Dawn-of-War-II

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    9
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O Dawn-of-War-II

  • Ranga
    Obywatel
  1. Dawn-of-War-II

    Medal of Honor

    Eee, jak dzisiaj się kończy beta MoH to rozumiem czemu taki zastój w temacie i nikt się nie zgłasza po kod :-<
  2. Dawn-of-War-II

    Medal of Honor

    Co jest? nikt nie chce się zgłosić po klucz do bety MoH? "Dziwny jest ten świat"
  3. Dawn-of-War-II

    Battlefield 2

    Czyli jak patch Ci coś zwali to ratuj się następnym. Dzięki, warto wiedzieć :->
  4. Dawn-of-War-II

    Dragon Age

    Ta czułem, że to o niego chodzi ale nie byłem pewny. Dzięki
  5. Dawn-of-War-II

    Dragon Age

    Wszystkich kojarzę z wyjątkiem . Gdzie on jest?
  6. Dawn-of-War-II

    Battlefield 2

    Zainstalowałem do BF2 patch 1.4 pograłem w single 5-6 razy i coś mi się posypało. Po wczytaniu jakiejkolwiek mapy gra mi się wyłączała. Nie pomogła również reinstalacja. Czy ktoś może mnie coś poradzić?
  7. Dawn-of-War-II

    Medal of Honor

    Oddam klucz do bety w dobre ręce, choć czytając ten temat nie wiem czy takie się znajdą :-<
  8. Dawn-of-War-II

    Dragon Age

    A teraz - chciałbym się Was zapytać, czy brać łotrzyka rasy człowiek/elf ...... Moim zdaniem elfy nadają się najlepiej do magii[mam tu na myśli bonus rasowy +2 do magii i siły woli]. Do walk normalnych lepiej nadają się pozostałe rasy(ludzie +1 do: siły, zręczności i chyba sprytu[nie pamiętam dokładnie prosił bym o info to poprawię]). Łotrzyk jest klasą chyba najbardziej elastyczną, ponieważ ma wiele kombinacji rozwoju[łucznik-włamywacz, mistrz dwóch broni-włamywacz, mistrz dwóch broni-skrytobójca-infiltrator i dużo innych] i łatwo dopasować go do własnej taktyki[choć nie nadają się do robienia za tanki;-)]. Za to wojownik jest mniej elastyczny ale i tak każdy znajdzie w nim swoją kombinację[tu jednak generalnie składa się z perfekcji w jednej z broni + specjalizacja/e np.: broń i tarcza+templariusz ew.+czempion, dwuręczna+beserker ew.+łupieżca]. Według mnie uczenie wojownika walki na dwie bronie czy przy pomocy łuku jest nie opłacalne, bo w wojownika powinno się inwestować w siłę, kondycję i ew. jeszcze w siłę woli, a nie w zręczność[trochę nie zaszkodzi] ale od od tych dwóch broni jest łotrzyk[Tak brzmi moje zdanie]. Krótka porada jeszcze w sprawie broni wojownika: ~broń i tarcza- Przy maksymalnym rozwoju ochroni Ciebie przed atakami z flanki, choć dmg będzie mniejsze niż z bronią dwuręczną[W końcu coś za coś;-)] ~broń dwuręczna-Generalnie duży dmg ogłuszające, krytyczne, bonus do dmg przeciwko golemom ~dwie bronie-Dmg będzie średni, krwawiące rany, dużo talentów aktywnych,[taktyka dla aktywnych;->] ~łucznictwa nie opisuje,bo grzecznie napisze, że nie pałam do łuczników miłością, tylko o kasę prosili na strzały. Jeśli znajdziecie jakieś: błędy/rozbieżność danych z grą[wspominałem na początku]/przeinaczenia* to piszcie, poprawię. *- niewłaściwe skreślić
  9. Dawn-of-War-II

    Dragon Age

    A teraz - chciałbym się Was zapytać, czy brać łotrzyka rasy człowiek/elf ...... Moim zdaniem elfy nadają się najlepiej do magii[mam tu na myśli bonus rasowy +2 do magii i siły woli]. Do walk normalnych lepiej nadają się pozostałe rasy(ludzie +1 do: siły, zręczności i chyba sprytu[nie pamiętam dokładnie prosił bym o info to poprawię]). Łotrzyk jest klasą chyba najbardziej elastyczną, ponieważ ma wiele kombinacji rozwoju[łucznik-włamywacz, mistrz dwóch broni-włamywacz, mistrz dwóch broni-skrytobójca-infiltrator i dużo innych] i łatwo dopasować go do własnej taktyki[choć nie nadają się do robienia za tanki;-)]. Za to wojownik jest mniej elastyczny ale i tak każdy znajdzie w nim swoją kombinację[tu jednak generalnie składa się z perfekcji w jednej z broni + specjalizacja/e np.: broń i tarcza+templariusz ew.+czempion, dwuręczna+beserker ew.+łupieżca]. Według mnie uczenie wojownika walki na dwie bronie czy przy pomocy łuku jest nie opłacalne, bo w wojownika powinno się inwestować w siłę, kondycję i ew. jeszcze w siłę woli, a nie w zręczność[trochę nie zaszkodzi] ale od od tych dwóch broni jest łotrzyk[Tak brzmi moje zdanie]. Krótka porada jeszcze w sprawie broni wojownika: ~broń i tarcza- Przy maksymalnym rozwoju ochroni Ciebie przed atakami z flanki, choć dmg będzie mniejsze niż z bronią dwuręczną[W końcu coś za coś;-)] ~broń dwuręczna-Generalnie duży dmg ogłuszające, krytyczne, bonus do dmg przeciwko golemom ~dwie bronie-Dmg będzie średni, krwawiące rany, dużo talentów aktywnych,[taktyka dla aktywnych;->] ~łucznictwa nie opisuje,bo grzecznie napisze, że nie pałam do łuczników miłością, tylko o kasę prosili na strzały. Jeśli znajdziecie jakieś: błędy/rozbieżność danych z grą[wspominałem na początku]/przeinaczenia* to piszcie, poprawię. *- niewłaściwe skreślić