privateer
Gramowicz(ka)-
Zawartość
32 -
Dołączył
-
Ostatnio
Reputacja
0 NeutralnaO privateer
-
Ranga
Robotnik
-
THQ zapowiada samodzielny dodatek do Supreme Commandera!
privateer odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
dobra, nie wszyscy naraz bo sie pogubie :> temat juz i tak nieaktualny bo widac juz w zapowiedziach.. -
THQ zapowiada samodzielny dodatek do Supreme Commandera!
privateer odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Czy ktos z CDP potrafi sprecyzowac date premiery dodatku? Czy wogole CDP zajmie sie jego wydaniem na rynek w naszym ukochanym kraju? -
hehehehe jeszcze troche i polska wersja SupComa wyjdzie razem z obsluga DX10
-
Supreme Commander & Total Annihilation - temat ogólny [M]
privateer odpisał Retro32 na temat w O grach
L O L - ale plamsko <zalamka> :P thx za korekte :P:P:P:P -
Supreme Commander & Total Annihilation - temat ogólny [M]
privateer odpisał Retro32 na temat w O grach
Hmm, na tej stronce http://www.xfire.com/files/2613/ jest latka do Sup''a, co ciekawe, napisali ze wprowadza 3217 napraw i zmian do gry !!!! Wiec jak lata z polska edycja bedzie zawierac ok 500-600 to przepraszam, ale niech sobie to........daruja :> A mniejszy interfejs (taki jak na skrinie podanym przez Zakharova) jest jako opcja wygladu (Alt+strzalka w dore lub dol). -
Ujawniamy zawartość polskiego wydania gry Supreme Commander!
privateer odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Mam pytanie do kogoś z CDP: czy testowaliście SupComa pod Vistą ? Jeśli tak, to czy jest różnica w wydajności gry w porównaiu z Xpkiem? -
Supreme Commander & Total Annihilation - temat ogólny [M]
privateer odpisał Retro32 na temat w O grach
yhh, macie problem z tym interfejsem, jak przeszkadza to mozna go przecierz wylaczyc :P -
>... patrze przez takie małe okienko (skoro to następca Total Aninhillation to czemu nie wzięto przykładu podczas gry wciśnij alt i kursor "w gorę" - interfejs zmieni położenie lub ctrl + f1 (może jeszcze + shift lub alt, nie pamiętam teraz) - to zniknie Ci całkowicie interfejs animacja jednostek jest niezła, co prawda Twoj dowódca makareny nie zatańczy bo to w koncu jednostka mechaniczna i może mieć kłopot z poruszaniem w biodrach :) ale np przypatrz się z bliska jak niszczyciel Cybrian wygramala się z wody na plaże albo jak zgrabnie nożkami przebiera eksperymentalny monkeybot czy jak mu tam - ten pajączek z laserkiem co przetapia jednostki jak huta :P
-
Supreme Commander & Total Annihilation - temat ogólny [M]
privateer odpisał Retro32 na temat w O grach
Czegos takiego nie zaobserwowałem, ale czasem wogole nie mogłem się "podłączyć" inżynierem do bardzo dużego wraku - pomaga obejście go z innej strony i ponowne wydanie rozkazu recyklingu :) Zauważyłem za to, że demo ma ten sam błąd co beta - jednostki mają kłopot z wytyczeniem drogi do celu w momencie gdy przechodzą obok innej, która wspiera kolejną (strasznie się zaczynają szamotać jakby nie wiedziały w którą stronę podążać). -
Supreme Commander & Total Annihilation - temat ogólny [M]
privateer odpisał Retro32 na temat w O grach
Co Wy ludzie klepiecie? Nie ma wraków? Chyba gracie nie w tę grę :> Może sie juz pomyliło ze StarCraftem ? :D Jak najbardziej są wraki ale malutko z nich metalu się wyciąga, no chyba że z jednostki eksperymentalnej / okrętu / większego budynku :D -
dodam jeszcze tyle ze gra uruchamia sie na kartach graficznych od gf6 wzwysz, jak masz gf5x to zapomnij o tym, ze chociarz menu poogladasz :/ co do radkow to nie wiem jak wyglada sprawa, oficjalne wymagania tak sie prezentuja: SYSTEM REQUIREMENTS MINIMUM SYSTEM REQUIREMENTS: Microsoft® Windows® XP Service Pack 2, Vista 1.8 GHz processor 512 MB RAM 8 GB available hard drive space 128 MB video RAM or greater, with DirectX 9 Vertex Shader / Pixel Shader 2.0 support (Nvidia 6x00 or better) Sound card, speakers or headphones Broadband internet connection (DSL/Cable). RECOMMENDED SYSTEM REQUIREMENTS: 3.0 GHz Intel or equivalent AMD processor or better 1 GB RAM or better 8 GB available hard drive space 256 MB video RAM, with DirectX 9 Vertex Shader / Pixel Shader 2.0 support (Nvidia 6800 or better) Internet connection with Cable/DSL speeds Note: recommended specifications provide optimal experience for single player and up to 4 player/medium size map multiplayer
-
cos AI spackali w tym demku, jest prawie jak zyleta - nie tak ostre ale cienkie :/ beta supcoma "nieoficjalne AI" miala lepsze
-
gry-online jest dla sucker''ow ktorzy lubia placic, tu jest za free i robi sie ponad stufke kb/s
-
----> Dead-pl thx za linka :D :D :D
-
Supreme Commander w planie wydawniczym CD Projekt!
privateer odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
yhh, i data premiery z 8 marca rozplynela sie na marzec, poczekamy jeszcze troche i bedzie na kwiecien albo i maj :P:P:P