zadymek

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    22603
  • Dołączył

  • Ostatnio

zadymek ostatnio wygrał w dniu: 28 Kwiecień

zadymek miał najwięcej polubień!

Reputacja

7 Neutralna

O zadymek

  • Ranga
    Sekretarz

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. No tak, znowu redefinicja pojęć, to takie "neolewicowe" Ale nie, kontekst MA znaczenie. ...ale jeśli nie ma to niezmiernie ciekaw jestem jaki stosunek ma Pan to tzw. whitewashing? Also, szczucie rasizmem może i by odniosło jakiś, umiarkowany, sukces, ale tu nie Hameryka Panie, tu to nie zadziała. PS Jako zdeklarowany antynacjonalista, który równą strugą leje na "wartości", proszę by mnie nie wrzucać do jednego wora z autorem.
  2. A wiesz, że gry, niektóre, korzystają (a nawet umożliwiają ustawienie) z szerszego pola widzenia? I to zarówno w TPP (Dragon's Dogma) jak i FPP (Alien's versus Predator 2). Nie rozumiem dlaczego ekipa od ARMA nie mogła tego osiągnąć...
  3. Znalazłem tylko lakoniczne streszczenie "Being in the Game: Effects of Avatar Choice and Point of View on Psychophysiological Responses During Play". Dostęp do całości oczywiście płatny, a recenzji z sieci próżno szukać. Słaby materiał na argumentację IYAM, zwłaszcza znając te ich metody (bierzemy paru studentów etc). Rozumiem, że autor uzyskał dostęp do pełnego artykułu?
  4. 1. TPP w Division nie zadziałało. Samo strzelanie TPP jest tam do bani, a do przycelowania i tak gra używa widoku FPP - i nawet ten zrealizowano słabo. IOW Żałośnie ślamazarny cover shooter ma się nijak do pierwszego, lepszego FPS-a i to żaden argument. 2. Zastanowiłbym się dwa razy przed użyciem TES-ów jako argumentu w dyskusji TPP a FPP. TES-y używają obu trybów... 3. A może taka argumentacja: - wiedźmin Geralt jaki jest każdy widzi, i nic na to nie poradzi, to na co mu TPP? - a więc tworzymy postać, wygląd etc dla Cyberpunk 2077 ...po to by nie patrzeć na wynik pracy z edytorem, bo jest FPP? BTW Ja w wyborze FPP dla Cyberpunk 2077 upatrywałbym planów edycji VR. Ja poproszę o rozwinięcie, bo za malarię nie łapię o co tu biega. Ma to coś wspólnego z tytułami Telltale i serią Call of Duty? Albo tzw twitch-shooterami? Kheh, heh, heh. Mało powiedziane, stąd tylko krok do "gry zabijają!". I mamy wierzyć autorowi na słowo, ta? PS Nie ma żadnej społeczności graczy, zwłaszcza takiej, po której można sobie pojeździć lansując swoje światłe idee. Deal with it SJWs.
  5. Nie bardzo bohaterze, przestałem grać aż gra wróciła do normy, wiele sobie na mnie nie potestowali. I nie mam się całkiem dobrze. Na skutek obniżenia dawki HL we krwi spadła mi odporność....a może to tylko stres 🤔
  6. Slasher TPP by zrobili, nie serial u słynącego z crapów producenta.
  7. O ile pamiętam Valve "torturowało" użytkowników Steam testami wersji gier pod OS Linux już jakiś czas temu. Ja tam im nigdy nie zapomnę jak skaszanili mi Half-Life bo "ktoś to g*** musi testować by linuxiarze mogli kiedyś zagrać".
  8. Um, nie. Takie gry są, bo się sprzedają. To nie zmyślone prawa statystyki, to prawo popytu i podaży (co tekst autora potwierdza). Dla niewybrednego odbiorcy robi się chałturę, jak ktoś chce robić dobre gry dla wymagającego odbiorcy... to przynajmniej nie będzie wydawała byle czego. To po pierwsze. Po drugie nie każdy ma dobry gust czy tzw. talent vide Uwe i jego "ekranizacje". BTW Jak Pana koledzy kolegów tacy wrażliwi ...to po co oni to sobie robią? Wyczuwam krytykę kapitalizmu. W XXI wieku? To nic złego robić coś dla pieniędzy, nawet jeśli "rani to wrażliwe gusta" co poniektórych. TO nie czyni nikogo "sługami diabła". No właśnie, i może nawet za ten swój wkład nie ma powodu do wstydu? Jak animatorzy od ME Andromeda, gdzie to programiści silnika nawalili, ale g**** poleciało na twórców animacji. No właśnie, jak Uwe. Skłaniam się jednak ku opcji pt "Domknęliśmy budżet i teraz robimy dobrą minę do promocji". BTW Mówimy o biznesmenach-decydentach czy twórcach? Bo to się zwykle nie pokrywa... Hmm, czyżby jakieś osobiste doświadczenia autora? "F*** that loser." Pewien gość, podobno człowiek sukcesu, przynajmniej jego gra się sprzedawała, wydał onegdaj takie oświadczenie. Choć samego gościa i jego gry nie trawię, używam jego słów, by oddać swój stosunek do tych "biedaczków".
  9. Ja tak z innej "beki": Co za imbecyl przetłumaczył tytuł filmu tylko w połowie?
  10. Oh, żeby tak 500+ stawiało na "twórców" promujących kraj, a nie produkujących bezrobotnych
  11. zadymek

    W Skyrima wciąż grają "miliony ludzi"

    Czy zapewniają wsparcie dla modów?
  12. Słusznie, powinno się ostrzec ludzi, że bycie imbecylem, który daje małolatowi kartę kredytową kosztuje
  13. Aha, czyli robimy produkt pod połowę kupujących, tą gorszą, co to "nie docenia", reszta, ta lepsza, ma spadać na szczaw. Skoro gość lubi porównania, może zastosujmy tą logikę do innych produktów: - darujemy sobie rygorystyczną kontrolę jakości i serwis mobilnych respiratorów, 50% i tak nie zostanie użyta - filtr w naszym wodnym odkurzaczu może być badziewny, 50% użytkowników nie ma twardej wody - 50% głosujących popiera ten projekt ustawy, więc możemy być spokojni o stan zadowolenia obywateli - remont niesprawnych linii w rejonie nie jest priorytetem, bo 50% populacji nie ma awarii - gram.pl nie potrzebuje edycji postów, 50% postujących nie używa tej opcji BTW Porównanie z Cameronem genialne, jakby jeszcze ktoś sprawdzał ile widzów opuszcza seans...
  14. Taa, a w Dark Souls nie chodzi o refleks i wysoki poziom umiejętności Uwierzę, jak zobaczę. Póki co, pod względem zarówno dynamicznych starć, jak i radzenia sobie z problemami na różne sposoby te całe Soulsy nie mają startu do Dragon's Dogma.