będzie łatwiejsze: Z kim i co ma wspólnego strach na wróble stojący przy
naszej szopie w Hitmanie 2?
Chodzi o podobieństwo stroju stracha do ubranka niejakiego Ivana?
-
Informuję, że od teraz do odwołania zrzekam się przywileju zadawania pytań.
-
Nie chce mi się wierzyć w te wymagania. Są bardzo małe, jak na grę produkowaną na (prawdopodobnie) rok 2008. Toć tą produkcję by mój stary PieC udźwignął. ;)
-
Dnia 29.08.2007 o 14:22, Bimbermistrz napisał:Podaj przynajmniej trzy bronie rzadkie, czyli takie, które występują tylko w jednej
misji w całej grze (nie licząc tych, które dostajemy za SA, tj. obrzyn, wyciszone Hardballery
i M4).
O jakąś część konkretnie się pytasz? Jeśli nie, no to siekiera (H2:SA), hak (H:C) i poduszka (H:C).
Konsulat ekipy gram.pl - gry cyfrowe
w Konsulat
Napisano · Report reply
Zamówienie: IX01951410
Kodu dodatkowego nie widziałem, nie słyszałem o nim, nie mam.