Guziel

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    9
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O Guziel

  • Ranga
    Obywatel
  1. > Mimika? Pograłem chwilę. Mimiki postaci w tej grze NIE MA. W dodatku mam jakieś dziwne > gówniane ścinki przy każdym trafionym ciosie w walce i nichuchu nie wiem, co z tym zrobić. Mam to samo i nie ważne czy dopalam na kompie z GTXem czy z radkiem. Gra płynnie chodzi ale są jakieś śmieszne ścinki w momencie zadawania ciosu i przez to gra jest niegrywalna.
  2. @Shaddon Czytaj ze zrozumieniem "Max Detale !" czyli odpalone łącznie z "nielimitowana pamięć wideo" Włączone miałem wszystko co tylko dało się włączyć by poprawić graf i nic to nie pomaga.
  3. Po odpaleniu gry na max detalach doznałem szoku bo gra wcale nie wygląda jak na podrasowanych edytorami scrinach producenta. Postacie wyglądają jak bandy plastelinowych ludków gdzie próżno dopatrywać się twarzy żołnierzy. Gra w porównaniu do Shogun Total War 2 wygląda po prostu bardzo biednie :( Optymalizacja też leży i kwiczy no ale w tym temacie to patcze powinny załatwić sprawę jednak jakości grafy już nie zmienią :( Gra była testowana na 2x GTX 760; i5 4670k
  4. Guziel

    Company of Heroes 2 - recenzja

    > Natomiast sprawa z multi i 5 dodatkowymi dowódcami dostępnymi dla posiadaczy > kolekcjonerki z pre-orderu Steam, to fajny żart :) Podobnie, jak z double XP weekend, > który się skończył właśnie. Doczytaj dokładnie informacje ze strony COH2 Doświadczenie z bety zachowają gracze którzy zamówili grę w pre-order, wiec podwójne doświadczanie weekendowe ma racje bytu. ps. w becie też miałeś misje z kampanii
  5. Guziel

    Company of Heroes 2 - recenzja

    Recenzja bardzo kiepska i widać że osoba pisząca ten artykuł miała bardzo krótki kontakt z multi jeśli wg takowy miała. Poza tym jest to opis BETY gdzie w czasie jej trwania były z cztery paczę niektóre ważące po 800 MB i całkowicie zmieniające statystyki jednostek oraz umiejętności dowódcy. Recenzja gry powinna mieć miejsce po premierze a nie na becie.
  6. Guziel

    PlanetSide 2 - recenzja

    > > Na jakim sprzęcie Ty grałeś? Chłopie, to jedna z lepiej wyglądających gier. > > Na takim, że przy ustawieniach maksymalnych miałem ponad 60 klatek cały czas. I jak widzę > te tekstury rozmyte, to aż mi się przykro robi. hehe chyba zapomniałeś oprócz dania opcji na ultra przesunąć suwaka który odpowiada za rendering i od razu by ci rozmyte tex-tury zniknęły a pojawiły się ostre i wyraźne (ogarnij pierw opcje gry zanim skomentujesz) > > Przecież to zależy od graczy i tego jak grają i jak się między sobą komunikują a > nie od samej gry > > Zależy od gry, jeśli nie umożliwia ona takiej komunikacji. Jak masz 32 graczy na stronę > to wystarczy VoIP. Jak masz 3000 graczy, to trzeba wymyśleć coś innego, jakąś metodę > koordynacji, a w grze nie ma nic takiego, zupełnie nic. Nie ma nawet jak zasygnalizować, > że jakaś struktura jest atakowana przez przeważające siły wroga i że potrzebna jest pomoc > w obronie - czat to za mało przy takiej liczbie graczy i jednocześnie rozgrywanych bitew, > potrzebne są inne narzędzia. A tych nie ma. Narzędzia są tylko trzeba rozwinąć umiejętności postaci w zakresie taktyki no ale jak się pograło chwilkę to jasne że się nie wie o takich opcjach. Proponuje tez patrzeć na mapę globalna na której jak byk są pokazane posterunki aktualnie atakowane. > > Oprawa graficzna i dźwiękowa? IMO rewelacja, zwłaszcza muzyka. > > Muzyka jest w porządku, ale odgłosy broni są żałosne, czuję jakbym strzelał z zabawek > dla dzieci. Battlefield 2142, Tribes: Ascend i Section 8: Prejudice też miały futurystyczne > bronie, ale miały one lepsze, bardziej mordercze brzmienie. A tutaj? Piu, piu, piu. Mordercze brzmienie w futurystycznej broni ;) n/c...... > > Jaki serwer i frakcja? > > Chyba Cerberus, czy jakoś tak. Republika. Też gram na tym serwie i wiele razy widziałem epickie bitwy oraz to jak obrońcy zwyciężają po długich ciężkich walkach. Małe posterunki często stają się ofiarami opisanych rajdów ale nie wielkie konstrukcje których paru graczy z klanu nie da rady zdobyć od tak z miejsca.
  7. po weekendowej becie jestem bardzo rozczarowany :( gra jest średnia a skile postaci bardziej przypominają Final Fantasy a niżeli serie Diablo. Na każdym kroku widać wpływ WoTa oraz mangi. Do uwieńczenia brakowało mi tam tylko jakiegoś summona w postaci Pandy albo pluszowego misia ;) jak dla mnie 6/10.
  8. hmm grałem na GTX560Ti 2g 900Hz i jakoś na wysokich ustawieniach PhysX ani nie"pierneła" gra więc dziwi mnie ta recenzja, albo resztę sprzętu na którym redaktor miał gtx560 wsadzonego była kiepska.