Michal_1232
Gramowicz(ka)-
Zawartość
306 -
Dołączył
-
Ostatnio
Reputacja
0 NeutralnaO Michal_1232
-
Ranga
Brygadzista
-
Mass Effect Andromeda - cosplayerka bez doświadczenia winna tragicznym animacjom twarzy
Michal_1232 odpisał Gram.pl na temat w Newsy i teksty
Gra powstawała przez 5 lat i jest jedną z największych premier EA w tym roku dlatego rzeczywiście szokującym jest, że ktokolwiek ma czelność być niezadowolonym z tak tragicznego (bo efekt jest tragiczny niezależnie od tego co piszesz) wykonania tego elementu, a już w szczególności osoby, które wydały na nią prawie 200zł. W takiej sytuacji nic nie tłumaczy twórców. Co więcej, po pokazie w grudniu były zgłaszane uwagi na temat marnych animacji i BioWare tłumaczyło wtedy, że są ich świadomi i pracują nad tym. Teraz okazuje się, że nie wiadomo nawet czy animacje zostaną w ogóle poprawione, więc ktoś tu chyba minął się z prawdą. Oczywiście nic nie usprawiedliwia osób wygrażających innym ludziom w internecie, ale z tym chyba wszyscy tutaj się zgadzają. Za to jak zwykle z przyjemnością czytam komentarze w stylu "jak sie nie podoba to nie kupuj". -
Muszę Cię zmartwić, ale w moim przypadku okienko jest przyciemnione i nie ma możliwości zmiany czegokolwiek. Jeśli taka opcja faktycznie istnieje to spróbuję przeinstalować program. Nie zmienia to faktu, że na stronie gog niema do ściągnięcia polskiej wersji i niejako jestem zmuszony do skorzystania z galaxy, którego starałem się unikać.
-
Przepraszam za dubla, ale nie widzę opcji edytowania. Dialogi działają normalnie przy ustawionej angielskiej wersji. Wygląda więc na to, że galaxy nie ściągnął mi w ogóle polskich dialogów. Dodatek musiałem ręcznie ściągnąć i ponownie zainstalować tym razem ze strony bo w galaxy nie ma możliwości zmiany języka na polski. edit: Radość przedwczesna, ściągnięcie dodatku ze strony niestety też nic nie dało.
-
Ja niestety też mam problem z dodatkiem. Całość ładnie mi się ściągnęła i zainstalowała, ale niestety w DLC mam zupełny brak dialogów! Animacje postaci wyświetlają się poprawnie za wyjątkiem ruchu ust. Rozmowy z podstawki działają normalnie, problem dotyczy tylko dodatku. HoS pobrałem przez GoG galaxy i tam też wyświetla mi się, że wersja gry jest po angielsku wiec może to stanowi problem. Ogólnie jestem trochę rozczarowany, gdyby ktoś miał jakiś pomysł to byłbym wdzięczny.
-
Chciałem ostatnio ulepszyć moje runy i glify dlatego zainwestowałem w kilka schematów. Niestety w menu rzemiosła ilość wymaganych przedmiotów wyświetla mi się jako 0 pomimo, że mam wszystkie składniki. To jakiś bug czy po prostu robię coś źle?
-
Teraz aż mi głupio, że sam tego nie znalazłem :)
-
Przy pobieraniu poprzez galaxy instaluje mi się wersja angielska. Można to później zmienić z poziomu programu albo gry?
-
Mam dokładnie ten sam problem. Przy instalacji drugiego dysku wyskakuje mi błąd... To będzie dluga noc.
-
GTA ma aż 7 płyt? Teraz aż żałuję, że nie zaczekałem na wersję PC :) od razu przypominają się stare czasy Baldura. Przyjrzałem się też dokładnie nowej mapie i kilka rzeczy mi nie pasuje. Nie widzę na niej Tretogoru. Kaer Morhen też wydaje się być znacznie bliżej niż na starszych mapach.
-
Cztery dyski z grą + ścieżka dzwiękowa.
