Blackhand

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    4043
  • Dołączył

  • Ostatnio

Blackhand ostatnio wygrał w dniu: 17 Październik 2017

Blackhand miał najwięcej polubień!

Reputacja

2 Neutralna

O Blackhand

  • Ranga
    2716057

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Ciekawe co z grami, które okoniem stają na systemach 64-bitowych czy na 10-ce - 1.01.19 wywalą z katalogu wszystko, co powstało tak do 2005 (bo na samodzielne instalatory jak na GOGu na pewno nie ma co liczyć)?
  2. Blackhand

    Zgarnij za darmo grę Unreal Gold

    Hm, właśnie doczytałem, że gra wymaga downgrade patcha, żeby np. cieszyć się nią w rozdzielczości HD xD. Btw, darkmatch... zadziwia mnie, że ta wariacja na temat DM nie zdobyła na tyle popularności żeby inni twórcy ją kopiowali... A tak na marginesie, o ile mnie pamięć nie zawodzi, to :D.
  3. Blackhand

    Rage 2 bez lootboxów

    Właśnie dokonałem przełomowego odkrycia, patrzcie: O nazwę to "koło".
  4. Blackhand

    Telefony Komórkowe

    Podejrzewam, że temat jest martwy, ale może akurat się ktoś odezwie :). Jestem na kupnie nowego telefonu, tak do 500zł, niezbyt duży (aktualnie mam Xperię L i dość duża jest, z trudem mieści się w kieszeni). Odpadają telefony Sony i Samsunga, jakiegoś Xiaomi chętnie bym wypróbował. Bardzo mile widziane wymienna bateria i slot na kartę uSD, nie przepadam za pamięcią dzieloną na pamięć wewnętrzną i wirtualną kartę SD. System - Android.
  5. Witamy (TA) Spring na Steam :D. Nie dziwota, że F2P, twórcy engine'u bądź aktualni posiadacze praw do TA by twórców w skarpetkach puścili.
  6. Nie kumam tej manii usuwania wersji zwykłych jak tylko HD/remaster/whatever wychodzi... O ile ma to (jakiś) sens w przypadku Bulletstorma i Duke'a od Gearboxu, to już takie przypadki jak wyżej dziwne trochę są... Do upgrade'u sprzętu chcą ludzi przymuszać czy co?
  7. Nieoficjalnie jest już w Darkest Dungeon :P.
  8. Hm, mi się kojarzy z takim FPSem z Amigi, Project Battlefield się chyba to-to nazywało (i najbliżej temu było do Wolfa3D :P). BTW, lusterko wsteczne w FPSie... Chyba ostatni raz widziałem taki patent w Road Warrior a.k.a. Quarantine 2.
  9. Co tam porty z SNESa, erm, iOSa, moimi "faworytami" są Z (port z iOSa gry pierwotnie blaszakowej, oczywiście przeniesiony tak, że w pierwotnej wersji ze względu na sterowanie dostosowane pod dotyk nie dało się grać, że nie wspomnę o sequelu, który zadebiutował na Steam w wersji okrojonej w stosunku do pierwotnej wersji PC) i ścigałka Motorhead (to dopiero kuriozum - gra "śmiga" na emulatorze PSX(!), oczywiście daleko jej do pierwotnej wersji PC, która wyciskała z mojego PowerColor Evilkinga 110% mocy).
  10. Blackhand

    Film z Mario w roli głównej potwierdzony

    @up Może nie :). Może się akurat odbiją od dna z nową marką, bo już chyba gorzej, niż w przypadku Despicable Me 3, nie może być :).
  11. Niemcy mają Uwe Bolla, Amerykanie - Michaela Bay'a, my - p. Vegę . Swoją drogą, "z niecierpliwością" czekam na ten remake Ptaków Hitchcocka produkowany przez pana Bay'a :D.
  12. MS ma długą kartotekę jeśli chodzi o ich "cudowne" usługi, po zamknięciu GfWL (nigdy nie udało mi się do tej usługi zalogować z poziomu gry, zawsze musiałem grać na koncie offline, jedyny przypadek, gdzie wszystkie "sprawdzone" i "1000% pewne" sposoby zawiodły) niektóre gry powiązane z tą platformą stały się bezużyteczne, na SkyDrive po trochu okrawają miejsce, ale największym (autocenzura) było zablokowanie Windows Update dla Visty na jakieś pół roku przed oficjalnym zakończeniem wsparciem dla tego systemu i zablokowanie tegoż WU dla W7 posiadaczom Ryzenów i procesorów intela 9-tej generacji. Zatem, moim zdaniem, najlepiej zaczekać, aż któryś menadżer w MS stwierdzi, że WS jest nieopłacalny i każe wyłączyć serwery - wtedy albo gra trafi do jakiejś normalnej usługi albo niech już lepiej przepadnie w odmętach przeszłości.
  13. Czyli będą kosmiczne croissanty? A tak serio, nie grałem w "jedynkę", ale podobno balans w multi tam leży i kwiczy (jak nie grasz Orkami, to skazujesz się na przegraną), więc robienie sequela z "ulepszonym multiplayerem" zalatuje mi wałkiem na miarę Planetary Annihilation. Wiem, łatanie gry pochłania fundusze, a nie przynosi zysków, ale jakoś ludzie od War for the Overworld dają sobie radę, choć zespół liczy, jak to jeden z twórców żartobliwie ujął, 2,5 programisty, a gra Early Access opuściła dobre ponad 2 lata temu (a patch 2.0 zbliża się wielkimi krokami :P).
  14. Nie ma nad czym rąk załamywać - to całkiem normalne, że najwięcej jest średniaków, a hitów i crapów stosunkowo niewiele. A że rynek nieduży (w porównaniu do takiego USA to wręcz mikroskopijny), to i może się zdarzyć, że gdzieś w ilości zero się trafi.
  15. Bez łaski, na GOGu jest wersja DRM free, jak się ktoś uprze, to wypali sobie na DVD, wydrukuje okładkę i będzie miał "boxa" na poziomie współczesnych wydań pudełkowych.