Roberto74

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    1
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O Roberto74

  • Ranga
    Obywatel
  1. dokładnie, tak jak Talek napisał, jeżeli ktoś widział tylko grę przez jeden betaweekend to niewiele zobaczył. Banialuki w stylu " walka jest nudna, używa się tylko przycisku 1,2 czasem 3 stosuje się praktycznie tylko na startowej planecie i jest skuteczne do mniej więcej 10 poziomu zaawansowania... przy np 36 poziomie postaci posiadasz już zapełnione aktywnymi skilami dwa panele i połowę trzeciego ( w którym znajduje się parę rzeczy nie używanych aktywnie w walce, jak np klasowy buff, quick travel czy własny speeder) Co do endgame, trudno coś jeszcze powiedzieć sensownego bo jest szczątkowo zaimplementowany tzw.legacy, po zakończeniu pierwszego rozdziału gry jedną z postaci. Do czego on ma służyć, niestety jeszcze do końca nie wiadomo. Podejrzewam, że produkt finalny będzie wyglądał nieco inaczej od obecnej bety. Developerzy SW doskonale wiedzą, że od tego jak wypadną pierwsze dwa miesiące gry zależy ich być albo nie być, więc postarają się usunąć większość błędów, ale nie oszukujmy się, nie uda im się wyeliminować wszystkie niedociągnięcia, na to trzeba więcej czasu i pewnie ze dwóch dodatków. Kupię grę dla samej przyjemności przejścia gry każdą z profesji i pooglądania ich historii. Dla każdego fana SW jest to pozycja obowiązkowa, niestety koszty gry mogą wielu nieźle zniechęcić.