gamemaker

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    11
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O gamemaker

  • Ranga
    Robotnik
  1. gamemaker

    Quake Live - temat ogólny

    http://www.dobreprogramy.pl/Quake-w-przegladarce-Google-udowadnia-ze-mozna,Aktualnosc,17501.html
  2. gamemaker

    Quake Live - temat ogólny

    Niezlym pomyslem jest zamiast poruszac sie WSAD-em przesunac sie o jeden rzadek klawiszy w prawo czyli EDSF. Mozesz wtedy zbindowac pod serdeczny palec np W, A, X a pod wskazujacy R, T, G, V. Mozna rowniez pod rolka miec bronie (na dol, do gory i wcisniecie - tak ma np l1nkin). A Fatal mial spaware pod MOUSE2 :)
  3. gamemaker

    Quake Live - temat ogólny

    Widze ze czytasz ORGa :) lama1?
  4. gamemaker

    Quake Live - temat ogólny

    http://www.quakelive.com/forum/showthread.php?t=40171
  5. gamemaker

    Quake Live - temat ogólny

    Jak chcesz wpisac w konsoli to cg_drawgun 1 (bez " "). Mozna jeszcze podczas gry (najlepiej z botami zeby sie nie stresowac) w game menu/game settings/advanced zmienic gun model na normal. Dlatego podczas gry bo te opcje w menu na stronie sa niedostepne.
  6. gamemaker

    Quake Live - temat ogólny

    cg_drawGun "0" - calkowicie wylaczony widok broni cg_drawGun "1" - jest widoczna i sie gibie na boki :) cg_drawGun "2" - widac ale sie nie gibie
  7. gamemaker

    Quake Live - temat ogólny

    Wie ktoś może jak ustawić sobie takie ściany jak na tym filmiku? Mysle, ze te komendy dadza podobny efekt: r_fullbright "1" r_overbrightbits "0" r_vertexlight "1" duzy r_picmip np 10 r_subdivisions "80" (to akurat zmienia krzywe, nie wplywa na widok scian w sensie koloru) Wlasnie zaliczylem pierwsze dwa duele - dawno tak przerazony nie bylem :D. Wczesnien caly czas CA katowalem. Strasznie stresujace te duele Tu jeszcze dodam fajny config generator http://www.holysh1t.net/quake-live-config-generator/ i strona z custom HUDami http://qlhud.core.ws/
  8. gamemaker

    Quake Live - temat ogólny

    Moze nie kazdy sledzi jakie zmiany wprowadzaja nowe updaty i nie czyta serwisow zwiazanych z ql wiec podam tu kilka moim zdaniem ciekawych komend. Wielu z Was na pewno je doskonale zna ale moze komus sie przydadza :) Mozna uzyskac bardzo zarowiastego "przeciwnika": http://www.donniedomino.com/images/shot0390.jpg http://www.donniedomino.com/images/shot0391.jpg http://www.donniedomino.com/images/shot0388.jpg A oto komendy ktore powoduja ten efekt (dziala wylacznie z bright skinami np keel/bright) cg_forceEnemyModel "keel/bright" cg_enemyUpperColor "0x00FF00FF" cg_enemyLowerColor "0x00FF00FF" cg_enemyHeadColor "0x00FF00FF" r_enablePostProcess "1" Kolejna fajna opcja wprowadzona w ostatnim updacie jest: cg_deadBodyDarken "1" - po zabiciu przeciwnik robi sie natychmiast czarny Jesli chodzi o tryby druzynowe to polecam uzycie innego modelu dla wlasnej druzyny niz przeciwnej. Wtedy inne odglosy wydaja przeciwnicy niz Twoja druzyna co pozwala grac "na sluch". Np: cg_forcemodel "0" cg_forceteammodel "visor/red" - proponuje takiego jakim sie samemu gra w wersji red cg_forceenemymodel "keel/bright" Gorzej jak sie gra keelem :) Komendy wylaczajace rozne "efekty broni" (dymy, luski, oswietlenie od ognia z rakiety itp): cg_brasstime "0" cg_marks "0" r_dynamiclight "0" cg_muzzleFlash "0" cg_smoke_SG "0" cg_smokeRadius_GL "0" cg_smokeRadius_RL "0" cg_smokeRadius_NG "0" Cg_bubbleTrail "0" cg_lightningImpact "0" - wylacz "biala tarcze" na koncu promienia lightning guna Ktos sie pytal jaki fov uzyc. Oczywiscie rozne sa gusta :) ale np w quake 3 wiekszosc topowych graczy miala cg_fov "110". Im wiekszy tym wieksze pole widzenia ale rowniez coraz mniejszy model przeciwnika (szczegolnie widoczne na duzych mapach). Zdania sa rozne ale jak rozmawiam w grze to wielu dobrych graczy ma 105 lub 110. Ale to tylko taka sugestia wazne zeby Ci sie dobrze gralo :) A co do thin shafta o ktorego rowniez ktos pytal (cienki promien lightning guna). Z tymi ustawieniami jest dosc cienki :) Tutaj opcje dla wylaczonego widoku broni (ktory bardzo polecam - wystarczy sie przyzwyczaic, lub jesli sie myli dodac dla kazdej broni inny celownik) cg_gunX "-10" cg_gunY "3" cg_gunZ "-8" bind x "weapon 1; cg_drawgun 0" // Gauntlet bind x "weapon 2; cg_drawgun 0" // Machine gun bind x "weapon 3; cg_drawgun 0" // Shotgun bind x "weapon 4; cg_drawgun 0" // Grenade launcher bind x "weapon 5; cg_drawgun 0" // Rocket launcher bind x "weapon 6; cg_drawgun 2" // Lightning gun bind x "weapon 7; cg_drawgun 0" // Railgun bind x "weapon 8; cg_drawgun 0" // Plasma gun Jesli komus przestaje dzialac myszka to przywraca jej dzialanie in_restart. Mozna ta komende zbindowac np: bind F5 "in_restart" Ciekawych i uzytecznych komend jest jeszcze troche ale nie wiem czy i tak juz sie za bardzo nie rozpisalem :) Zainteresowanych gra zapraszam tutaj http://www.quake.net.pl/board/?action=topic&fid=272
  9. gamemaker

    wPLNomania! super oferta (reklama)

    Ciekaw jestem, czy gdyby wszyscy niezadowoleni z "super oferty" wPLNomanii, własciwie lekceważenia wątku z programem związanego, "darmową dostawą"pod warunkiem zakupu o wartości powyżej 500 złotych (pytanie ile osób do tej pory z tego skorzystało?) zaczęli wszystkie newsy oceniać na 1, jak drastycznie spadłaby ich średnia? Muszę niestety przyznać, że bardzo się zawiodłem na cdprojekt/gram.pl... Mimo wszystko również mam nadzieję, że mój do niedawna ulubiony wydawca gier, wyciągnie z opinii klientów właściwe wnioski.
  10. gamemaker

    Beta Quake Live dostępna dla wszystkich!

    Do palpatine Oto kilka linkow ktore powinny pomoc: http://www.quakelive.com/forum/showthread.php?t=11013 http://www.holysh1t.net/quake-live-configs-for-download/ http://www.holysh1t.net/which-config-to-customize/ na stronie odnosniki do kolejnych porad