maggit

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    1451
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O maggit

  • Ranga
    Przewodniczcy
  1. Zaraz, zaraz. Jest spora różnica. Z tego, co tu przeczytałem, to ID płaciłoby za mody, a nie gracze. Więcej takich niedopieczonych artykulików, gram. Brawo.
  2. Jeszcze mogliby dorzucać do niego ładowarkę.
  3. Mogliby jeszcze pomyśleć o innych platformach.
  4. Nie wiem, czy nazwałbym Bloodborne klasycznym RPG. Nie jest ani klasyczne względem japońskich rpg ani zachodnich.
  5. > Najs jakbym oglądał Iron Sky :< > Jak tak dalej pójdzie to Romeo od Julii będzie czarny... a to zaraz tego się już doczekałem. Olaboga, no koniec cywilizacji. Nie daj Boże żeby Otello był czarny, a Skłodowska-Curie była kobietą.
  6. Coś mi się wydaje, że będzie powtórka z AC: Unity.
  7. Paleta kolorów jak z pierwszych Falloutów. :P
  8. Fajne. Jestem pod niezłym wrażeniem. :D
  9. Jeśli ktoś nie oglądał K-Pax albo American Beauty, to nie widział co potrafi Kevin Spacey.
  10. Czyżby sukces był poza ich zasięgiem? Myślę, że miło by było gdyby ktoś spróbował czegoś nowego, a nie powtarzał schematy utarte przez produkty minecraftopodobne. :/
  11. No, Bioshock 2 miał nie do końca udaną fabułę, ale talent niewiele mógł w tym pomóc.
  12. maggit

    Piętnaście lat z Tonym Hawkiem

    Tak swoją drogą, należy nadmienić, że THUG2 ma moda, który dodaje do niego mapy z poprzednich gier THUG1 i THPS4 (choć tylko w multiplayerze i free ride) a nazywa się on THUG PRO. Warto obczaić.
  13. Fajne, choć znając mody do GTAIV, gra zapewne często się wiesza/wywala do pulpitu.
  14. > Nie podoba mi się, że rozmieniają moją ulubioną grę ostatnich lat na drobne. Jeżeli będzie > jednak trzymało to poziom DLC z artoriasem, to będę musiał zakupić, ale już po wydaniu > całego trójpaku, najlepiej w polskiej cenie. Grałem już w coopie (jako fantom) i zdołałem zobaczyć dwójkę bossów, jeden wydaje się mieszanką Artoriasa i Shivy, drugi to wierna kopia Smelter demona ze zmienioną głową i niebieskim kolorem miecza. :/ Lokacje wydają się małe, ale moi hosci ewidentnie spieszyli się do bossów, więc może podchodzili już któryś raz do walki. Niestety, pomimo tego, że moi gospodarze ginęli potwory nie wydawały się mocno trudne (szczególnie smelter demon).