kotlecik5
Gramowicz(ka)-
Zawartość
2343 -
Dołączył
-
Ostatnio
Reputacja
0 NeutralnaO kotlecik5
-
Ranga
Sekretarz
-
Studia THQ Nordic pracowały jednocześnie nad 77 grami w ciągu ostatnich 12 miesięcy
kotlecik5 odpisał Gram.pl na temat w Newsy i teksty
Nie każdy projekt potrzebuje 100 pracowników. Do mniejszych z 5-10 spokojnie starczy, a tych 11 co skończyli już swoje projekty pracują pewnie nad następnymi z tych 77, więc jak dla mnie liczby są jak najbardziej ok. -
Mike Pondsmith odpowiada na krytykę Cyberpunku 2077. "Pięć słów"
kotlecik5 odpisał Gram.pl na temat w Newsy i teksty
Deszcz i noc to jest typowy dla Cyberpunku klimat. Nie kojarzę, czy widziałem film/anime, czy grałem w grę o cyberpunku, gdzie nie było sceny z deszczową nocą. To coś jak zrobić post-apo po wojnie atomowej i nie dać napromieniowanej miejscówki gdzieś. -
Podwajam. Jestem prawie pewny, że to będzie jakiś base builder.
-
Myślałem, że strategia Bethesdy polega na przebijaniu swoich gier w byciu coraz większy syfem i coraz mniejszym Falloutem. Po FO4 poprzeczkę postawili dość wysoko, ale ja tam w nich wierzę :)
-
Budżet Kingdom Come: Deliverance wyniósł ponad 36 milionów dolarów
kotlecik5 odpisał Gram.pl na temat w Newsy i teksty
Ekhm "Kwota ta obejmuje wydatki marketingowe, które pokrył wydawca - Deep Silver." Innymi słowy, to kasa Deep Silver i tym samym Deep Silver pewnie dostał spory kawałek tortu ze sprzedaży. -
10 najniżej ocenianych gier 2017 roku wg Metacritic.
kotlecik5 odpisał Gram.pl na temat w Newsy i teksty
8 ocen ma 38+. -
Ktoś orientuje się jakie bezczelne stawki tym razem wymyślili? Znowu to jest 75% dla Bethe$dy i 25% dla autora? @dariuszp Przecież są dotacje, gdzie całość idzie dla twórcy, więc jeśli kogokolwiek chcesz wynagrodzić, to możesz.
-
Gdy nic nie jest takie, jak się wydaje - recenzja Get Even
kotlecik5 odpisał Gram.pl na temat w Newsy i teksty
Nie tak tutaj działają oceny. Ocena jest za całokształt, a nie tylko za wypunktowane na dole wady i zalety, oraz zaleta zalecie nierówna. Wad i zalet pewnie było sporo więcej, ale chyba nie chcesz milion podpunktów oceniających najmniejsze szczegóły, tylko te główne, racja? -
Do kogo wolno, a do kogo nie wolno strzelać? Felieton Trafienie Krytyczne
kotlecik5 odpisał Gram.pl na temat w Newsy i teksty
Czasami, żeby się pośmiać z kumplami :P -
Do kogo wolno, a do kogo nie wolno strzelać? Felieton Trafienie Krytyczne
kotlecik5 odpisał Gram.pl na temat w Newsy i teksty
Do każdego można strzelać? A jakby ktoś zrobił grę o strzelaniu do twojej rodziny na przykład? Też by było spoko? Niech se strzelają nawet i do papieża w grach, jak ludzi to jara i się sprzedaje. Ja takiego gówna bym na pewno nie kupił, ale żeby zabraniać komuś grać w jakiś sposób czy nawet mówić mu do kogo może strzelać, to jest już problem z nieodróżnianiem rzeczywistości u zabraniającej osoby, -
> Z mojego pierwszego jaja wykluł się Kabuto. Jak na pierwszy raz chyba nieźle, nie? Następny > będzie Moltres xD Ja z jajek 2km miałem 3x Caterpie pod rząd, a potem Pikachu :P
-
Pokemon Go, poradnik dla początkujących mistrzów
kotlecik5 odpisał Gram.pl na temat w Newsy i teksty
Ja od 2h nie mogę się zalogować, bo serwery przeciążone, ale z tego co tu wyczytałem, to walka jest nudna jak flaki z olejem, więc sobie to chyba daruję i tak... Następna gra zabita uproszczeniami, eh. -
CD Projekt RED chce dać dobry przykład, udostępniając darmowe DLC do Wiedźmina 3
kotlecik5 odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Jeśli macie powiedzmy 5 działów pracujących nad grą, a ze 3 z nich już skończyły swoją robotę i nie mają co robić, to to chyba dobrze, że dali im jakąś dodatkową rzecz do zrobienia, którą potem dodadzą do gry za darmo. Ogólnie jestem przeciwnikiem DLC i ich nie kupuję, chyba że w GOTYE, ale do darmowych dodatków nie mam nic przeciwko, bo traktuję to jako wspieranie gry po premierze po prostu, a nie łatwy sposób, żeby sobie dorobić na skórkach dla konia. -
Heroes of the Storm z ulepszonym systemem wyszukiwania graczy
kotlecik5 odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
> ... do perfekcji - HotS, chyba najszybciej rozwijająca się moba w historii (zarówno wśród > casual graczy jak areny e-sportowej) - Diablo, najpopularniejszy hack''n''slash w obecnej > chwili - WoW, nadal najbardziej oblegany (10lat?) mmo - HS, karcianka z milionami graczy. > Nie widzę tutaj źle dobranego kierunku. Tylko dlatego, że robił to Blizzard. Po prostu przyjęła się taka chora zasada, że Blizzard robi tylko bardzo dobre gry i nie ważne co zrobi, to musi być to mega dobre, więc nawet się starać nie muszą za bardzo. Mają tyle kasy, że po prostu zrobią hype wywaląc ją w cinematici, które, przyznaję, że swoją drogą stoją na naprawdę wysokim poziomie, i na PR, że nawet w polskiej telewizji widzimy reklamy ich gier, więc nie ważne co zrobią, to cały świat o tym usłyszy i sprzeda się w milionach egzemplarzy. Założę się, że daliby radę sprzedać swoją wersję Pacmana i sporo na tym zarobić. I powiadam ci, że ostatnimi laty gry Blizza naprawdę schodzą na psy, a grałem w nie od pierwszego Diablo i Warcrafta. -
> Przykład CS i MOBA? Ok, ale to było kilkanaście lat temu, gdy były AAA i były mody. Czasy > modów przeminęły Sławek. > Czas modów przeminął? xD Nie ma teraz gry, której ludzie nie próbują modować, nawet i nie mając od twórców SDK :P