-
Gra już do mnie dotarła. Pudło prezentuje się wyśmienicie, zobaczymy jak będzie z samą grą gdy już przebrnę przez instalację i aktualizacje. Niestety kawałek figurki był u mnie ułamany (niewielka gałązka wystająca ze skrzydła gryfa) trochę szkoda, ale kropelka powinna sobie dać z tym radę bez większego trudu :) Jestem też trochę zawiedziony rozmiarem instrukcji (4 strony) i "kompendium" (15 stron). Wypada to bardzo słabo na tle takich gier jak zeszłoroczny Wasteland czy Pillars of Eternity, które miały instrukcje po 70 stron a do tego były finansowane z kickstartera, zamiast tego cdp poszło w ślady DAI. Normalnie coś takiego mnie nie rusza, ale RPG to gatunek, gdzie instrukcja bywa pomocna. Całe szczęście, że sesja poprawkowa dopiero we wrześniu ;)
-
Borderlands 2 GOTY oficjalnie! Znamy datę premiery i zawartość
Michal_1232 odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Najlepiej w launcherze gry, w zakładce pliki danych odhaczyć Caravan Pack, Classic Pack, Mercenary Pack i Tribal Pack i problem z głowy. To fakt, że w początkowej fazie gry posiadając wszystkie zestawy jest dużo łatwiej, ale na dalszym etapie ten sprzęt staje się bezużyteczny. Poza tym, jeżeli gra jest dla Ciebie za łatwa polecam wysoki poziom trudności i tryb hardcore, w odróżnieniu od "trójki" NV potrafi wówczas sprawić trochę problemów. -
Planes... Numenera: Torment? Fargo o pracach nad kontynuacją
Michal_1232 odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Generalnie po przeczytaniu tej informacji ucieszyłem się jak dziecko. Wreszcie doczekamy się następcy Tormenta unikając dodatkowo sztucznego dopisywania dalszego ciągu do zamkniętej historii. Cieszy mnie także, że do prac zaangażowano Montego Cooka, który tworzył bardzo ciekawe dodatki do D&D. Słowa Fargo o Tormencie jako idei z jednej strony uważam za absolutnie słuszne, z drugiej jednak bardzo żałuję zmiany settingu. Sigil i cały Planescape były światem, który bardzo lubiłem i do którego zdążyłem się przywiązać, nie tylko poprzez Tormenta. Patrząc jednak na to z innej perspektywy, gdyby WotC jakimś cudem jednak udzieliło licencji, to całość opierałaby się zapewne na najnowszej edycji lochów i smoków, a powiedzmy sobie szczerze, że począwszy od 3 edycji Wieloświat został zepchnięty do roli nieba/piekła dla nudnego i sztampowego FR. Dodatkowo sama mechanika D&D w Tormencie była raczej jego wadą. Poczekamy zobaczymy, trzymam kciuki za Numenerę. -
Czy The Elder Scrolls Online wygląda tak samo, jak Skyrim? Zobacz galerię nowych screenów
Michal_1232 odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Wiadomo coś na temat obszaru na jakim bedzie się toczyć akcja tej gry? Pytam, bo na screenach widzę ujęcia zarówno z Black Marsh, Cyrodill, Skyrim, jak i z Morrowinda czy Hammerfell. Sugerowałoby to, że obszar gry obejmowałby bardzo dużo prowincji, a może i nawet całe Cesarstwo, co wydaje się być zadaniem karkołomnym, zwłaszcza jeśli twórcy będą chcieli trzymać się tego, co zostało przedstawione w poprzednich częściach. -
Twórca legendy Planescape: Torment myśli o drugiej części
Michal_1232 odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Niestety jest dokładnie tak jak mówisz. WotC oficjalnie zamknęło setting, jeśli się nie mylę, wraz z wydaniem edycji 3.0 Moim zdaniem posunięcie tragiczne, bo Wieloświat był najlepszym settingiem w całym D&D. Pewne marne strzępy informacji pozostały w "Księdze Planów" i kilku innych podręcznikach (Czarci Foliał, Hordes of the Abyss, Tyrants of the Nine Hells itp) zamiast tego dostaliśmy dziesiątki podręczników z arcynudnego FR. Duchowemu spadkobiercy Tormenta mówię tak, chociaż brak Sigil i mechaniki ADnD będzie mi doskwierał.