kotlecik5

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    2343
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O kotlecik5

  • Ranga
    Sekretarz
  1. Nie każdy projekt potrzebuje 100 pracowników. Do mniejszych z 5-10 spokojnie starczy, a tych 11 co skończyli już swoje projekty pracują pewnie nad następnymi z tych 77, więc jak dla mnie liczby są jak najbardziej ok.
  2. Deszcz i noc to jest typowy dla Cyberpunku klimat. Nie kojarzę, czy widziałem film/anime, czy grałem w grę o cyberpunku, gdzie nie było sceny z deszczową nocą. To coś jak zrobić post-apo po wojnie atomowej i nie dać napromieniowanej miejscówki gdzieś.
  3. kotlecik5

    Fallout 76 oficjalnie zapowiedziany

    Podwajam. Jestem prawie pewny, że to będzie jakiś base builder.
  4. kotlecik5

    Fallout 76 oficjalnie zapowiedziany

    Myślałem, że strategia Bethesdy polega na przebijaniu swoich gier w byciu coraz większy syfem i coraz mniejszym Falloutem. Po FO4 poprzeczkę postawili dość wysoko, ale ja tam w nich wierzę :)
  5. Ekhm "Kwota ta obejmuje wydatki marketingowe, które pokrył wydawca - Deep Silver." Innymi słowy, to kasa Deep Silver i tym samym Deep Silver pewnie dostał spory kawałek tortu ze sprzedaży.
  6. Ktoś orientuje się jakie bezczelne stawki tym razem wymyślili? Znowu to jest 75% dla Bethe$dy i 25% dla autora? @dariuszp Przecież są dotacje, gdzie całość idzie dla twórcy, więc jeśli kogokolwiek chcesz wynagrodzić, to możesz.
  7. Nie tak tutaj działają oceny. Ocena jest za całokształt, a nie tylko za wypunktowane na dole wady i zalety, oraz zaleta zalecie nierówna. Wad i zalet pewnie było sporo więcej, ale chyba nie chcesz milion podpunktów oceniających najmniejsze szczegóły, tylko te główne, racja?
  8. Czasami, żeby się pośmiać z kumplami :P
  9. Do każdego można strzelać? A jakby ktoś zrobił grę o strzelaniu do twojej rodziny na przykład? Też by było spoko? Niech se strzelają nawet i do papieża w grach, jak ludzi to jara i się sprzedaje. Ja takiego gówna bym na pewno nie kupił, ale żeby zabraniać komuś grać w jakiś sposób czy nawet mówić mu do kogo może strzelać, to jest już problem z nieodróżnianiem rzeczywistości u zabraniającej osoby, 
  10. kotlecik5

    Pokemon Go: złap je wszystkie? Nie da się!

    > Z mojego pierwszego jaja wykluł się Kabuto. Jak na pierwszy raz chyba nieźle, nie? Następny > będzie Moltres xD Ja z jajek 2km miałem 3x Caterpie pod rząd, a potem Pikachu :P
  11. Ja od 2h nie mogę się zalogować, bo serwery przeciążone, ale z tego co tu wyczytałem, to walka jest nudna jak flaki z olejem, więc sobie to chyba daruję i tak... Następna gra zabita uproszczeniami, eh.
  12. Jeśli macie powiedzmy 5 działów pracujących nad grą, a ze 3 z nich już skończyły swoją robotę i nie mają co robić, to to chyba dobrze, że dali im jakąś dodatkową rzecz do zrobienia, którą potem dodadzą do gry za darmo. Ogólnie jestem przeciwnikiem DLC i ich nie kupuję, chyba że w GOTYE, ale do darmowych dodatków nie mam nic przeciwko, bo traktuję to jako wspieranie gry po premierze po prostu, a nie łatwy sposób, żeby sobie dorobić na skórkach dla konia.
  13. > ... do perfekcji - HotS, chyba najszybciej rozwijająca się moba w historii (zarówno wśród > casual graczy jak areny e-sportowej) - Diablo, najpopularniejszy hack''n''slash w obecnej > chwili - WoW, nadal najbardziej oblegany (10lat?) mmo - HS, karcianka z milionami graczy. > Nie widzę tutaj źle dobranego kierunku. Tylko dlatego, że robił to Blizzard. Po prostu przyjęła się taka chora zasada, że Blizzard robi tylko bardzo dobre gry i nie ważne co zrobi, to musi być to mega dobre, więc nawet się starać nie muszą za bardzo. Mają tyle kasy, że po prostu zrobią hype wywaląc ją w cinematici, które, przyznaję, że swoją drogą stoją na naprawdę wysokim poziomie, i na PR, że nawet w polskiej telewizji widzimy reklamy ich gier, więc nie ważne co zrobią, to cały świat o tym usłyszy i sprzeda się w milionach egzemplarzy. Założę się, że daliby radę sprzedać swoją wersję Pacmana i sporo na tym zarobić. I powiadam ci, że ostatnimi laty gry Blizza naprawdę schodzą na psy, a grałem w nie od pierwszego Diablo i Warcrafta.
  14. kotlecik5

    Opinia: Mody, głupcze!

    > Przykład CS i MOBA? Ok, ale to było kilkanaście lat temu, gdy były AAA i były mody. Czasy > modów przeminęły Sławek. > Czas modów przeminął? xD Nie ma teraz gry, której ludzie nie próbują modować, nawet i nie mając od twórców SDK :P